Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks oon ainoa joka tykkää käydä töissä?

Vierailija
08.12.2024 |

Työkaverit valittaa jne. Itse tykkään

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkäisin, jos olis töitä joista vielä joku maksais. Ihan se TESin alin kelpais. Eikä tarttis olla omalta alalta tai mitään hienoa.

Vierailija
2/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään. Saan kotonakin paremmin asioita aikaan, kun se työ pitää jotenkin mielen virkeenä. Vapaapäivät passivoi, ei tahdo saada mitään tehtyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään, olen aina tykännyt. Mieluummin olen jopa töissä kuin lomalla, vaikka en mikään työnarkomaani olekaan. Tykkään säännöllisestä rytmistä ja sosiaalisuudesta sopivassa määrin.

Vierailija
4/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan että pääsen töihin huomenna lepäämään. Kotona raskaampaa.

Vierailija
5/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään vaikka välillä olenkin väsynyt raskaan päivän jälkeen. Jouluviikkona työpaikkamme on kiinni, se vähän ahdistaa..

Vierailija
6/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin olla töissä.Nyt eläkeläisenä kaipaan tekemistä.Työlaverit oli ihan parasta.

Vierailija
7/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsen myös jouluna ja Tapanin päivänä töihin. Ja väliviikonloppuna, uv-aattona ja päivänä.

Vierailija
8/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lähes kaikki tykkää käydä töissä. Minä tykkään, mieheni tykkää. Työtä osaa arvostaa, jos sitä ei hetkeen ole ollut. Se yhteisöllisyys on se juttu ja on joku status yhteiskunnassa.

Vierailija
9/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään työstäni ja tunnen monta muutakin. Yleensä korkeammin koulutetut tuntuvat olevan tyytyväisempiä töihinsä, tutut duunarit valittavat enemmän. Ehkä koulutetummatkin on enemmän valinnanvaraa ja helpompi vaihtaa, jos työ ei miellytä. Toisaalta kyse voi olla myös kulttuurieroista, eli duunariporukoissa on vain tapana puhua töistä tietyllä tavalla. 

Vierailija
10/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen kyllä huomaa, kun jotkut tulevat töihin virkistymään ja lepäämään. Puuhastellaan kaikenlaista ja ollaan sosiaalisia, mutta työt jää tekemättä. 

Vierailija
11/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään käydä töissä. Itsenäinen työ on parasta, ei ole työkavereita hidastamassa ja saa tehdä pitkäänkin päivää.

Vierailija
12/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tykkää, joiden palkka on sopiva työhön nähden. 

Vierailija
13/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joilla ei ole muuta elämää kuin työ? Tai no jatkakaa rauhassa.

Vierailija
14/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisin kovastikin, jos jos voisi tehdä vaikka 6 tunnin päivää ja nelipäistä viikkoa. Siitä en tykkää, että täyspäiväisenä, ja ylitöitäkin on paljon, ei ehdi tehdä oikein kunnolla mitään muuta elämässä.  Työ itsessään on mukavaa mutta kiire ja määrä rasittaa.

Vierailija
15/15 |
08.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on mielekäs työ niin kyllähän sellaiseen menee mielellään. Toisin on jos v*tuttaa aamulla lähteä töihin ja työt on raskasta paskaa.