Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ihan out laittaa farkkujen lahkeet korkeiden saappaiden sisään??

Vierailija
31.10.2008 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan KappAhlista ostamiani kapeita farkkucapreja.

Vierailija
22/28 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eilen kukaan ei vastannut. Mitkä olisivat hyvät kapeat, saapaisiin mahtuvat farkut lyhyelle 160 cm:lle? En ole löytänyt sopivia mistään. Farkkujen pituus pitäisi olla 30 tuumaa, leveys 31.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) tuulipuku

2) joku tekno-kyhäelmä

3) tukisukkahousut ja housupuku

4) joku tällainen viritys:

http://www.babble.com/CS/blogs/famecrawler/2007/10/23-End/helena_bonham…

Vierailija
24/28 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä nahkasaapaita ja nilkkureita, joiden varteen em. housut kyllä sujahtavat joka kerta. Järkympää olisi mielestäni venyttää legginssin lahje saapikkaan varren päälle :D

Vierailija
25/28 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se vaatii pillifarkut! Ja sitten saa tietenkin esitellä upeita saapikkaitaan;) Olen kuullut, että miehet eivät tästä tyylistä tykkää mutta kyllä mä ainakin päännän kadulla miesten katseita;)

Vierailija
26/28 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kluuvi.fi/fi/liikkeet/liike.asp?cID=342

kun eilen kukaan ei vastannut. Mitkä olisivat hyvät kapeat, saapaisiin mahtuvat farkut lyhyelle 160 cm:lle? En ole löytänyt sopivia mistään. Farkkujen pituus pitäisi olla 30 tuumaa, leveys 31.

Vierailija
27/28 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin Helsingissä ei tullut kuuloonkaan et oltais kavereitten kanssa lähetty radalle ilman korkkareita / saappaita. Tän yhden kaverin mies olisi lähettänyt sen kotiin vaihtaa kenkiä, jos olis unohtanut korot.

Mutta se vaatii pillifarkut! Ja sitten saa tietenkin esitellä upeita saapikkaitaan;) Olen kuullut, että miehet eivät tästä tyylistä tykkää mutta kyllä mä ainakin päännän kadulla miesten katseita;)

Vierailija
28/28 |
31.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin Helsingissä ei tullut kuuloonkaan et oltais kavereitten kanssa lähetty radalle ilman korkkareita / saappaita. Tän yhden kaverin mies olisi lähettänyt sen kotiin vaihtaa kenkiä, jos olis unohtanut korot.

Hyvähän se on miehen vaatia korkoja, kun sen jalat ei niissä kipeydy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi