Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska menetit neitsyytesi?

Vierailija
24.10.2007 |

14v

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap 14 v , omasta

Vierailija
2/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

36-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko suhdeongelmani juontua sieltä, että olin niin petetty silloin, vaikka kestin sen hyvin ja jatkoin elämää?



Minusta tuntuu, että suhteissa tulee heti tietyn ajan jälkeen sellainen inhovaihe. Alitajuisesti kostan miesystävilleni kokemani vääryydet?

Vierailija
4/8 |
24.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se joka täällä välillä on kertonut olevansa varmaan aina neitsyt koska on niin epäviehättävä? Vai mikä syynä noin myöhäiseen toimintaan?

Vierailija
5/8 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että taas joku pöljä jaksaa!

Vierailija
6/8 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan sopiva ikä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla uskovaisia jos joku sitä miettii.

Vierailija
8/8 |
25.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sopiva ikä mulle. En seurustellut pojan kanssa, mutta en kyllä ollut kännissäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä