Mistä ostatte ovistestinne?
Mä olen tilannut pari settiä ovistestejä babyplusilta. Kovasti on tikutettu, mutta ei edes pientäkään haamuviivaa ole näkynyt. Ei tosin raskauttakaan ole alkanut. Halpoja ainakin olivat ja tää ei ole babyplussan omistajan mainos.
Kommentit (26)
tilasin just sen babyplussan paketin missä on 18 kpl...tässä kierrossa " tuhosin" 10 testiä kun yks meni pilalle ja yhtenä päivänä testasin kaks kertaa. Eli kahdeksana päivänä tikutin ja bongasin elämäni ekan kerran oviksen :)
Nyt tässä vaan odotellaan...ja kuumeillaan!
Kiitos vastauksista. Laitoin sitten varulta tilaukseen isomman setin, vaikka varmaan tuolla 6 kipaleellakin pääsisi hyvin alkuun.
riittää yhteen kiertoon hyvin tuo 6 kpl een tarjouspaketti koska kierto on niin säännöllinen.
Ovistuulia!
Tilasin ja ovis löytyi kivasti, vaikka pelkäsin, että sitä ei löytyisi ollenkaan!
mutta voi olla kyllä viimeinen kerta, jos nyt ei tärppää. Seuraavaksi voisin kokeilla netistä tilattavia.
Olen ostanut apteekista, mutta tulevat tosi kalliiksi, jos ei heti tärppää...
Kiitos:-)
Olen tilannut kotitestistä ja mammaksilta, mutta nyt viimeksi tänään tilasin, niin huomasin, että sellainen kuin babyplus.fi tarjosi edulllisen kokeilusetin.
Kaikkein halvimmat=) Ja hyvin toimivat, nyt rv22=)
Prismasta saa edullisia fertest-merkkisiä 10 kpl n. 15e. Ja toimivat;)
babyplussalla tosi edullinen tuote 16:-) Jos tuotteen numeron muistan nyt oikein....
Sylkitestin tilasin, joka kestää 2vuotta:) Sen verran jo yritystä takana, jotten mitään 7kpl tikkupakettia viitsinyt edes harkita.
En muista tähän hätään sitä sivun nimeä, mutta googleta Donna ovulaatiotesti niin oikeet sivut tulee heti tyrkylle;)
Maksutapa vaihtoehtojakin oli riittävästi.
vinkistä, jonka perusteella tilasin tarjouspaketin babyplussalta. Tulivat nopeasti ja nyt testaus käynnissä. Suosittelut!
tuo babyplus.fi hyvin. Aamupäivällä näytti plussaa ja illalla sitten varmistelin toisella merkillä. Suosittelut!
On kaikkein halvimmat! Itse sain 18eurolla 4 raskaustestiä ja 20ovulaatiotestiä.Ja hyvin toimivat! Nyt raskaana vk9+2.
ja sitten kaiken lisäksi plussasin heidän testeillään. Nyt rv 7+2 meneillään. Joten lämpimät suosittelut minunkin osaltani.
teresa 7+2
minun kohdalla myös tapahtui plussauskierto babyplussan ovistesteillä, joten " plussataikaa" !!!
eve rv 6+3
Oletteko tilanneet tuota babyplussan tarjouspakettia, jossa 6 ovistestiä. Riittääkö ne hyvin yhteen kiertoon?