Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Onko kotonanne siistiä? Onko ovet ja peilit puhtaita vaikka lapsia?

Vierailija
26.10.2007 |

Meillä on ihan karmivan näköiset ovet ja peilit. Vaikka kuinka niitä hinkkaisi niin eivät kauaa pysy siisteinä...

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siistiä on noin kerran viikossa päivän verran eli sen hetken kun koti on kunnolla siivottu. Mutta jo seuraavana päivänä peiliovet ovat täynnä sormen jälkiä, lattioissa on tahroja (varsinkin keittiössä ja ruokailutilassa) ja lelut alkavat vallata lattiatilaa. Haluaisin, että meillä olisi aina siistiä, mutta en jaksa siivota sitä mukaa kuin lapset (1 ja 5 v.) sotkevat.

Vierailija
2/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä stressaa mistään peilistä ja ovista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli esim. just nyt on TOSI siistiä. Mutta tuskin on enää parin päivän kuluttua.

nelonen jatkaa...

Vierailija
4/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta onhan niitä sormenjälkiä aina jossain ja tahroja ainakin keittiön lattiasta löytyy jne..

Vierailija
5/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuullisen siistinä pysyvät paikat, varsinkin kun päivä ollaan töissä ja hoidossa eli pois kotoa.

Vierailija
6/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa pyyhin tv:n, peilit, tms sormenjäljistä puhtaaksi

Vierailija
7/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrasiistiä!!

imuroin 2 kertaa päivässä ja jokaikinen päivä pesen lattiat, pyyhin paikkoja ja tiskaan yms, yms..

huusholli n150 neliöinen.

eli pesemistä riittää.,peilit ja ikkunat jokatoinen päivä.

Vierailija
8/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen vaan huonoa kuullut kotisiivoojien jäljestä.

Vierailija
9/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on 4 lasta! 14v, 12v, 3v, 1v.

Vierailija
10/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imuroin kerran päivässä, lattiat pesen pari kertaa viikossa. Matot tamppaan joka viikko, samoin petivaatteet j vaihdan samalla lakanat. Pölyt pyyhin vain kerran viikossa ;) Peilejä ja ikkunoita tulee suihkittua pari kertaa viikossa, heti jos näyttävät sotkuisilta.

Mutta tosiaan toivoisin osaavani ottaa rennommin tämän siivouksen kanssa. Ehkä sitten kun kolmas lapsi syntyy ;) Tai sitten ei. Ei ainakaan 2 lasta kahden vuoden sisään hidastanut tahtiani, pahensi vain siivoushulluuttani!

Vierailija
11/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat väkisin luutun jolla sitten hinkkaavat milloin ikkunaa ja milloin kirjahyllyä... En henno tätä huvia kieltääkään=). Vanhat ja viisaammat ovat minua valistaneet, että minkä nuorena oppii... Ja mulla 2 poikaa. 2 ja 3v. Eli siis sormenjälkiä ja siivouksen jälkiä paikat täynnä! Minä väitän, että uusavuttomia syntyy siitä, että enää ei pystytä lasten kanssa tekemään normaalia kotitöitä. Mistäs sitä sitten oppisi?

Vierailija
12/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmeessä imuroit KAKSI kertaa päivässä??

t. neljän lapsen äiti, joka imuroi keran viikossa ja pesee lattiat ehkä kerran kuukaudessa

Vierailija
13/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli EI OLE!

Vierailija
14/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule nyt vielä sanomaan, että ehdit silti tehdä mainiosti kaikkea muutakin, kuten olla lastesi kanssa jne. Enpä oikein usko.

Nämä ovat huvittavia, jotka siivoavat kuin Duracel-puput ja ovat niin ylpeitä siitä! Minusta tuo yletön siivous on jotenkin kummallista ja säälittävää.

Vierailija
15/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäin imuroin

Lattiat pestään1xviikko

lakanat vaihdetaan1xviikko

pölyt pyyhitään1-2xviikko

keittiön ovet, valokatkasijat, lampun ja uunin pyyhin 1-2xviikko

vessan siivousta päivittäin, mutta isompi 1xviikossa

Ja kokoajan saa tavaroita viedä edestakaisin, siivota eteistä, laittaa tiskejä, hoitaa pyykkiä, haravoida, hoitaa kukkapenkkejä, pedata petejä, siivota autoja jne. Loputtomasti hommaa, mutta nautin kaikista näistä töistä! Kotiäidin onni kun saa tehdä nämä kaikki jutut omassa tahdissa, lapset saa auttaa eikä hermot kiristy=) Koti kun on siisti, lapset hyvin hoidettu ja mies työpäivän jälkeen ruokittu, ei voi kun olla itseensä tyytyväinen.

Vierailija
16/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meniköhän toi oikein... Ei varmaankaan, mutta siitä saa sellaisen kuvan, että muuta ei ole tehtykään kuin puunattu sitä kotia. Viis lasten kanssa ulkoilusta tms. Ja tunnen tällaisen äidin. Hän sanoi, että ei todellakaan lähde lasten kanssa sinne hiekkalaatikolle istumaan! Koti kyllä kiiltää... Mutta onhan näitä supermammoja, ainakin täällä av:llä?

Vierailija
17/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on kaksi, 6v poika ja 3v tyttö. Kiitos kuuluu kyllä miehelle, joka on meistä se ahkerampi siivoamaan. Peilit ovat kyllä mun erityinen silmäterä. Mielelläänhän noita pyyhkii.

Vierailija
18/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Siivooja käy kerran viikossa, itse siistin paikkoja (=imuroin, pesen vessat, pyyhin peilit ym.) kerran viikossa lisäksi.

Kohtuullisen siistinä pysyvät paikat, varsinkin kun päivä ollaan töissä ja hoidossa eli pois kotoa.

.

Vierailija
19/19 |
26.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan vessanovenkahva joskus tahmainen (pyyhin heti kun huomaan) lasten mentyä käsienpesulle jonkin tahmaisen sapuskan/herkun jäljiltä. Meillä lapset osaavat olla koskematta peiliin vaikka peilailevatkin itseään. Muuten heillä on puhtaat kädet paitsi siis tuo ruokailunjälkeinen käsienpesureissu saattaa tahrata joskus.