Saa valittaa! Kerro mikä rakkaassa miehessäsi ottaa päähän, siis kaikki pienet ja mitättömät jutut!
Minua ärsyttää, kun se jättää puhelimen laturin seinään, vaikka ottaa puhelimen pois latauksesta.
Lisäksi ärsyttää sen syömistapa - syö kauhean nopeasti.
Ärsyttää, kun se villitsee meidän koiraa sisällä ja siitä tulee hirveä meteli.
Hmm, mitähän vielä...
Kommentit (35)
kaivaa nenää
piereskelee
raapii muniaan ja persettään ja haistaa sormiaan sen jälkeen.
ärsyttävää, ku se aina keksii sellaisia projekteja, että niiden tekemiseen menee kaikki sen vapaa-aika. Lauantai iltaisin käy meidän kanssa uimassa ja iltaisin laittaa lapset mun kanssa sänkyyn, muuten lapset melkein " isättömiä"
Ei siis pahemmin seurustele / höpöttele.. Ja tuo hankaloittaa pöytätapojen opettamista lapsille, mä sitten olen kurja äiti kun pakotan jäämään pöytään siihen asti kun maha on täynnä. Nämä kun haluaisivat lähteä isin kanssa.. :(
projektien mies. sitten ne jää aina kesken. Mutta siis aikaa riittää kummasti kaikkiin uusiin juttuihin kunnes sitten innostus lopahtaa. tietää its etästä, mutta ei oikein pysty hillitsemään...
mun mies onneksi yleensä tekee ne projektit loppuun ja olen ajatellut, että kun saa tämän talon laajennuksen valmiiksi niin on aika olla lapsille parempi isä, ja KAUAN :)
4
Jättää kierrätettäviä tiskipöydälle, vaikka saisi ne samalla kädenliikkellä suoraan kierrätysastioihin.
Kuorsaa ja mä saan töniä kyljelleen.
Ei halua laittaa hammasvikaansa kuntoon - ulkonäöllinen juttu.
Hoitaa hiukan turhan harvoin kantapäänsä ja varpaankyntensä ynnä partansa.
Jättää omat ja lasten ulkovaatteet mielenkiintoisiin paikkoihin eteisessä.
Ei kuskaa oluttölkkejään kovin usein kierrätyskoriin tiskipöydältä.
Kuulostaapa kurjalta - tosiasiassa tekee valtavan hyvin kotitöitä ja viettää aikaa lasten ja minun kanssa kaiket vapaat. Tekee kaikki samat kuin minäkin täällä kotosalla ja lisäksi urastaa töissä. Mutta kysymys koskikin pikkuasioita :)
Eli keksii jatkuvasti tekemistä itselleen kavereidensa kanssa. Ei oikein kotonaolija tyyppiä siis.
eli kun meikä rahtautuu duunista kotiin (menen kuudeksi eli lähden aina ekana) on keittiönpöydällä yleensä maitotölkki, margariinirasia, juustoa, joskus kinkkupaketti ja jumalattomasti murusia. Vähän väliä saa olla heittämässä ruokaa roskiin, kun ne menne pilalle päivän mittaan huoneenlämmössä.
Ja voisi tuo opetella muutenkin lähtemään töihin ihmisten aikaan, nyt kun liukumaa, lähtee harvoin ennen klo 10, ja on sitten kotona vasta iltayhdeksältä...
Jättää likaset sukat lattialle.
Ei siivoo ikinä vessanpyttyä.
Jättää tärkeet paperit hujan hajan ja syyttää aina mua niitten mahdollisesta katoamisesta.
minulta kysymättä vanhempansa meille kyläilemään. ovat viikon. tässä ihan viimeisillään raskaana kaipaa sitä omaa rauhaa ihan erityisesti.
Vakavasti:
- on surkea raha-asioissa
- ryhditön joskus
Mutta en valita. Minä hoidan raha-asiat ja potkin miestä pitämään paremmin puolensa. Muuta mies on täydellinen: kiltti, ahkera, tunteellinen, hauska ja uskollinen.
- ei osaa laittaa astianpesukonetta päälle. Täyttää kyllä, mutta se päälle pano ei onnistu.
- Smoin pesukone ja kuivaaja (!)
