Miten voitte pitää päiväkotivaatteita kaksi päivää peräkkäin?
Meidän lapsen vaatteet haisevat ainakin päivän jälkeen " päiväkodilta" = tunkkaiselta. Pakko pistää pesuun.
Kommentit (5)
Korkeintaan joku sisähame voi tulla kyseeseen. Muuten meillä ainakin niin " nuhjuisia" vaatteet yhdenkin päivän jälkeen. Muutenkin, jos lapsilla on yksikin tahra vaatteessa, sitä ei laiteta päälle vaan pesuun.
Lapset 6½ v, 5 v ja 2 v.
Ja jos ne vaatteet alkaa siellä päiväkodissa joka tapauksessa haista, niin onko sillä väliä haiseeko ne jo valmiiksi.
Pyykkikone muutenkin koko ajan päällä. Jos pesisin tarhavaatteet joka päivä, joutuisin jäämään kotiäidiksi. Yöllä en pesukonetta käytä sen jälkeen kun työkaverilla syttyi palamaan (onneksi oli silloin hereillä!)
Niin, eikä päiväkoti-ikäisiä lapsiakaan.
vaikka mitään hajua en ole huomannutkaan..