Lue keskustelun säännöt.
Hei kaikki muut suonikohjusääriset! Miten pukeutua kesäjuhliin?
17.05.2013 |
Suonikohjujen vuoksi en voi pukeutua kesällä lyhyeen hameeseen tai mekkoon. Talvella voin, koska silloin voi laittaa paksut sukkahousut. Pitkät hameet eivät minulle sovi (koska olen lyhyt, enkä muutenkaan halua näyttää miltään "runotytöltä"). Miten te muut samasta ongelmasta kärsivät pukeudutte kesän juhliin? Ainako housuihin? Millaisiin housuihin? Taas yksi juhlavaatteidenmetsästyskierros kaupungilla ohi ja ärsyttää, kun mitään juhlavan nättiä ei löydy. :( Muuten kroppaa olisi vaikka minkälaisiin vaatteisiin, vain sääret ovat murheenkryyni. Ja älkää ehdottako legginssejä hameen kanssa, niitä en todellakaan ikinä tule julkisestipäälleni pukemaan! :)
Kommentit (42)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kannattaa kuitenkin yrittää työterveydestä saada lähete julkiselle. Itse sain lähetteen viime maaliskuussa, kir polilla toukokuussa todettiin ultralla laskimoiden vajaatoiminta ja nyt odotan kutsua toimenpiteeseen. Pitäisi olla syksyllä. Kuvittelen, että kustannukset tulee olemaan muutaman satasen.
Toimenpiteet on nykyään niin nopeita poliklinikalla tehtäviä, että pääsy julkiselle varmaan onnistuu, etenkin jos kohjut vaivaa tai on selkeästi tuo vajaatoiminta.