Miksi homoilla yleensä sellainen kevyt, v***uilevan ilkeä sävy puheissaan?
Joku alakulttuurin juttu? Olevinaan leikkiä, mutta oikeasti saattaa olla myös aika rankasti ilkeää.
Kommentit (19)
joista 2 oli ihan ok tosi mukavia oikeastaan eikä kettuilleet kyllä yhtään äänensävyllä eikä muutenkaan. Se yksi taas ei muuta tehnytkään kuin kettuili, mutta se ei johtunut sen homoudesta vaan siitä, että se nyt vaan inhosi koko maailmaa. Ja se taas johtui sen lapsuudenaikaisesta perhetaustasta - ei homoudesta koska tyypin hetero veli on ihan samanlainen...
mainitsemaa ongelmaa en ole koskaan huomannut. Kenties kyse on ap:n omasta asenteesta ja siihen vastaamisesta...
Milloinkahan ihmiset tajuaa että homot poikkeaa toisistaan yhtä paljon kuin heterot poikkeavat toisistaan. Siis ko ihmisryhmää yhdistää vain yksi asia!
Ei kaikilla, mutta joistakin kuulee jo metkojen päästä, että jaa, tuohan on homo. Olen myös pariin kertaan joutunut homomiesten aggressioiden kohteeksi, ventovieraat tyypit (kavereiden kavereita tms) ovat alkaneet soittaa suutaan, kerran yksi meinasi tulla baarissa silmille kun väitti minun vittuilleen hänen kumppanilleen, vaikka olin sanonut jotain täysin ympäripyöreää tyyliin " Mitä kello on?" tai " Paljon tollanen paukku maksaa täällä?" ja kerran yksi tuli rääkymään pää punaisena että vittu painu huora kotiis mä en jaksa enää kuunnella sua sä oot niin tyhmä yms yms kun ihan normaalisti keskustelin hänen heterokaverinsa kanssa.
Onkohan mulla vaan käynyt huono tuuri tapaamieni homomiesten suhteen vai onnistunkohan jotenkin ärsyttämään heitä pelkällä läsnäolollani, en tiedä. Lesbojen kanssa moisia ongelmia ei ole ollut.
Mun kaveripiirissä homoilla on jotain ihme antipatioita lesbonaisia kohtaan, mutta me heteronaiset ollaan suuressa suosiossa. Noin niinkuin ystävinä siis :)
Vierailija:
Mun kaveripiirissä homoilla on jotain ihme antipatioita lesbonaisia kohtaan, mutta me heteronaiset ollaan suuressa suosiossa. Noin niinkuin ystävinä siis :)
bailaajilla on sellainen puhetapa, homoilla sekä heteroilla.
Täysin vailla mitään viehätysvoimaa. Homot usein on sellaisia että ne panostaa ulkonäköön ja arvostaa hyvää ulkonäköä myös naisissa.
niissä on muutakin vikaa kuin kieroutunut seksuaalisuus.
että kaikki tähän mennessä tapaamani työpaikkakiusaajat ovat olleet heteroita?
En ole myöskään koskaan tavannut homoa rattijuoppoa enkä varasta. Heteroita kyllä.
Varastaminen, rattijuoppous ja kiusaaminen johtuvat ilmiselvästi heteroseksuaalisuudesta!!!
ja se ei käytä hametta. Miksi kukaan mustalaisnainen ei enää käytä hametta???!!
Ja kyllä täytyy sanoa, että tiedän, mistä ap puhuu =-(.
Jotkut osaavat olla TODELLA ilkeitä, ei mitään lämpöä - ja vaikuttavat myös teennäisiltä. Olen monesti miettinyt, että ovatko he sellaisia ihan oikeasti, vai feikkaavatko luonnettaan / puhetyyliään tms. koska ei kukaan VOI pidemmän päälle olla sellainen - en halua uskoa sitä!
Toki yksilökohtaisia eroja aina on, ja osa heistä onkin todella mukavia, mutta mukaan mahtuu juuri näitä ap:n mainitsemia tapauksia.
se on vain yksi ominaisuus monien joukossa. Tietysti on alakulttuureita (useita) ja niihin liittyviä tapoja, mutta nekin on siis vuorovaikutuksessa omaksuttuja tapoja.
ja huumori on näillä ns vittumainen. Musta se on kyllä ihan hauskaa. Olen ajatellut että liittyy pikemminkin työpaikkaan kuin seksiin..
niin onko sitten jokin ihme, että homot ovat muutenkin epämiellyttäviä luonteeltaan?
Sairas mikä sairas...
Kaipa se jonkinlainen defenssi on.
ja se on tosi tyhmä. Miksi kaikki turkulaiset on tosi tyhmiä?
Luulen, että se on vastareaktio sille, että he ovat perinteisesti olleet arvostelun kohteita.