Tunnetteko sellaista ihmistä
josta oikein paistaa kateus läpi ilmeiden, eleiden ja sanomisien kautta?
Kommentit (10)
mistä minä oikein jään paitsi? En usko, etten osaisi tulkita ihmisiä, sillä olen käyttäytymistieteilijä. Miten sitten voit selittää, etten minä tunne heitä?
Kaikki hyvä, mitä joku toinen saa -oli se sitten työssä tai yksityiselämässä - on häneltä pois, ainakin hänen mielestään :(
vedät puoleesi sellaisia ihmisiä kuin itse olet.
Positiivisen ihmisen ympärillä pyörii positiivisesti ajattelevia ihmisiä.
Negatiivisesti ajattelen ihmisen ympärillä pyörii negatiivisia ihmisiä.
Ei voi käydä meillä nirpistelemättä nenäänsä ja arvostelee aina kaikkea mitä olemme laittaneet. Pari vuotta ramppas meillä kuin kaupassa. Tällä ihmisellä taloudellisesti paljon parempi tilanne kuin meillä.
Aluksi en edes tajunnut mistä oli kyse. Henkilö puolituttu, erään kaveripiirin kautta tutustuin. Yhtäkkiä hän alkoi käyttäytyä vihamielisesti, levitteli minusta " se h... ämmä voi painua ....uun" juttuja.
Olin ihan suu auki kunnes kuulin muilta miten oli heille tehnyt samoin kun oli vahingossa kertonut jotain mistä tämä kyseinen nainen oli vetänyt herneen nenään (esim. ostanut hienomman auton mitä naisen perheellä, saanut paremman työn, parisuhteessa ei ongelmia, lapsi saanut hyvän arvosanan tms).
En usko tuohon. Luulen, että se menee juuri toisinpäin, koska ihmiset lähestyvät toisiaan sen takia, että toinen antaa sinulle jotakin. Positiivinen ihminen antaa negatiiviselle ihmiselle jotakin positiivista ja päinvastoin. Samanlailla parisuhteet toimivat, jos toisella ei ole sinulle mitään annettavaa, ei selllaisessa suhteessa ole mitään järkeä.
Ehkä sinä et olekaan niin hyvä kuin sinä luulet;)Koska sellaisia ihmisiä on olemassa ja PALJON.
ei kestä yhtään jos jollain on rahaa enemmän kuin hänellä