Lue keskustelun säännöt.
Ei helvetti!! Mikä avuksi tolkuttomaan
26.10.2007 |
ahmimiseen ennen kuukautisia. Mentsut vissiin alkaa huomenna koska tyhjennän täällä kaappeja ja tuntuu että on pak-ko... Nytkin syön vauvan mangososetta, vaikka inhoan mangoa. Koska kaapeissa ei enää mitään muuta kuin suoraa sokeria jota vois vetää. Ainiin, paitsi kaakaota. Seuraavaksi sitten sitä...
Kommentit (3)
nukkumaan, niin ei ole " himoja" vain nukku-matti!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
idea, " himot" meni ohi tätä palstaa lukiessa, ts röökin himo, nyt menee raejuustoo ja matti kutsuu jo. Ainut paha että huomaan keväällä painavani 100kg ja edelleen tekee röökii mieli ja alan polttaa läskinä :(
Öitä!
ruokas jos se helpottaa mutta mikä avuksi armottomaan RÖÖKINHIMOON?!?!? Jo 2 kk ilman ja edelleen tekee mieli.