Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs täällä on juteltu?

Vierailija
06.03.2013 |

Olin yli viikon sairaalassa, joten av-pimento oli sen mukainen. Mitkä ovat olleet polttavia puheenaiheita, vai eikö aihe vapaan uudistus ole vieläkään ottanut tuulta alleen?

Koukkuunhan tähän palstaan on jäänyt, heti piti tulla kyselemään onko mitään uutta. :D

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla, koukkuun olen minakin jaanyt. Saannollisesti kayn, ajan varaan kalenterista (ei vitsi, olisi sitapaitsihuono vitsi). Aiheiden vaihtelevuus ja yllatyksellisyys valttia. Monia polttavia puheenaiheita.

Vierailija
2/3 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitä samaa, mitä aina, rikos asiaa, uskontoa, politiikkaa, kakka juttuja, laihdutusta, reality tv  asiaa, hyviä sutjautuksia on ollut niin että välillä kaksinkerroin tässä sovalla oon ollut. ja av puistotapaamisesta on ollut puhetta kesäksi, jne jne., ai niin ja aikapaljon ollut näitä mielenterveys keskusteluja myös.

toivotta olet hyvissä sielun ja ruumiin voimissa saraalaviikon jälkeen ja tevetuloa takaisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sitä samaa mitä aina, silti jää koukkuun.. :S

Tällä hetkellä lääkelista sisältää viisi lääkettä, kuukauden kuluttua on kontrolli gasrtopolilla tähystyksineen (sitä pelkään eniten :O) ja katsotaan jatkotoimia enemmän. Kuitenkin kun tässä perheen parissa olen kotona ja muistan mitä näin osastolla sairaalassa, niin olen onnellinen että terveys on parempi kuin monella muulla. En halua juoruta muista potilaista, mutta se täytyy sanoa, että ainut tilanne joka sai palan kurkkuun ja kyyneleet silmiin oli kun sairaalapastori tuli pitkäaikaista syöpää sairastaneen potilaan luokse rukoilemaan ja juttelemaan.