Olisitko 4-kymppisenä mieluiten pikkulasten äiti, kouluikäisten äiti, teinien äiti vai aikuisten lasten äiti?
Kommentit (24)
Se sopii minulle hyvin. Enempää lapsia ei ole suunnitelmissa.
Koska en myöskään tahtonut 2-kymppisenä olla pikkulasten äiti.
MUTTA toivon myös suunnilleen silloin viimeistään olevani myös pikkulapsen äiti :)
Olen 42-vuotias ja jos minulta olisi tätä kysytty 5 vuotta sitten, olisin vastannut: 40-vuotiaana lapseni ovat 13 v ja 15 v eikä enempää lapsia tule.
No kun täytin 40 v, minulla oli myös 2-vuotias suloinen pieni ilopilleri.
=) eli jo aika isoja ja minusta se on ihan kiva juttu!
ja tunnen eläväni elämäni parasta aikaa.
Jaksaa ehkä murkkuiät paremmin kuin 5-kymppisenä
näinhän se menee. Nuorimmainenkin aloittaa koulun kun täytän 40.
Olisin tosin halunnut lapsia jo nuorempana mutta kaikki ei aina mene niin kuin suunnittelee.
Ehkä herkemmin toivoisin vielä kahta lasta lisää, jos olisin himpun nuorempi. Nyt olen enemmän sitä mieltä, etten jaksa enää.
Olen tyytyväinen. Kauheaa olisi, jos niin nuorena olisin mummo.
jos ei tässä enää ala lisääntymään..
Mutta mulla on täällä kotona 15-vuotias tyttö, 6-vuotias poika ja 3-kuukautinen poika.
Eiköhän tää katras ole nyt tässä.
minulla on neljä poikaa iältään 19v. , 18v. , 16v. ja 13v. Ihan kiva sakki! :)
Ihan kiva kuulostaa. Taloudellinen tilannekin on varmasti silloin kohtuuhyvä, voidaan miehen kanssa varmasti tehdä pieniä extempore-reissuja kahdestaan, kun ei tuon ikäiset enää lapsenvahtiakaan pariksi päiväksi tarvi =) Ja muutenkin kiva, että en ole ihan mummo kun lapsilla pahin teiniangsti päällä.
Lapset silloin 6v, 11v ja 14v ja omaa aikaa alkaa varmaan olemaan jo kivasti eikä lapsia tarvitse enää niin kauheasti hoitaa. 6v:n voin jo jättää kotiinkin isompien kanssa vaikka jumpan ajaksi.
En osaa sanoa, minkä ikäisten äiti haluaisin nelikymppisenä olla. Minulla ne sattuvat olemaan sitten teini-ikäisiä, mutta kaipa se olisi ihan yhtä hyvin sujunut pikkulastenkin kanssa, nelikymppisten vietto.
ja niin haluan olevankin, eli 4kymppisenä mieluiten aikuisten äiti
tulen olemaan kouluikäisten äiti ja todenäköisesti ihan tyytyväinen sellainen :)