###TAAPEROENSKAT VKO 43###
Kommentit (62)
En siis tarkottanut negatiivisella kirjottelulla sitä, et vaikeista asioista ei sais kirjotella vaan asennetta. Siis, kun kirjotetaan esim. meillä ei ikinä varmaan nukuta kokonaisia öitä/ meille ei ikinä varmaan tule toista lasta jne. Siis ei tavallaan itekään uskota minkään halutun tapahtuvan. Ja sitä et ne " epäonnistumiset" saa vallan koko elämästä. Eli nähdään vaan ne " huonot asiat" , mutta ei kaikkea sitä mikä on hyvin. Tottakai elämässä tapahtuu kaikeka p*skaa enkä missään nimessä haluu tästä mitään " meillä on niin ihanaa" -tekohymistelykerhoa, missä puhutaan vaan päiväunista ja puhumaan oppimisesta. (Enkä suinkaan odota, et pakosti raskautuisin mahdollisella tokalla kerralla yhtä helposti. Onhan D voinut ihan hyvin olla joku 1 miljoonasta tuuri, voittaahan ihmisiä lotossaki..)
Onnea NapNapille rovautumisesta ja Marikan porukalle toisesta pojasta!
D on kans alkanut sanoa myös hei hei. Eilen ulkoillessa yks nainen pysähty kahden koiran kans juttusille ja niille D vilkutti ja sano ei-ei (siis hei hei). Tänään aamulla päiväkodista lähtiessä teki saman mulle (monesti ei ees ehdi vilkuttaan).
D pyörii kans ympäri, etenki tanssiessa, tosin ei niin paljon, et menis pyörryksiin kuin q. Lisäks D kävelee takaperin, mikä on ilmeisesti jotain megahienoa, kun sitä pitää esittää vähän väliä. Lisäks meillä on joku vauvakausi menossa ja D konttaa vähän väliä.
Kävin just taas lääkäris yskän takia. Sain taas yskänlääkettä ja särkylääkettä, kun oon jotenki onnistunut yskimällä saamaan rintakehään jonkun rustovaurion, mikä sattuu hengittäessä, kättä liikuttaes, yskies (eli aina). D' kin alkoi taas yskiä enemmän..
Jep, mut positiivista uutta viikkoa kaikille ;) (kullekin toivomallaan tavalla..)
Jenni ja D 1v 4kk (päiväkodissa)
En uuttakaan löytänyt.
Nyt sitten viralliset onnittelut rouva NapNapille! Kyllä se elämä jatkuu myös häiden jälkeen... Olet varmasti jo huomannut sen! ;)
Ja onnittelut Marikalle pikku-tonskapojasta! Oih, olisihan se jo ihanaa saada pieni pallero itsellekin!
En sen enempää hämmennä tätä tonskasoppaa, lisään vain, että minua ei haittaa lainkaan, vaikka täällä keskusteltaisiin myös vaikeista asioista. Saa kertoa lapsettomuuden tuskasta ja kertoa myös nopeista raskautumisista. Sitähän se elämä on - valitettavasti kaikilla ei ole yhtä helppoa. Itse kuulun varmasti ennemmin helposti raskautuneisiin, mutta en pidä toista lasta missään nimessä itsestään selvänä. Ei Matiastakaan eka kierrosta saatu. Mutta minä olen täällä niin harvakseltaan, että kunnioitan teidän ahkerampien kirjoittajien mielipidettä.
Matiaksen 1v mitat muuten olivat siis 78,8 cm ja 9340 g, nyt puolitoistavuotiaana 85,4 cm ja 10890 g. On ollut koko ikänsä pituuden puolesta plus-käyrällä ja painon puolesta miinus-käyrällä. Hoikan mallinen, ja pitkä tosiaan. Syö kuitenkin kuin hevonen, mutta taitaa vain kuluttaa touhutessaan ja kasvaessaan kaiken. Yksi ilta mekin naurettiin, kun Matias söi koko iltapuuroannoksensa (2 dl + hedelmäsosetta + maitoa ja palan leipää). Tämän päälle käytiin vähän ajan päästä saunassa ja Matias sai pillimehun, jonka joi kokonaan. Sitten isi hassutteli ja kysyi pojalta, missä napa (Matias oli alasti), mutta pojan maha oli niin pinkeänä, että napaa ei nähnyt ylhäältä päin. ;) Niinpä Matias neuvokkaasti päätti näyttää, missä isin napa on, sen kun näkikin. Ja äitillä oli hauskaa!
Muutoin Matiaksen maha ei hirmu pullea ole, toki aina syönnin päälle pullottaa vähän enemmän.
Meilläkin on rytmi taas hakusessa, kun poika elää kesäaikaa, ja äiti yrittää siirtyä talviaikaan. Toivottavasti tuo kellojen rukkaamisen aiheuttama sotku saadaan pian korjattua!
Kissankello ja M 1,5 v