Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiantuntija kommentoi pettämistä: Syy löytyi naisen miesmäisyydestä

Vierailija
17.02.2013 |

Tämä on niin totta

Yleensä pettäjä täyttää omia tarpeitaan siinä hetkessä, tiivistää parisuhteisiin perehtynyt ihmissuhdevalmentaja Aaro Löf.

- Syitä on monia, mutta ne perustuvat aina siihen, että etsimme jotain mitä emme koe saavamme, Löf toteaa.

Työssään Löf on huomannut, että pettämisen syyt eivät aina ole niin selviä. Hänen asiakkaakseen tuli nainen, jonka mies oli pettänyt tätä 20 vuotta. Pari oli käynyt terapiassa, mutta mies oli palannut pian rutiineihinsa. Nainen oli tyrmistynyt.

- Selvisi, että nainen oli pienestä pitäen käyttäytynyt hyvin miesmäisesti, koska sitä pidettiin hänen perheessään suotavana, Löf kuvailee.

Ratkaisu syntyi, kun asiaa katsottiin perinteisten kehysten ulkopuolelta: koska pettäjämies koki jollain tasolla olevansa suhteessa "miehen" kanssa, hänenkään emotionaaliset tarpeensa eivät täyttyneet suhteessa.

Tilannetta ryhdyttiin muuttamaan miehen tarpeista käsin.

- Jo viikossa tuli tieto siitä, että kun nainen uskalsi olla oma itsensä - nainen - ja kaikki muuttui. Nykyisin pari on totaalisen rakastunut, ensimmäistä kertaa kunnolla koko suhteensa aikana, Löf iloitsee.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288540637012.html?pos=alista-3

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Nainen on aina kaikkeen syyllinen.

Toimiiko tuo myös toisinpäin. Jos nainen pettää niin onko puoliso naismainen ja pitää etsiä miestä suheteen ulkopuolelta?

Vierailija
2/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, eli pettäminen on tietysti naisen syy. On se tiede vain hienoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, yhden pariskunnan tarina sisältää kaikkien pariskuntien tarinat. Hyvin sä vedät, ap!

Vierailija
4/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on kyllä ajatusta, mutta viime kädessä pettäminen on aina pettäjän omasta pääkopasta kiinni. Saahan sitä haluja olla, ei niitä tarvi toteuttaa. Miehillä on heikko luonne. Omasta tuttavapiiristäni voisin väittää että tilanteen tullen pienessä maistissa 80% miehistä pettäisi. Kunnioitan syvästi niitä, jotka eivät petä.

Vierailija
5/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas kummaa, että tuo "ihmissuhdevalmentaja" on itse mies...

Vierailija
6/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyh ja pah, itse olen aina ollut ns. miesmäinen, mutta voin naiset sanoa, ettei mieheni petä.

Nyt sitten tulee mantraa, etten voi sitä tietää yms. mutta kuulkaas, kyllä minä voin. Yksinkertaisesti tuolla ei vain ole aikaa juosta helmojen perässä ;)

Jos hän ei ole metsässä, navetassa tai pellolla, hän on meidän lastemme kanssa ja kun hän on heidän kanssaa, ei naisia siellä ole. Nuorin poika on sellainen juorukello, että oksat pois :D

Vierailija
7/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 10:49"]

Pyh ja pah, itse olen aina ollut ns. miesmäinen, mutta voin naiset sanoa, ettei mieheni petä.

Nyt sitten tulee mantraa, etten voi sitä tietää yms. mutta kuulkaas, kyllä minä voin. Yksinkertaisesti tuolla ei vain ole aikaa juosta helmojen perässä ;)

Jos hän ei ole metsässä, navetassa tai pellolla, hän on meidän lastemme kanssa ja kun hän on heidän kanssaa, ei naisia siellä ole. Nuorin poika on sellainen juorukello, että oksat pois :D

[/quote]

Eli miehesi ei petä koska sinä valvot häntä kuin Justiina. Sääliksi käy miestäsi. Ei tuollainen ole elämää jos kaikki aika menee kotona. Jokaisella pitäisi olla oman kodin ulkopuoleista elämää (oma pelto, metsä jne, ovat omaa kotia).

Vierailija
8/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 10:34"]

Tuossa on kyllä ajatusta, mutta viime kädessä pettäminen on aina pettäjän omasta pääkopasta kiinni. Saahan sitä haluja olla, ei niitä tarvi toteuttaa. Miehillä on heikko luonne. Omasta tuttavapiiristäni voisin väittää että tilanteen tullen pienessä maistissa 80% miehistä pettäisi. Kunnioitan syvästi niitä, jotka eivät petä.[/quote] 

Naiset pettävät ihan yhtä paljon kuin miehet.

