Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä jo puhuttu Bettina S:n eilisistä haastatteluista Ylen nenäjutuissa?

Vierailija
27.10.2007 |

Onko mulla jotenkin huono huumorintaju vai missä on vika, kun mun mielestä se oli aivan pimee. En kyllä seurannut ohjelmaa kuin pätkissä, mutta ne pätkät joita näin oli aivan pimeitä. Osaisko joku valaista vähän?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yle on mokannut pahemman kerran (puhumattakaan bettinasta, jonka saa heivata takaisin ankkalammelle). Yle saa luvan pyytää anteeksi Geldofilta. Olisin todellakin halunnut kuulla mitä Geldofilla on sanottavaa. Kuten allaoleva mainitsi niin haastattelu oli hänekin mielestään tärkeä. Nythän se sitten mokattiin niin Bettinan kuin Ylenkin taholta.

etukäteen! Luuletteko dorkat että tuolla tasolla noin vain mokataan tärkeä haastattelu? Sehän oli sitä nenäpäivää!

Sitten av-mammat tuohduksissa väsää palautetta :) LOL

[/quote]

[/quote]

Vierailija
22/35 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämän juontaja naisen habituksessa joku kertoo alkoholin maistuvat ja tupakkakin luultavasti palaa...?

Olenko ainoa joka tälläistä on pohtinut...?;) Saatan olla...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bettina ei tajunnut Conanin heittoja ja vaikutti olevan pihalla.

Vierailija
24/35 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. lähetyshän on kokonaan nähtävissä ylen areenalla eli voisikos joku nyt valaista, mihin aikaan se Geldof suunnilleen oli!

Vierailija
25/35 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen puhe kuulostaa jatkuvasti siltä, että suomenkieli ei meinaa taipua sen suuhun ollenkaan. Tuollaiseen juontosessioon pitäisi valita kunnolla suomea puhuva ihminen.

Vierailija
26/35 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin kupuksen kanssa kahden tunnin päiväunet puolilta päivin. Nyt päätä särkee, väsyttää ja on todella paha olo.

Tämän takia en yleensä nuku päiväunia vaikka kuinka väsyttäisi.

Vierailija
27/35 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bettiinahan esiintyi niin kuin olisi luullut Geldofia Dylaniksi.

Vierailija
28/35 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihmetyksen vallassa.

Siis varmaan oli tarkoitus tehdä ERILAINEN haastettelu kuin yleensä. Mutta mielestäni se ei toiminut yhtään!!!

Siis haastattelija (tai joku tuottaja tms) oli saanut jonkun omasta mielestään loistavan idean tehdä uudenlainen haastis - vissiin tämä bob dylan on edessäni. MUTTA ei oikein auennut eikä etenkään toiminut.

Kökköyden lisäksi suurin ongelma oli musta se, että " loistava" idea piti saada esittää sillä seurauksella, että itse haasteteltava ei saanut sanoa oikeastaan mitään!!! ja kerrankin oli sellainen tyyppi, jonka kommentteja olisin mielelläni kuulutkin.

Huh. sainpas purkauduttua.

Vierailija
29/35 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saanut sananvuoroa haastattelussa. Hirteen se sössöttävä ämmä!

Laittakaa nyt palautetta Yleen. Ylen hyvän merkeissä Bettina on mokannut hyvän tarkoituksen ja nolannut, häväissyt todellisen auttajan.

Vierailija
30/35 |
27.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

-meillä suomessa sanotaan kippis, joten kippis herra bob dylan

-geldof

-anteeksi mitä?

-geldof

-ai teilläpäin sanotaan gelfod, no geldof herra pop dylan

sitten maistavat juomaa ja herra pop geldof sanoo että sampanja on samanlaista paskaa

ja minustakin geldof vaikutti aidosti hämmästyneeltä haastattelun kulusta tai sit on tosi hyvä näyttelijä

Vierailija
31/35 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" No olettepas tosikkoja! Mun mielestä se Geldoffin haastattelu oli hauska ja ILMOSELVÄSTI sovittu

etukäteen! Luuletteko dorkat että tuolla tasolla noin vain mokataan tärkeä haastattelu? Sehän oli sitä nenäpäivää!

Sitten av-mammat tuohduksissa väsää palautetta :) LOL "

Ja tottakan se oli sovittu kun se Geldof sanoi lopussa että tämä shampanjakin on P*****KAA ja hymyili. Ei tainnut iskeä tämä huumori mammoihin vai oliko kyse kielitaidon puutteesta...?!

Itse katsoi haastattelua ihan kauhulla, mutta vasta siinä lopussa tajusin, että ahaaa... ja minua kyllä nauratti :)

Vierailija
32/35 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SÖSSÖTTI VAAV ITSE SUU VAAHDOSSA. SÖSSÖNSÖSSÖNSÖSSÖNSÖSSÖN. HULLU AKKA!!

Vierailija
33/35 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin jotain toista ja oli tarkoitus kirjoittaa että olen samaa mieltä, mutta se jäi pois kun tuli " pikkuhäiriöitä" :)

Vierailija
34/35 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää mitä se puhui, mutta vähä ihme juttuja. Minäkin olin tottunut nä' kemään Bettinan omassa ohjelmassaan ihan ammattimaisena.

Vierailija
35/35 |
28.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siihen kuuluu juuri tällainen Geldof-haastattelun tyylinen komiikka. Esimerkiksi Tony Blair on ottanut osaa vastaavaan hupailuun.

Kokonaan toinen juttu on tietysti se, onnistuiko Bettina hauskuttamaan, ilmeisesti ei ainakaan keskustelijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi