JUURI NYT: Keski-Suomen hyvinvointialueen johtaja Jan Tollet eroaa tehtävästään
Kommentit (40)
Kävi sotkemassa asiat ja häipyi kun tilanne kriisiytyi mittavien erokorvarvausten kanssa
No niin... tällaista johtamista. Eipä
yllätä
Rahaa on muttei hoitoihin ja palveluihin .Varmaankin hyvä uusi paikka tiedossa jossa tarvitaan paikkojen sulkijaa ja palveluiden alasajoa. Täällä on paljon tyhjiä entisiä paikkoja.
Mitä nämä johtajat ajattelevat iltaisin? Onko heillä omaatuntoa ollenkaan?
Jos itse eroaa, ei pidä maksaa mitään erorahoja.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse eroaa, ei pidä maksaa mitään erorahoja.
Ei todellakaan!
Aika surkea palkka tuollaisesta johtajapositiosta. Itse tienaan asiantuntijatehtävissä ilman suoraa tulos- tai esimiesvastuuta enemmän, tosin toki ilman mitään erorahasopimuksia.
Onko kepuli vai demari?
Aluevaaleissa 2025 valittiin Keski-Suomen aluevaltuustoon 69 jäsentä, jotka jakautuvat seuraavasti:
Suomen Keskusta 21
Suomen Sosialidemokraattinen Puolue 16
Kansallinen Kokoomus 10
Vasemmistoliitto 7
Vihreä liitto 7
Perussuomalaiset 4
Suomen Kristillisdemokraatit 4
Kun on työn vastaanottaessaan riittävän fiksu, vaatii johtajasopimuksen. Näin ne tekevät. Mutta on silti härski jätkä, sylettää!
Vierailija kirjoitti:
Aika surkea palkka tuollaisesta johtajapositiosta. Itse tienaan asiantuntijatehtävissä ilman suoraa tulos- tai esimiesvastuuta enemmän, tosin toki ilman mitään erorahasopimuksia.
Suksi sinä kuuseen!
Kaamea apina! Paskaa karmaa ja _kaikkea_pahaa elämään! Niin hirveän tuhon sai monen osalle aikaiseksi!
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä johtajat ajattelevat iltaisin? Onko heillä omaatuntoa ollenkaan?
Eiköhän siihen hommaan pääse vain henkilö, jolla on mekaaninen ja kylmäverinen ajattelutapa. Joku tavallinen ja hellämielinen ihminen sekoaisi, kun pitää jakaa ei-oota ja olla kerberoksena potilaisiin nähden. Toisaalta alueen rahoituksesta päättää jokin muu taho. Alueen johtaja vain toteuttaa hoidon järjestämistä omalla hyvinvointialueellaan, jos rahat sallivat mitään hoitoa.
Ketkä tollot tekivät tuollaisen sopimuksen?
Vierailija kirjoitti:
Helppo työ , on vain lopettanut palvelut ja toimipisteet , senhän osaa kuka vaan tehdä , kaikki osaa laittaa puljun oven kiinni ja porukan pihalle.
Aika pieni korvaus kuitenkin johtaja tasolle.
Vierailija kirjoitti:
Ja kuittaa vielä itselleen 144 000 euron erokorvaukset jo ennestään kriisiytyneelle Keski-Suomen Hyvinvointialueelle! Kahveihin ei vapaaehtoisille riitä kuitenkaan rahaa. Nuorten mielenterveyspalveluissakin ja opiskeluhuollossa neljän päivän lomautukset. Lapsilta ja nuorilta vaan leikataan samoin vanhuksilta.
Tollet ei kuulukaan lapsiin, nuoriin tai vanhuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kuittaa vielä itselleen 144 000 euron erokorvaukset jo ennestään kriisiytyneelle Keski-Suomen Hyvinvointialueelle! Kahveihin ei vapaaehtoisille riitä kuitenkaan rahaa. Nuorten mielenterveyspalveluissakin ja opiskeluhuollossa neljän päivän lomautukset. Lapsilta ja nuorilta vaan leikataan samoin vanhuksilta.
Tollet ei kuulukaan lapsiin, nuoriin tai vanhuksiin.
Kyllä hän vanhus alkaa olla. Kuusikymppinen kermapersepapparainen.