Vierailija
9/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 10:54"]

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 10:49"]

[/quote]

Eli miehesi ei petä koska sinä valvot häntä kuin Justiina. Sääliksi käy miestäsi. Ei tuollainen ole elämää jos kaikki aika menee kotona. Jokaisella pitäisi olla oman kodin ulkopuoleista elämää (oma pelto, metsä jne, ovat omaa kotia).

[/quote]

Väärin :) En todellakaan valvo häntä! Vapaus on mennä miten haluaa, mutta ei vain jostakin syystä mene :) Joskus pitää potkia talosta pihalle, että hän tapaisi kavereitaan :)

Ikävä tosiaan tuottaa pettymys, et varmaan koskaan ole tavannut sellaista miestä jolle oma perhe on todella tärkeä :) Joskus vain tuntuu menevän tuolla miehellä liiallisuuksiin.

Vierailija
10/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olispa kiva tietää mitä se miesmäinen käytös oikein oli? Ajoiko se partaansa aamuisin.

Eipä muuten vaikuta kovin pätevältä tuo "asiantuntija" kun vähän googlettaa. Onkohan joku itseoppinut terapeutti kun koulutustietojaan ei ole missään? Ei ainakaan mitään tieteellisiä meriittejä löydy.

Vierailija
11/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Ainakin ko. asiantuntija taitaa rakastaa omaa kuvaansa, vähänkö on täynnä itseään :D

Vierailija
12/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Minä en saa suhteessani sellaista seksiä mitä haluaisin eikä tuo mieskään kovin miehekäs ole. Silti en ole lähtenyt pettämään eikä kävisi mielessäkään- mitenköhän hra asiantuntija sen sitten selittää?

Vierailija
13/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään miestäni pettänyt vaikka akaksikin oon haukkunut

Vierailija
14/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on todella kaukana tieteestä. Löfin asiantuntijuudesta ei ole mitään näyttöä, googletin huvikseni, kuka tuo jannu on.

http://hidastaelamaa.fi/author/aaro-lof/

http://aarolof.com/mina/

http://aarolof.com/tyo/

Opinnoista ei ole mitään mainintaa, jannu on  lueskellut jonkun lifecoach-tyypin selfhelp-kirjoja ja alkanut 'valmentaa' ja luennoida. Luennoi vaikkapa työyhteisöille. Ja nauraa matkalla pankkiin, on aika suolaiset hinnat.

On mennyt Ilta-Sanomilla vähän vituralleen uutisointi. Taidanpa antaa palautetta niillekin.

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 10:31"]

[/quote]

Vierailija
15/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti menee tuollaisen tyypin vastaanotolle tai ostaa luentoja? Samalla hinnalla ja halvemmallakin saa ihan oikeiden ammattilaisten palveluita.

Vierailija
16/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai minäkin rupeaisin ottamaan miehen roolia taloudessa, jossa ukko juoksee vieraissa vuosikaudet eikä saa edes terapia-aikaa itselleen varattua. Tuskin tuollainen vastuuton vetelys käy töissä tai tekee kotonakaan mitään, vitun pelkuri... pakko kyllä ihmetellä, että mitä nainen saa irti tuollaisen ukon kanssa olemisesta?

Vierailija
17/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 10:55"]

Naiset pettävät ihan yhtä paljon kuin miehet.

[/quote]

Jotenkin vaan tuntuu että varattu nainen - sinkkumies yhdistelmö on harvinaisempi kuin varaattu mies- sinkkunainen.

Vierailija
18/45 |
17.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjämiehet tunnistaa kyllä kaukaa,ja turha valittaa jos sellaisen itseriittoisen paskan on kumppanikseen valinnut.Tällä ei ole mitään tekoa sillä,minkälainen nainen on.Toisilla silmä vilkkuu ja toisilla ei.

Vierailija
19/45 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on todella kaukana tieteestä. Löfin asiantuntijuudesta ei ole mitään näyttöä, googletin huvikseni, kuka tuo jannu on.
http://hidastaelamaa.fi/author/aaro-lof/
http://aarolof.com/mina/
http://aarolof.com/tyo/

Opinnoista ei ole mitään mainintaa, jannu on  lueskellut jonkun lifecoach-tyypin selfhelp-kirjoja ja alkanut 'valmentaa' ja luennoida. Luennoi vaikkapa työyhteisöille. Ja nauraa matkalla pankkiin, on aika suolaiset hinnat.

On mennyt Ilta-Sanomilla vähän vituralleen uutisointi. Taidanpa antaa palautetta niillekin.

Aivan oikein! Uskomatonta, että puhelinmyyjä saanut palstatilaa.

[quote author="Vierailija" time="17.02.2013 klo 10:31"]

Vierailija
20/45 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy on yksinkertainen. Kun mies pettää, on syy miehessä. Kun nainen pettää, on syy miehessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän