Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että v*tuttaa! Meillä n nyt ollut nuhaa ja kaikkea muuta paskaa yhteensä 2,5kk. >:(

Vierailija
24.10.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia neljä, aina jonku nenä vuoti, sit oli oksennustaudit ja ripulit. Nyt on mennyt suhtkoht kivasti, lievää flunssaa on ollu, mut kai se kierre taas kohta alkaa.

Vierailija
2/9 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitte tyytyväisisä että teillä on lapsia

ja terveitä, ei ole syöpää tai muuta kuolettavaa tautia, tai vammaista lasta tai itse vammainen

elämässä on niin paljon aihetta olla kiitollinen

ei saa aina valittaa

mitä muutamasta flunssasta niin kauan kun on oikeesti terve !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainahan voi joka asiaan vedota että voisi olla huonomminkin. Arki on välillä raskasta kaikkine pikku vastoinkäymisineen, silloin auttaa jos saa vähän valittaa. Ei se poissulje sitä, ettei olisi onnellinen lapsistaan ja siitä, ettei näillä ole syöpää jne. Minua ärsytti ihan suunnattomasti kun meidän suht. vaativa vauva huusi jatkuvasti, niin anoppi sanoi että olisit onnellinen ettei se ole mykkä. Joopa joo, niinhän minä olenkin, mutta...

Vierailija
4/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olisitte tyytyväisisä että teillä on lapsia

ja terveitä, ei ole syöpää tai muuta kuolettavaa tautia, tai vammaista lasta tai itse vammainen

elämässä on niin paljon aihetta olla kiitollinen

ei saa aina valittaa

mitä muutamasta flunssasta niin kauan kun on oikeesti terve !

Vierailija
5/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saa kai sitä valittaa siitä, mikä tuntuu isolta asialta? Olen nimittäin lapsistani huolissani, vaikka pelkään ovasti omankin terveyteni takia :( ap

Vierailija
6/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on omat vaikeutensa, joista voi valittaa. Ei meistä kukaa voi astua toisten saappaisiin ja sanoa että sulla ei voi olla raskasta...

Vierailija
7/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastava lapsi. Siis että eikö ole todella vaarallista sairastella flunssia perheessä, jos on jollakulla leukemia.

Olen aina ihmetellyt, miten voi monilapsiset perheet selviytyä flunssien välttelystä, jos jollain on sairaus, että ei saisi saada flunssaa.

Vierailija
8/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

syksyt pitkiä, lämpimiä ja kosteita, talvella harvoin kunnosn pakkasjaksoja jotaka tappaisivat pöpöjä.

Lisäksi ihmiset liikkuvat enemmän nykyään, on kauppakeskuksia, kerhoja, harrastuksia päivätöiden ja koulu/päiväkerhon lisäksi.

Valitettavasti myö piittaamattomuus niin yksinkeratisesta asiasta kuin käsihygieniasta on vähentynyt :( käsiä ei viitsitä pestä edes wc-käynnin jälkeen ja näinhän ne pöpöt jyllää kouluissa ja työpaikoilla, yleisissä tiloissa ovenkahvoissa ym.

Vierailija
9/9 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja leukemiaa sairastava on siinä vaiheessa hoitoja että voi jo käydä tavallista koulua, ja sieltähän ne kaikki virukset tarttuu. Leukemiaa sairastavankin pitää saada elää mahdollisimman normaalia elämää, hyvä mieli edistää myös paranemista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi