Lue keskustelun säännöt.
millon olette alkaneet antaa lapsille ihan perus kotiruokaa???
Kommentit (5)
Aikomuksena on antaa alusta asti kun kiinteää alkaa syödä. Purkit reissuja varten. Mutta se nähdään missä määrin toteutuu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ihan ollaan kotona tehty.
Aluksi tosin ihan vaan yhtä vihannesta kerrallaan, mutta pikkuhiljaa.
Oli varmaan siinä vajaa 1v kun söi samaa ruokaa kuin me muut.
ja näin siis kaksi lasta.
Kaupan ruoka oli jotenkin mehevämpää. Sitten kun sai alkaa laittamaan suolaa ja mausteita ruokaan ni jo alkoi kotiruokakin maistumaan.
kyllä lapsenkin ruokaan saa laittaa varovasti pippuria ja persiljaa ja basilikaa.
aineosa kerrallaan: ensin porkkanaa, sitten perunaa sitten lihaa sitten viljoja jne. Suolaa en laita muutenkaan ruokaan, kukin saa suolata lautasellaan. Ei meillä ikinä tehty eri pöperöitä lapsille vaan tavallisesta ruoasta otettiin se osa joka heille sopi ja vähitellen ne sopivat kaikki.