Paras halpa kosteusvoide kasvoille?
Kommentit (54)
Paras ja halvin on marketin Erisanin perusvoiteen se vähärasvaisin, kosteuttavin versio. Ei siis se erillinen kosteusvoide, vaan ihan perusvoide. 150 ml maksaa n. 4 euroa.
Ajaa saman asian kuin apteekin Humektan tai Aqualan L, mutta litrahinta halvempi.
Minkälainen ihotyyppi sulla on? Itselläni on melko kuiva iho ja yksi parhaimmista kasvovoiteista on Pirkka Q10 -voide. K-ryhmän kaupoista alle 5 euroa. Jos taas liikut esim. Tallinnan suunnalla, niin mm. Rimistä voi ostaa "чистая линия" -merkkisiä, oman kokemukseni mukaan tosi hyviä kasvovoiteita, joita on eri iho tyypeille, suunnilleen 5 euron paikkeilla nekin.
Musta kaikki Lumenen voiteet ovat ihan hyviä. Tykkään enemmän niistä vähän hintavammista purkin kauneuden ja ehkä tuoksunkin puolesta, mutta myös kaikki ne mitä olen ostanut halvalla muutamalla eurolla jostain kampanja-aleista ovat olleet käytössä ihan hyviä.
Paras on geelimäinen Garnier, maksaa noin 5 euroa.
Semmoinen vihreä pyöreä purkki. Siitäkin on kalliimpi versio vajaa kympin.
Mutta tää perus geeli on aivan superi! paras voide.
Löydät helpoiten tarjoustalosta! Ja olen käyttänyt lancomea,cliniqueta, biothermia..
Garnier oli kyllä kosteuttavin ja paras. Minulla sekaiho
Millainen iho sulla on? Itse oon rasvoittuvalle, pintakuivalle ja epäpuhtauksiin taipuvalle tykännyt apteekin Apo Base Hydrogelistä sekä Sebamed Clear Face Moisturising care gelistä. Näissä ei siis ole yhtään rasvaa, mutta sen sijaan vettä ja tuossa jälkimmäisessä muitakin kosteutta sitovia aineita. Jos ihosi ei ole itsessään rasvoittuva, niin sitten nuo eivät käy ainakaan ainoaksi voiteeksi.
Erisan kosteuttava perusvoide. Toimii ainakin tällaisella nelikymppisellä, jolla on kuiva ja herkkä iho, mutta ei ryppyjä.
Essex lotion apteekista on minusta todella hyvä. Se on tarpeeksi kevyt eikä jätä kasvoja rasvaisiksi, mutta kuitenkin kosteuttaa hyvin.
Herbinan naamarasvat olen havainnut hyväksi. Mulla on herkkä, akneen taipuvainen ja (pinta)kuiva iho.
Nivea Rich Moisturizing Day Creme herkälle iholle. Jotain 6 € puteli ja ihan parasta. Mulle ainakin, jolla on erittäin herkkä ja kuiva iho. Tätä käytän päivävoiteena ja meikin alle, yöllä ihan perus Nivea Softia joko tuubista tai purkista.
Ehdottomasti Nivea Soft, sellainen valkoinen pyöreä purkki. Maksaa 5-6 euroa, ihan superhyvää.
HTH creme on ihan ehdoton,todella kosteuttava ja löytyy melkein joka marketista. Tosin se vaatii päälle jonkun rasvaisemman voiteen ainakin näin vanhemmalla iällä :) Itsellä Cliniquen ryppyrasvat, jotka aika kalliita, mutta ilman HTH:ta EI pärjää.
t. 44 vee
Minusta Vichyn voiteet on hyviä eikä kovin kalliitakaan. Pintakuiva iho.
Nivea creme, äskettäinhän uutisoitiin että oli voittanut testeissä 100 euron ryppyvoiteen.
Kuivalle iholleni parasta on ehdottomasti Nivea Creme. Kookosöljy on myös hyvä, tekee ihon aivan samettiseksi, mutta tuoksu on läpitunkeva ja tarttuu lakanoihin ja vaatteisiin.
Mun sekaihon (kiiltää T-alueelta, kuivuu muualta) pelastus on Elizabeth Ardenin Visible Difference Skin Balancing Lotion -niminen sanahirviö. 50 millin puteli maksaa netissä reilut 30 e, mutta päivittäisessä käytössä riittää mulle vuodeksi.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 23:51"]Jos käyt Tallinnassa, etsipä Puhas Loodus-tuotteita, edullisia ja hyviä voiteita joka lähtöön. Myydään niin apteekeissa kuin Rimissäkin. Työni puolesta olen saanut testata Vichyt ja Biodermit ja vaikka mitkä rasvat, mutta eipä ole näiden virolaisten tuotteiden voittanutta minun mielestäni.
[/quote]
Komppaan. Kaikki ne sarjan tuotteet on todella hyviä.
Bio richin voiteet, etenkin yövoide tuntuu todella hyvältä iholla. On jotenkin erituntunen kun aiemmat voiteet mitä olen käyttänyt.. Maksaa vajaa 5e purkki ja on suht isokin. Ei ilmeisesti kuitenkaan kovin suosittu?
Lumenen voiteita käytin pitkään, ovat kans ihan hyviä. Aqualan L sopii myös talvisin meikin alle kuivahkolle iholle (on kätevä esim matkalla kun käy myös meikin poistoon).