Yrittäjämies haluaa, että menen häntä auttamaan töihin vapaapäivänäni!
Oen palkannut lastenhoitajan oman jaksamiseni vuoksi...
Kommentit (7)
mäkin olen vaativassa ja stressaavassa työssä enemmänkin kuin ma-pe ja kotona on erityislapsi. Joskus minä silti menen auttamaan miestäni hänen firmassaan koska a) haluan vain viettää aikaa hänen kanssaan ja keinohan se on sekin ja b) se on ihan kivaa vaihtelua kun on aika fyysistä ja hyvin erilaista hommaa kuin omani. VÄlillä taas en viitsi koska on tarpeen ihan vain nukkua ja levätä eri lailla. Ja miehelleni minä sanon aina ihan suoraan, kummin päin tällä kertaa on. Meillä on sellainen systeemi että kumpikin saa pyytää toiselta mitä haluaa ja toinen sitten miettii että haluaako itse sitä samaa vai ei.
nro 7,
samanlaista meilläkin on ollut, nyt olen alkanut laittaa rajoja osittain lääkärinkin toivomuksesta...
otan MLL:n lastenhoitajan 1-2 x kk, mies ei osallistu lastenhoitoon.
Ps.
aika paljon nro 7 sinäkin vaadit itseltäsi...
ps.
nyt on joku poikkeusjuttu miehen töissä, mutta vaikeaa on antaa omasta ajastaan, kun on tottunut ruhtinaalliseen 1x kk vapaaseen lauantaihin...(luxusta)
t. ap
Itsestään selvää oli, että sekä äiti että me lapset oltiin aina auttamassa maatöissä. Äiti ei saanut mitään apua isältä koskaan. Eipä ihme, että ovat sittemmin eronneet.
Säästä itseäsi ja voimiasi kun sinusta siltä selvästi tuntuu. Ei se yritys siitä kaadu mutta sinä voit romahtaa joka vaikuttaa perheeseenne paljon enemmän. Menet silloin kun siltä tuntuu.
T. yrittäjä ja sellaisen vaimo.
nro 7 ja nro 10-
kyseessä on työ mihin on vaikea saada sijaista, mutta jostakin se rajojen asettaminen on aloitettava...
T. ap
onko ideoita (yrittäjien vaimot erityisesti...)?
T. ap