Miten Sinut saisi maksamaan koulun vanhempainyhdistyksen kannatusmaksun?
Viime vuonna koulussamme sen maksoi vain muutama vanhempi. Nyt minun tulisi laatia kotiin viesti, jolla houkuttelisin mahd. monia maksamaan. Olisiko vinkkejä, miten juuri sinut saisi maksamaan maksun?
Kommentit (24)
vanhempainyhdistyksen rahoista. Siihen päättyi vanhempainyhdistyksen toiminta. Koulutoimi katsoi, että he eivät enää kustanna sijaisia ollenkaan, ja näin yrittivät painostaa vanhempainyhdistystä. Opettajien palkkaus ei kuitenkaan ole vanhempien tehtävä ja koko yhdistys lakkautettiin. Kunta rupesi maksamaan sijaisten palkat.
jos saisin vinkkejä siitä mitä sillä rahalla meinataan tehdä.
Meidän lasten päiväkodissa yritetään juuri innostaa vanhempia osallistumaan joulumyyjäisiin eri tavoin. Kirjeeseen oli kerrottu, että päiväkodin digikamera on rikki, eikä vanhempien arvostamia kuvia päiväkodin arjesta pystytä ottamaan. Myös joitain muita esimerkkejä oli ja ainakin minä päätin heti osallistua rahanhankintaan.
- Maksun suuruus on vapaaehtoinen, jolloin jokainen voi maksaa maksukykynsä mukaan.
- Kirjoittakaa jokin konkreettinen tavoite, mitä haluaisitte kannatusrahalla tänä vuonna saada aikaiseksi. Tämä antaa viitettä siihen, minkä suuruisia kannustusmaksuja haluatte.
- Laittakaa esimerkkejä siitä, mitä viime vuoden rahoilla saatiin aikaiseksi. Siis konkreettinen lista, mitä rahoilla saatiin aikaiseksi. Ja vaikka pieni "haaste" osallistumaan, jotta tänä vuonna saisitte vielä enemmän aikaan.
mikä saa minun karvani nousemaan pystyyn.
Minä ainakin tarvitsen ihan konkreettisia asioita mihin rahat menevät, vaikka sitten menisivät siihen vanhempainillan kahvipullaan.
Jo kahden paljon harrastavan kouluikäisen vanhemmat joutuvat maksamaan näitä tukirahoja yhteen jos toiseenkin urheiluseuraan, kerhoon, partioon jne