Miks oon ainoa joka tykkää käydä töissä?
Kommentit (15)
Minäkin tykkään. Saan kotonakin paremmin asioita aikaan, kun se työ pitää jotenkin mielen virkeenä. Vapaapäivät passivoi, ei tahdo saada mitään tehtyä.
Minä tykkään, olen aina tykännyt. Mieluummin olen jopa töissä kuin lomalla, vaikka en mikään työnarkomaani olekaan. Tykkään säännöllisestä rytmistä ja sosiaalisuudesta sopivassa määrin.
Odotan että pääsen töihin huomenna lepäämään. Kotona raskaampaa.
Minä tykkään vaikka välillä olenkin väsynyt raskaan päivän jälkeen. Jouluviikkona työpaikkamme on kiinni, se vähän ahdistaa..
Tykkäsin olla töissä.Nyt eläkeläisenä kaipaan tekemistä.Työlaverit oli ihan parasta.
Pääsen myös jouluna ja Tapanin päivänä töihin. Ja väliviikonloppuna, uv-aattona ja päivänä.
Tottakai lähes kaikki tykkää käydä töissä. Minä tykkään, mieheni tykkää. Työtä osaa arvostaa, jos sitä ei hetkeen ole ollut. Se yhteisöllisyys on se juttu ja on joku status yhteiskunnassa.
Minäkin tykkään työstäni ja tunnen monta muutakin. Yleensä korkeammin koulutetut tuntuvat olevan tyytyväisempiä töihinsä, tutut duunarit valittavat enemmän. Ehkä koulutetummatkin on enemmän valinnanvaraa ja helpompi vaihtaa, jos työ ei miellytä. Toisaalta kyse voi olla myös kulttuurieroista, eli duunariporukoissa on vain tapana puhua töistä tietyllä tavalla.
Sen kyllä huomaa, kun jotkut tulevat töihin virkistymään ja lepäämään. Puuhastellaan kaikenlaista ja ollaan sosiaalisia, mutta työt jää tekemättä.
Minäkin tykkään käydä töissä. Itsenäinen työ on parasta, ei ole työkavereita hidastamassa ja saa tehdä pitkäänkin päivää.
Ne tykkää, joiden palkka on sopiva työhön nähden.
Ihmiset joilla ei ole muuta elämää kuin työ? Tai no jatkakaa rauhassa.
Tykkäisin kovastikin, jos jos voisi tehdä vaikka 6 tunnin päivää ja nelipäistä viikkoa. Siitä en tykkää, että täyspäiväisenä, ja ylitöitäkin on paljon, ei ehdi tehdä oikein kunnolla mitään muuta elämässä. Työ itsessään on mukavaa mutta kiire ja määrä rasittaa.
Jos on mielekäs työ niin kyllähän sellaiseen menee mielellään. Toisin on jos v*tuttaa aamulla lähteä töihin ja työt on raskasta paskaa.
Minä tykkäisin, jos olis töitä joista vielä joku maksais. Ihan se TESin alin kelpais. Eikä tarttis olla omalta alalta tai mitään hienoa.