- Unohtaa roskat eteiseen, kun on niitä viemässä ulos. Muistaa onneksi kyllä koiran ;)
- jahkailee ruokakaupassa tomaattilajien edessä (tyypillinen vaaka)
- menee soittamaan kitaraa aina, kun pitäisi siivota...saa kuuulemma inspiraation siitä..huoh
- ei siivoa vessaa, kuin käskettäessä
- Ei näe, eikä kuule mitään kun tekee hommia koneella
mutta toisaalta...Aivan sairaan hyvä kokki ja isäpuoli, mahtava rakastaja, hauska, sympaattinen, ihanan näköinen ja rakastaa minua äärettömästi!
sun mies on vahan niinku mina, vaaka myos. Toki astian- ja pyykinpesukoneet menee paallekin kun muuten ei ois puhtaita astioita. Mutta ruokakaupassa oon armottoman hidas jos en tsemppaa ja jos pitais ryhtya johonkin tiettyyn hommaan niin saatan keksia jotain muuta tekemista. Koneelta en voi kesken lahtea... Taidan olla tosi rasittava puoliso...
Vierailija:
sun mies on vahan niinku mina, vaaka myos. Toki astian- ja pyykinpesukoneet menee paallekin kun muuten ei ois puhtaita astioita. Mutta ruokakaupassa oon armottoman hidas jos en tsemppaa ja jos pitais ryhtya johonkin tiettyyn hommaan niin saatan keksia jotain muuta tekemista. Koneelta en voi kesken lahtea... Taidan olla tosi rasittava puoliso...
Ei osaa laittaa MITÄÄN tavaroita paikoilleen, esim. likaisia vaatteita pyykkikoriin, astioita astianpesukoneeseen, roskia roskikseen, ruokia takaisin jääkaappiin, vaatteita eteisen naulakkoon jne. Hermo menee! Ja jos pyydän raivaamaan jälkiään, niin mitään ei voi tehdä heti, vaan vastaus on aina " kohta" eli joskus or maybe never...
Ja tää on myös näitä projektimiehiä: innostuu ihan suunnattomasti jostain uudesta harrastuksesta, ostaa kamppeet, maksaa seuran jäsenmaksun ja sit parin viikon päästä toteaa ettei kiinnostakaan. Tai sitten jostain jutusta innostuessaan uhraa siihen KAIKEN aikansa. No, onneksi se kiinnostus lopahtaa aina viimeistään parin viikon päästä.
Lisäksi on ihme puhelinriippuvainen. Tässä yhtenä iltana jaaritteli kännykkäänsä eri ihmisten kanssa viisi tuntia putkeen. Hohhoijaa.
No, on siinä hyviä puoliakin mutta laitetaan ne sitten johonkin kehumisketjuun :)
Ja ehdottomasti istuimessa! Näen punaista kun kuljettaa lastamme jokainen päivä etupenkillä ilman istuinta kun takana on istuin tyhjänä..
Ja sanominen ei auta. Sanoo että on turvallisempaa kun lapsi on lähellä. Matkalla ei ole kuin 40km/h ja matka 4km suunta.
Toinen on kun mieheni ei kanna raha-asioista huolta eikä vastuuta. Kiikuttaa minulle huomautuslaskut joissa on eräpäivä mennyt jo. Ja nämä laskut on yleensä niitä auton osamaksuja tai vakuutuksia. Olen monesti toivonut että saisin ne laskut ajallaan niin voisin hieman joustavammalla aikataululla junailla. Vaan ei.
Harmittaa kun mieheni ei itse pidä kodistamme huolta. Joudun jokaiseen kotityöhön tai autonlaittamiseen erikseen häntä pyytämään ja silti saan kuulla vain valitusta. Yritän itse pitää tavaroista huolta niin tämä syö kun saan kävellä mieheni perässä.
Läheisyyttä meillä ei ole pitkään aikaan ollut. Puoleen vuoteen? Ja viimeisen 2 vuoden aikana noin 2 kertaa. Ja en tarkoita seksiä. Vaan edes kädestä kiinni pitämistä tai sanallisesti toisen huomioon ottamista.
Ihan nämä pienet asiat harmittaa.
Valittaminen täällä näköjään auttoi.
t. 16
Ei laita ikinä kahvikuppiaan tiskikoneeseen vaan pöydälle. Ei siisti pöytää ruokailun jälkeen vaikka siinä olisi kuinka paljon murusia yms. Ei ole koskaan silittänyt tai pessyt pyykkiä.
On vaan niin helvetin epäsiisti tapaus, että ottaa päähän!!!!
se että ei tajunnut että mun pitää päästä kotiin syömään tai saada ruokaa jostain kun oli niin heikko-olo. ja kaiken lisäks suuttu mulle tästä... meen ihan sellaseen koomaan kun on nälkä, eli en itekään tajuu muuta kun ruokaa on saatava :(
marmatin kyllä pitkään miehelle ja sanoin että nyt vähän huomioo kun ootellaan vauvaa kuitekin.