Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi homoilla yleensä sellainen kevyt, v***uilevan ilkeä sävy puheissaan?

Vierailija
22.10.2007 |

Joku alakulttuurin juttu? Olevinaan leikkiä, mutta oikeasti saattaa olla myös aika rankasti ilkeää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että se on vastareaktio sille, että he ovat perinteisesti olleet arvostelun kohteita.

Vierailija
2/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valtaväestön taholta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista 2 oli ihan ok tosi mukavia oikeastaan eikä kettuilleet kyllä yhtään äänensävyllä eikä muutenkaan. Se yksi taas ei muuta tehnytkään kuin kettuili, mutta se ei johtunut sen homoudesta vaan siitä, että se nyt vaan inhosi koko maailmaa. Ja se taas johtui sen lapsuudenaikaisesta perhetaustasta - ei homoudesta koska tyypin hetero veli on ihan samanlainen...

Vierailija
4/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitsemaa ongelmaa en ole koskaan huomannut. Kenties kyse on ap:n omasta asenteesta ja siihen vastaamisesta...

Vierailija
5/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkahan ihmiset tajuaa että homot poikkeaa toisistaan yhtä paljon kuin heterot poikkeavat toisistaan. Siis ko ihmisryhmää yhdistää vain yksi asia!

Vierailija
6/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla, mutta joistakin kuulee jo metkojen päästä, että jaa, tuohan on homo. Olen myös pariin kertaan joutunut homomiesten aggressioiden kohteeksi, ventovieraat tyypit (kavereiden kavereita tms) ovat alkaneet soittaa suutaan, kerran yksi meinasi tulla baarissa silmille kun väitti minun vittuilleen hänen kumppanilleen, vaikka olin sanonut jotain täysin ympäripyöreää tyyliin " Mitä kello on?" tai " Paljon tollanen paukku maksaa täällä?" ja kerran yksi tuli rääkymään pää punaisena että vittu painu huora kotiis mä en jaksa enää kuunnella sua sä oot niin tyhmä yms yms kun ihan normaalisti keskustelin hänen heterokaverinsa kanssa.

Onkohan mulla vaan käynyt huono tuuri tapaamieni homomiesten suhteen vai onnistunkohan jotenkin ärsyttämään heitä pelkällä läsnäolollani, en tiedä. Lesbojen kanssa moisia ongelmia ei ole ollut.

Vierailija
7/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveripiirissä homoilla on jotain ihme antipatioita lesbonaisia kohtaan, mutta me heteronaiset ollaan suuressa suosiossa. Noin niinkuin ystävinä siis :)

Vierailija
8/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun kaveripiirissä homoilla on jotain ihme antipatioita lesbonaisia kohtaan, mutta me heteronaiset ollaan suuressa suosiossa. Noin niinkuin ystävinä siis :)

Vierailija
9/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

bailaajilla on sellainen puhetapa, homoilla sekä heteroilla.

Vierailija
10/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vailla mitään viehätysvoimaa. Homot usein on sellaisia että ne panostaa ulkonäköön ja arvostaa hyvää ulkonäköä myös naisissa.

Vierailija
11/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on muutakin vikaa kuin kieroutunut seksuaalisuus.

Vierailija
12/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki tähän mennessä tapaamani työpaikkakiusaajat ovat olleet heteroita?

En ole myöskään koskaan tavannut homoa rattijuoppoa enkä varasta. Heteroita kyllä.

Varastaminen, rattijuoppous ja kiusaaminen johtuvat ilmiselvästi heteroseksuaalisuudesta!!!

Vierailija
13/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se ei käytä hametta. Miksi kukaan mustalaisnainen ei enää käytä hametta???!!

Vierailija
14/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä täytyy sanoa, että tiedän, mistä ap puhuu =-(.

Jotkut osaavat olla TODELLA ilkeitä, ei mitään lämpöä - ja vaikuttavat myös teennäisiltä. Olen monesti miettinyt, että ovatko he sellaisia ihan oikeasti, vai feikkaavatko luonnettaan / puhetyyliään tms. koska ei kukaan VOI pidemmän päälle olla sellainen - en halua uskoa sitä!

Toki yksilökohtaisia eroja aina on, ja osa heistä onkin todella mukavia, mutta mukaan mahtuu juuri näitä ap:n mainitsemia tapauksia.

Vierailija
15/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on vain yksi ominaisuus monien joukossa. Tietysti on alakulttuureita (useita) ja niihin liittyviä tapoja, mutta nekin on siis vuorovaikutuksessa omaksuttuja tapoja.

Vierailija
16/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja huumori on näillä ns vittumainen. Musta se on kyllä ihan hauskaa. Olen ajatellut että liittyy pikemminkin työpaikkaan kuin seksiin..

Vierailija
17/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onko sitten jokin ihme, että homot ovat muutenkin epämiellyttäviä luonteeltaan?

Sairas mikä sairas...

Vierailija
18/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se jonkinlainen defenssi on.

Vierailija
19/19 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on tosi tyhmä. Miksi kaikki turkulaiset on tosi tyhmiä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme