Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee työkavereiden kanssa Tallinnaan. Kotona vauva 2 vkoa ja esikoinen. Onko ok?

Vierailija
25.10.2007 |

Ärsyttää, jos äiti tekisis saman niin kukaan ei hyväksyisi, mutta kyllä mies saa mennä. Mies oli vaan sitä mieltä et tottakai menee, kyllä kotona pärjäillään...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aina saisi pelätä lähteekö mies johonkin.

Niin, ja etenkään tuossa tilanteessa. Kannattaisi ehkä tehdä lapset hiukan myöhemmin, jos ei vielä pysty jäämään kotiin edes muutamaksi viikoksi lapsen syntymästä.

En millään jaksaisi tollaista miestä.

Vierailija
22/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jokainen saa itse päättää, niin avioeroluvut kasvavat. Ennen vanhaan kontrolli pelasi ja homma toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kun jokainen saa itse päättää, niin avioeroluvut kasvavat. Ennen vanhaan kontrolli pelasi ja homma toimi.

Nykyaikanahan miehet osallistuu paljon enemmän perheen elämään ja tukevat synnyttänyttä vaimoa ym. kuin ennen. Ennen vanhaan ei ollut isyyslomia tms. ja miehet meni kyllä miten lystäs. Oli vauva sitten 2 viikkoa tai 2 kuukautta, vaimon tehtävä oli hoitaa koti ja lapset, mies kävi töissä, tuli kotiin valmiiseen pöytään ja parhaassa tapauksessa vielä lähti naapurin ukkojen kanssa metälle ryyppäämään tms.

Vierailija
24/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mun mies ei varmaan lähtis, mutta sitähän en tiedä kun vauvaakaan ei vielä ole. Tunnetko miehen kavereita yhtään? mua helpottaa aina se että tunnen miehen kaverin ja joillekin heistä voin sanoa että pitää huolen miehestä. Sitä paitsi jos on siinä kunnossa että kännykät ja kortit hukkuu niin tuskin sitä kukaan nainen huolii :) siihen mä ainakin luotan :) tiedän että sua ittees harmittaa kympillä, mutta yritä päästä siitä yli ja keksi itsellesikin jotain menoa sitten kun vauva on vähän isompi!

Vierailija
25/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Nykyaikanahan miehet osallistuu paljon enemmän perheen elämään ja tukevat synnyttänyttä vaimoa ym. kuin ennen. Ennen vanhaan ei ollut isyyslomia tms. ja miehet meni kyllä miten lystäs. Oli vauva sitten 2 viikkoa tai 2 kuukautta, vaimon tehtävä oli hoitaa koti ja lapset, mies kävi töissä, tuli kotiin valmiiseen pöytään ja parhaassa tapauksessa vielä lähti naapurin ukkojen kanssa metälle ryyppäämään tms.

Vierailija
26/26 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekemään tollasen kanssa, kun nyt jo tiedät mikä on miehiään.

Pitää vielä pyytää jotain tuttua pitämään miehestä huolta, johan on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi