Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä en ole viikkoon käynyt suihkussa!

Vierailija
21.10.2007 |

Taidan olla masentunut!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on 3 alle 3v niin päivisin en ihan oikeasti ehdi kun koko ajan joku lapsista roikkuu lahkeessa kiinni, meillä on niin pieni suihku että en voi niitä sinne mukaan ottaa, siitä ei tule mitään. Kerran kokeilin ja päätin että ei toista kertaa.

Saunavuoro maksaa 10e per kerta/kk, joten se lohkaisee aika suuren osan kuukaudessa (40e). Tässä kaupungissa missä nyt asutaan eivät asu isovanhemmat missä voitais käydä saunassa eikä meidän kavereilla ole saunoja. Uimahallit eivät ole lauantai-iltaisin auki niin, että päästäisi koko perhe sinne kerralla, yksin en ton tenavalauman kanssa uskalla lähteä kun kaikki ovat vielä niin pieniä eikä kukaan osaa uida.

Mä olen iltaisin ihan kuoleman väsynyt, en vaan yksinkertaisesti jaksa mennä suihkuun ja kun mulla on pitkät hiukset ja ne kannattaa letittää yöksi enkä tykkää niistä lettikiharoista niin yleensä illalla ajattelen että menen vasta aamulla kun nuorin herää. " Ehdin käymään ennen kuin mies lähtee töihin ja vahnemmat herää"

No joo, ehtisinhän mä, mutta kun olen aamuisinkin kuoleman väsynyt, että en yksinkertaisesti jaksa ennä silloinkaan. Aamuisin ajattelen että: " nooo, mä menen sit kun lapset nukkuu päiväunia" .

Yleensä just kun olen suunnitellut meneväni lasten päiväunilla suihkuun niin lapset nukkuu ristiin tai eivät nuku ollenkaan tai olen vaan taas vaihteeksi niin kuolemanväsynyt että en vain jaksa. Ajattelen meneväni illalla kun mies tulee kotiin ja oravanpyörä on valmis.

Yht' äkkiä huomaan että olen viimeksi käynyt pesulla lauantain saunavuorolla ja perjantaina ajattelenkin jo että miksi mennä tänään kun huomenna saunapäivä.

Sinänsä ehkä vähän voisin olla masentunut... 2 raskautta lyhyessä ajassa (toinen kaksosraskaus) on muuttanut mun kroppaa aikalailla eikä sitä kohenna ainakaan ns " tunneherkuttelu" josta en tunnu pääsevän irti millään. Kiloja on tullut jonkin verran, ei vielä mitenkään hälyyttävästi tai näkyvästi mutta muutama kuitenkin.

Lopetin tupakan polton alkaessani odottamaan kaksosia ja retkahdin kun kuopuksen imetys loppui. Nyt olen onnistunut lopettamaan taas mutta nyt se on ollut tooooosi vaikeaa. Paljon vaikeampaa kuin silloin 3v sitten odottaessa. Ihan selvästi lohtusyön, lihon ja oravanpyörä on tästäkin valmis.

Iho kukkii, mulle on puhjennut atooppinen ihottuma, olen väsynyt ja lopettanut tupakan polton. Kai mua masentaa, ei vaan toisaalta tunnu siltä.

Mies onneksi jeesaa silloin kun on kotona, nyt on vaan tosi vähän kotona kun tekee 2 vuorotyötä ja rakennetaan (tai siis mies rakentaa isänsä, mun isän ja veljeni kanssa) hartiapankkivoimin meille omaa taloa 100km päähän. Noi saunavuorot on oikeastaan ainoo sellainen pakkojuttu mistä pyritään pitämään kiinni että ollaan koko perhe koossa lauantai illat, ei varmaan muuten jaksettais tätä rumbaa. Tosin meidän talossa niin upeat sauna tilat et jos joskus mies raksalla niin siellä selviän helposti koko katraan kanssa.

Mulla tulee tuo viikon tauko suihkussa käymiseen ehkä kerran kuukaudessa.

Yritän ulkoilla enemmän ja stressata vähemmän, teen kuiteskin alapesun ja kainalonpesun joka aamu ja laitan puhtaat vaatteet. Lasten kanssa ulkoillessa voin hyvin pitää pipoa päässä.

Vierailija
2/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laiska ja välinpitämätön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka rasvainen ja vaatteet haisivat - onneksi sai potkut koeaikana.

Jos ei päivällä ehdi suihkuun niin voi käydä yöllä nro 3, lapset on huono tekosyy siihen ettei huolehdi hygieniastaan.

Vierailija
4/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsi tosiaan ole este hygienian hoidolle. Jos on aikaa ja kiinnostusta roikkua netissä, eiköhän ehdi suihkuunkin.

Vierailija
6/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tilanteeni on toinen käyn päivittäin suihkussa ja opiskelen.

Elämä on saanut uutta sisältöä monen kotiäitivuoden jälkeen.

Suosittelen muillekin elinpiirin laajennusta.

Vierailija
7/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin useimmiten peseydyn kuitenkin kahdesti viikossa. En meinaa kehdata lähteä ihmisten ilmoille kuitenkaan ihan paskaisena (kauppoja ja sellaisia ei lasketa vaan työkeikkoja yms). Minä en käy koska inhoa suihkussa käymistä. Meiltä loppuu kuuma vesi kahdessa minuutissa joten en ehdi pesytyä kunnolla, palellun kylpyhuoneessa. Ja suhkun jälkeen täytyy tuhlata puoli tuntia rasvaamiseen että iho ei hajoa. Ja toinen puoli tuntia tukan kampaamiseen ja letittämiseen että sen saa ihmisen näköiseksi (muuten näyttää ihan samalta kuin ei olisi koskaan pestykään). Ei mulla ole sellaiseen aikaa. Yölläkin on pakko tehdä töitä joita ei ole päivällä ehtinyt.

Ai niin ja kylpyhuone on täynnä kuivatustelineitä ja vaatelaatikoita jotka täytyy vielä kantaa sieltä ulos ennen pesua ja takas sitten kylppärin kuivettua...

Ei tosiaan paljon kiinnosta.

Vierailija
8/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset voi ottaa suihkuun mukaan

Vierailija
9/9 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti kävimme päivittäin pesulla. Suihkumatka oli 5-15 km suuntaansa, riippuen siitä, käytiinkö uimahallissa vai isovanhemmilla. Muutaman kerran jätin väliin, tyyliin huomenna ei tartte mennä minnekkään niin tilannetta helpottaakseen jätin käymättä pesulla. Toisena päivänä oli jo heti masentunut olo ja ihan vaan koska ei ollut käynyt pesulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi