Mies soitti, nyt alkoi pelottaa..
Mieheni soitti äsken töistä, että tulee tunnin sisällä kotiin. Että meidän on pakko jutella vakavasti.
Mieheni, jóka on perussuomalainen MÖRRI, joka ei puhu eikä pussaa ellei joku muu tee aloitetta.
Kuulosti puhelimessa alakuloiselta ja ehkä jopa itkeneeltä.
Lähti aamulla normaalisti töihin.
Mitä tämä voi olla???
Kommentit (53)
Tulehdus voi levitä kiveksiin, jolloin kivekset ovat kipeät, kosketusarat ja turvonneet.
pistetty kikulia pepuliin, jos on klamydia siellä alapäässä
eikös ne olleet suusekstailleet kumminkin päin. Kyllä en pystyis myöskään jatkamaan tuollaisen jälkeen. Ällöttäisi niin paljon.
eikai se sen kummempaa ole, pettäminen on sitten taas toinen asia.
Mulle ois ihan sama pettikö naisen vai miehen kanssa ulos lentäisi. Niin kuin mun exäkin lensi pihalle
saaneensa tautia toiselta mieheltä!!
uskoisin miehen peittelevän, että on oikeasti ollut toisen naisen kanssa.
Olen ollut murheen murtamana. Mies haluaa eron, ollut suhde toiseen naiseen , työpaikkaromanssi. Ei enää rakasta minua. Tulipas kerrankin sanottua vaikka mitä keskustelussamme. Olen kuulemma huonoin rakastaja mihin on törmännyt. En osaa laittaa maistuvaa ruokaakaan , ja ole elänyt mieheni palkalla.
Klamydia-infektion oireita miehillä ovat kirvely virtsatessa, kellertävä, vaaleanharmaa vuoto virtsaputkesta tai harvemmin tihentynyt virtsaamisentarve. Klamydia-bakteeri voi infektoida myös lisäkiveksen ja peräsuolen. Lisäkivestulehduksen yhteydessä esiintyy tavallisesti toispuoleista arkuutta ja turvotusta lisäkiveksen seudussa ja tutkimuksissa on saatu viitteitä hoitamattoman tulehduksen aheuttavan steriliteettiä miehillä.
Klamydian aiheuttava bakteeri tarttuu sukupuolikontaktissa limakalvojen välisessä kosketuksessa. Taudin itämisaika tartunnasta oireisiin on pidempi kuin tippurissa ja on tavallisesti noin 10-14 vuorokautta, joskin oireet voivat alkaa vasta 3-4 viikon kuluttuakin tartunnasta. Klamydiatartunta saattaa usein olla hyvin lieväoireinen tai oireetonkin. Arvioiden mukaan jopa 75% naisista ja 25% miehistä infektio on täysin oireeton, mikä johtaa helposti kroonisiin tulehduksiin. Oireeton taudinkantaja tartuttaa myös tietämättään tautia eteenpäin. Kondoomin käyttö suojaa hyvin tartunnasta.
Lähes puolet klamydiatartunnan saaneista miehistä on oireettomia. Klamydian oireina voi olla miehillä virtsakirvely, vuoto virtsaputkesta tai alavatsa- ja kiveskipu.
Netin mukaan homoilla klamydia on yleistä. Kun sitä voi kantaa oireettomana.