Paras halpa kosteusvoide kasvoille?
Kommentit (54)
Nivea Cream on tosi paksua ja rasvaista. Sopii yövoiteeksi. Tai päivävoiteeksi, jos tosi kuiva iho niinkuin minulla.
Ostin kokeeksi kun luin siitä testistä, olen tykännyt kovasti.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2013 klo 21:43"]
Nivea Cream on tosi paksua ja rasvaista. Sopii yövoiteeksi. Tai päivävoiteeksi, jos tosi kuiva iho niinkuin minulla.
Ostin kokeeksi kun luin siitä testistä, olen tykännyt kovasti.
[/quote]
Kiitos. Mulle ei se sitten Cream sovi, pysyn Softissa.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 00:01"]Nivea Soft on minusta ihan ylivoimainen. Tiukan budjetin takia on tullut testattua kaikki mahdolliset edulliset rasvat. Tuo ei ärsytä herkkääkään ihoa, ei kirvele silmiin joutuessaankaan (käytän myös
silmänympärysvoiteena).
[/quote]
mielestäni nivea soft on hyvä perus rasva. ehkä atooppiselle ei sovi.itsellänion hyvin kuiva iho,ja tuo ei auta ihottumiin. leviää ja imeytyy hyvin. tuoksu on ok.
Itse olen taas havainnut Lorealin Triple active-päivävoiteen parhaaksi (n.7e). Siitä ennen ollut mm. Garnierin sitä vihreää sekaiholle sopivaa voidetta (n. 6e ja annoin purkin kiertoon kun se jätti kasvoille inhottavan öljymäisen kalvon) ja Nivean Pure&naturalin se valkea purkki (6e?). Sen käytin loppuun vaikka jättikin kasvoille samanlaisen mutta ohuemman öljykalvon kuin Garnier. Tuo Loreal ei jätä semmoista kalvoa.
Kylmäpuristettu kookosöljy aiheutti minulle kunnon finnejä naamaan, vartalolle sopii kyllä. Käytän purkin loppuun mutta en hanki enää uutta, en halua tuoksua leivonnaisille ja aina pitää katsoa päälle römppävaatteet ettei hyvät rasvaannu.
Nivea soft on ihan huipputuote. Itse käytän vain kasvoille mutta sopii myös käsille ja vartalolle.
Huomasin että nykyään Suomestakin saa Himalaya-tuotteita, niistä tykkään.
Kiehl'siin olen ollut hyvin tyytyväinen.
Jos käyt Tallinnassa, etsipä Puhas Loodus-tuotteita, edullisia ja hyviä voiteita joka lähtöön. Myydään niin apteekeissa kuin Rimissäkin. Työni puolesta olen saanut testata Vichyt ja Biodermit ja vaikka mitkä rasvat, mutta eipä ole näiden virolaisten tuotteiden voittanutta minun mielestäni.
Lidl:n yövoide
http://karkkipaiva.indiedays.com/2010/12/22/analyysissa-lidlin-yovoide/
En tosin ole testannut, mutta seuraavaksi ajattelin ostaa, kun muistin tämän kirjoituksen.
Nivea Soft on minusta ihan ylivoimainen. Tiukan budjetin takia on tullut testattua kaikki mahdolliset edulliset rasvat. Tuo ei ärsytä herkkääkään ihoa, ei kirvele silmiin joutuessaankaan (käytän myös silmänympärysvoiteena).
[quote author="Vierailija" time="22.03.2013 klo 23:51"]
Jos käyt Tallinnassa, etsipä Puhas Loodus-tuotteita, edullisia ja hyviä voiteita joka lähtöön. Myydään niin apteekeissa kuin Rimissäkin. Työni puolesta olen saanut testata Vichyt ja Biodermit ja vaikka mitkä rasvat, mutta eipä ole näiden virolaisten tuotteiden voittanutta minun mielestäni.
[/quote]
Huh kun nostan vanhaa ketjua, mutta olen juuri lähdössä Rimiin ruokaostoksille ja koitan samalla etsiä mainitsemaasi kosteusvoidetta testiin.
t. Tallinnan av-mamma
Jason Aloe Vera, loistava kuivalle ja herkälle iholle
Kuivalle iholle Decubal Vital apteekista. Aivan loistava ja maksaa noin 15€
Kuivalle iholle Decubal Vital apteekista. Aivan loistava ja maksaa noin 15€
Johnson's baby lotion :) En tiedä saako sitä Suomesta? Varmaan samaa ainetta kuin melkein kaikki vauvavoiteet. Sopii koko vartalolle ja kosteuttaa ihanasti, mut kasvoilla sen pitää antaa kuivua kauan ennen meikin laittoa koska muuten meikkivoide muuttuu "hilseileväksi".
Mulla toimii tämä Lumenen Arctic Aqua -sarjan 24-h voide kuin unelma:
http://www.lumene.com/fi/kasvot/arctic-aqua/24h-syvakosteuttava-kasvovoide
Tarjouksesta olen hamstrannut sitä 5 eur/purkki.
Miten eroaa Nivea Soft tuosta Nivea Creamista?
Mull aon sekaiho ja tuo soft on oikeen hyvä mulle. Onko Cream paksumpaa?