Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensimmäinen ultra oltava viim rv:lla 11+6???

Vierailija
30.10.2008 |

Mikäs se olikaan käytäntö tällä hetkellä ensimmäisen ultrauksen kanssa, että pääsee niihin kaikkiin mahdollisiin seuloihin? Milloin se on viimeistään tehtävä? Sain kätilöopistolta kirjeen, jossa ensimmäinen ultra olisi vasta 12+0. Pääsenkö silloin kuitenkin vielä siihen verikokeeseen??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on varmasti kuntakohtaisia eroja, mutta kävin kyllä terveysasemalla verikokeessa neuvolan ohjeiden mukaan, mutta sellaisen käsityksen sain, että vielä Kätilöopistollakin otettaisiin verikoe jotain tiettyä asiaa varten??

-ap-

Vierailija
2/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin ultrassa viikolla 11+5 ja se oli kait just siinä rajoilla että ehdin siihen verikokeeseen. En muista sitä et onko se just vk12. Kysy nyt äkkiä neuvolasta. Se verikoe otetaan samalla kättärillä kun meet ultraan, siinä näkee downin varmemmin kuin vaan ultralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakohan sitä kysyä neuvolasta, vai suoraan sieltä Kätilöopistolta?

Vierailija
4/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoitkin et se raja on tuo 11+6. Ja se on kuulemma tarkalleen tuo, 12vk ei enää näe. Mä sain myös ultra-ajan liian myöhään mut soittelin kättärille parina päivänä ja sain sit peruutusajan.

Vierailija
5/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamusta, niin varmaankin pääset samana päivänä peruutusultraan. Mä pääsin niin.

Vierailija
6/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan mä just teen! Kiitos!!!

Vierailija
7/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa rv 11 + 3. Verikoe otettiin labrassa heti sen ultran jälkeen. Ei siis mitenkään etukäteen. Kätevää noin, kun ei tarttee alvariinsa rampata.

Tulokset tulee sitten jälkikäteen postissa (tai soittavat, jos on ikäviä uutisia).

Vierailija
8/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin perustuu?

Helsingissä ei ainakaan noudateta.

Vierailija
9/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa rv 11 + 3. Verikoe otettiin labrassa heti sen ultran jälkeen. Ei siis mitenkään etukäteen. Kätevää noin, kun ei tarttee alvariinsa rampata.

Tulokset tulee sitten jälkikäteen postissa (tai soittavat, jos on ikäviä uutisia).

Vierailija
10/10 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulos ei olisi ollut enää luotettava -11-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän