Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Jos haluaisit voittaa BB:n niin mikä olisi sinun suunnitelma?
19.10.2007 |
Itse en puhuisi kestään paskaa, olisin vähän tyhmempi kuin olen muuten. Tekisin oman osuuteni, ja ottaisin muut huomioon. En orveltäisi tai sekoillisi tai nuolisi joka toista talossa.
Tällä mun logiikalla menon voittaa Kadi. Sauli on puhunut kakkaa selän takana jota varmaan katuu kun tajusi sen. ei meinaa enää niin hakeudu Tellun seuraan.
Ja Jarkon mahikset meni myös selän takana puhumiseen (Martina).
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
siis oma itseni :)