Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voitte pitää päiväkotivaatteita kaksi päivää peräkkäin?

Vierailija
31.10.2007 |

Meidän lapsen vaatteet haisevat ainakin päivän jälkeen " päiväkodilta" = tunkkaiselta. Pakko pistää pesuun.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka mitään hajua en ole huomannutkaan..

Vierailija
2/5 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan joku sisähame voi tulla kyseeseen. Muuten meillä ainakin niin " nuhjuisia" vaatteet yhdenkin päivän jälkeen. Muutenkin, jos lapsilla on yksikin tahra vaatteessa, sitä ei laiteta päälle vaan pesuun.



Lapset 6½ v, 5 v ja 2 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos ne vaatteet alkaa siellä päiväkodissa joka tapauksessa haista, niin onko sillä väliä haiseeko ne jo valmiiksi.



Vierailija
4/5 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyykkikone muutenkin koko ajan päällä. Jos pesisin tarhavaatteet joka päivä, joutuisin jäämään kotiäidiksi. Yöllä en pesukonetta käytä sen jälkeen kun työkaverilla syttyi palamaan (onneksi oli silloin hereillä!)

Vierailija
5/5 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eikä päiväkoti-ikäisiä lapsiakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän