Voisitko seurustella/perustaa perheen itseäsi 18 vuotta vanhemman miehen kanssa?
Minä olen 26 ja mies 44. Mitä mieltä, voiko suhde toimia?
Kommentit (24)
ulkonäöllisesti ikäeroa ei huomaa, todennäköisesti myöhemmin huomaa, mutta so? he rakastavat toisiaan todella paljon, joten miksi kuuntelisi muitten mielipiteitä, tai edes kysyisi niitä. rakkautta maailmassa ei ole liiemmälti, joten olen tosi onnellinen heidän puolestaan. lapsenlapsiakin odottelen jo innolla.
terv. 43- vuotias anoppi = )
ei sellaista voi ajatella. se tulee sitten, kun tulee ja jos jään yksin aikaisin, niin sitten jään. Olen kiitollinen sitten niistä vuosista, jotka sain elää maailman parhaan miehen kanssa. Me olemme olleet yhdessä 6 vuotta ja mies on " vasta" 44. Hän on nuorekas ja maailman paras isä lapsillemme. Ehkä hän on kolmenkymmenen vuoden päästä jo vanha äijä, kun itsellä vielä riittäisi virtaa, mutta turha sellaista on miettiä. Ei elämästä koskaan muutenkaan tiedä ja tärkeintä on kuitenkin tehdä kuten sydän sanoo.
Mieheni on 10v vanhempi ja tuotakin ikäeroa mietin piiiiitkään. Onneksi hänellä ei ollut lapsia ennestään, uusioperhekuviota en tuolloin 25v olisi kyllä halunnut tai edes pystynyt varmaan hoitamaan.
Mikä lienee tilanne 10 tai 20 vuoden päästä?