Tyylitaiturit, apua! Polvisukista asiaa..(ov)
Sain lahjaksi polvisukat ja periaatteessa tykkäisin käyttää niitä, mutta minkä hameen kanssa? Käykö esim. hiukan polven yläpuolelle ulottuva farkkuhame? Entä kengät sitten, polvisukkien kanssa ei varmaan saappaat käy vai käykö? Nilkkurit, korolla vai ilman? Auttakaa sata vuotta kotona ollutta kotiäitiä, joka yrittää päivittää itseään nykyaikaan.
Kommentit (2)
(siis ilman rimpsuja) hameet on aika kivoja. Rimpusuja vähän varoisin, kun polvivukissa todennäköisesti on jotain kuviontynkää kuitenkin. Have vois olla esim samaa väriskaalaa sukkien kanssa oleva huopa tai cloque tai boucklee (sori, mä luen aina ulkomaankielisiä muotilehtiä, mä en tiedä, mitä noin kankaannimet on suomeksi, mutta cloqueella tarkoitan sellaista paksuhkoa kangasta, jossa on kankaanväristä mutta toisesta materiaalista tai toisella pintatekstuurilla painettua kuviointia, boukleella taas sellaista pehmeää vähän nyppyistä keskieurooppalaista jakkupukukangasta, aika paksua sekin)
Mä käyttäysin ehkä kenkinä lyhytvartisia, noin ehkä 3-4- sentin korollisia (sellainen kaartuva pompadourtyyppinen korko) nilkkureita tai kenkiä. mutta toki kaikki tosiaan käy.
tai vaikka shortsit!
Kengät voivat olla vaikka mitä, nilkkureista ja tennareista saapikkaisiin.
Tämänhetkinen muoti on onneksi aika vapaata=)