Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millon olette alkaneet antaa lapsille ihan perus kotiruokaa???

Vierailija
23.10.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aineosa kerrallaan: ensin porkkanaa, sitten perunaa sitten lihaa sitten viljoja jne. Suolaa en laita muutenkaan ruokaan, kukin saa suolata lautasellaan. Ei meillä ikinä tehty eri pöperöitä lapsille vaan tavallisesta ruoasta otettiin se osa joka heille sopi ja vähitellen ne sopivat kaikki.

Vierailija
2/5 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikomuksena on antaa alusta asti kun kiinteää alkaa syödä. Purkit reissuja varten. Mutta se nähdään missä määrin toteutuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ollaan kotona tehty.

Aluksi tosin ihan vaan yhtä vihannesta kerrallaan, mutta pikkuhiljaa.

Oli varmaan siinä vajaa 1v kun söi samaa ruokaa kuin me muut.

ja näin siis kaksi lasta.

Vierailija
4/5 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan ruoka oli jotenkin mehevämpää. Sitten kun sai alkaa laittamaan suolaa ja mausteita ruokaan ni jo alkoi kotiruokakin maistumaan.

Vierailija
5/5 |
23.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lapsenkin ruokaan saa laittaa varovasti pippuria ja persiljaa ja basilikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan