Lue keskustelun säännöt.
Koska menetit neitsyytesi?
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voiko suhdeongelmani juontua sieltä, että olin niin petetty silloin, vaikka kestin sen hyvin ja jatkoin elämää?
Minusta tuntuu, että suhteissa tulee heti tietyn ajan jälkeen sellainen inhovaihe. Alitajuisesti kostan miesystävilleni kokemani vääryydet?
se joka täällä välillä on kertonut olevansa varmaan aina neitsyt koska on niin epäviehättävä? Vai mikä syynä noin myöhäiseen toimintaan?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei olla uskovaisia jos joku sitä miettii.
Ihan sopiva ikä mulle. En seurustellut pojan kanssa, mutta en kyllä ollut kännissäkään.
ap 14 v , omasta