Joku "kaunis" turkkiliasen miehen nainen kertoi miehensä kauhistelevan suom.naisia
ja niiden rumuutta. Mutta miksköhän useimmat etelänmaalaisten miesten naiset mihin itse olen törmännyt ovat kauniista naisesta niin kaukana kuin olla ja voi. Tulee todella sellainen tunne, että mies käyttää rumaa suomalaista naista hyväkseen siinä, että hän pääsee itse muuttamaan suomeen ja vielä "tyhmän" suomalaisen naisen siivellä, jota ei kukaan suomalainen mies huoli!
Kommentit (59)
siat on itse asiassa aika sööttejä. Lehmääkään en pidä haukkumasanana.
Hih, olenkin ollut usein sangen tyytyväinen siihen, että minun ei tarvitse olla missään suhteessa kateellinen kenellekään. Minua naurattaa tämä koko ketju, en tosiaankaan olisi niin älytön, että nostattaisin verenpaineita kaikenmaailman rupusakin sivistymättömästä käytöksestä. Ihanaa muuten: tänään pääsen teatteriin! Aion siemailla lasin kuohuvaa sen kunniaksi kyllä illallisella! Toivottavasti sinullakin on jotain illan täytettä ;-)
niin ilmeisesti myös sinulla itselläsi, sinähän ihan kiehut siellä raukka.
Parempi kun myönnät itsellesi että olet kade, niin ehkä sitten voit tehdä asialle jotain.
Bosnialaiset naiset on maailman kauneimpia ja norjalaiset miehet komeimpia. Kaikkien muiden maiden ihmiset on sikojen, kirahvien, lepakoiden, käärmeiden, hyppyrottien ja siilien näköisiä.
Voihan veljekset mikä ketju!! :-DDDDDD
niitä bosnialaisia niin paljon sodan jälkeen prostutioiduiksi muualle eurooppaan. Se sotakin johtui varmaan siitä että serbit ei kestänyt sitä että niiden naiset näytti ihan vuohilta...
.. että niiden tekemä ruoka on tosi hyvää. Pääsin kerran maistamaan. Varsinkin niiden makeat leivonnaiset. Suosittelen!
he ovat oikeita rotunaisia. Hieno iho, upeat hiukset, kauniit klassiset piirteet, uljas ryhti ym.
Täällä varmaan on alan asiantuntijoita. Vois kokeilla sellaistakin. Jos löytyy reseptejä niin pistäkää ihmeessä. Dönerit on ainakin tosi herkkua, mut niitä ei saa oikeanlaisina Suomesta.. Höh.
Painan 126 kg ja mulla on tosi nätit kasvot ja kaikkee.. Älkää tulko sanoon mulle, että en ois hyvännäkönen ja et mun ulkkarimies pettäis mua. Kaikki on vaan niin kadei mulle.
että romanit on kauneimpia "suomalaisia". Mutta ne näyttääkin ihan arabeilta ;)
terv ylipainoinen arabin vaimo, jo kymmenettä vuotta naimisissa, eli kai tuo jonkun muunkin takia roikkuu mukana menossa, kun ne luvatkin on jo monta vuotta sitten saatu.
ps. ennen avioitumista BMI oli 19 ja olin ihan hyvännäköinen, nykyään kuljen rätti päässä ja useamman lapsen jälkeen ei ole ollut niin hyviä mahdollisuuksia kuntoiluun kuin ennen, kun mies tekee niin paljon töitä. Eli siinä mielessä totta omalla kohdallani, että ulkomaalaisen miehen kanssa olo tekee suomalaisesta läskin ja ruman =D
Toisaalta näin olisi käynyt varmaan suomalaisenkin kanssa, ellei sitten mies olisi ollut steriili tai ainakin työtön, niin että olisi voinut hoitaa lapsia päivät pitkät kun treenaan täydellistä kroppaani :-P
niistä saa kuvan että olet kade italialaisille naisille, ei ole kuule sivistynyttä väittää pokkana että ne ovat KAIKKI jotenkin rumia tms. ja nostaa ulkonäön merkitys niin korkealle jalustalle.
Ei teatterissa käynti ja viini siemailu tee kenestäkään sivistynyttä... ei todellakaan. Kaitpa tuon nyt tajunnet.
Hih, olenkin ollut usein sangen tyytyväinen siihen, että minun ei tarvitse olla missään suhteessa kateellinen kenellekään. Minua naurattaa tämä koko ketju, en tosiaankaan olisi niin älytön, että nostattaisin verenpaineita kaikenmaailman rupusakin sivistymättömästä käytöksestä. Ihanaa muuten: tänään pääsen teatteriin! Aion siemailla lasin kuohuvaa sen kunniaksi kyllä illallisella! Toivottavasti sinullakin on jotain illan täytettä ;-)
Hih, voithan sinäkin hankkia paremman koulutuksen ja ylellisemmän elämäntason, niin ei tarvitse kateuksissa siellä häiriköidä. Aika ikävää kielenkäyttöä muuten ;-) Ah, mutta nyt menoksi!
on lidlin siideri ja skandinavian hunksin esitys...
en itse käytä juuri ollenkaan alkoholi.Mutta silloin kun juon, juon mieluiten
joko shamppanjaa tai puolikuivaa valkoviiniä.
Ihmisen sivistyksen tason määrittelee, ei se mikä menee suusta alas vaan se mikä tulee sieltä ulos.. ymmärrättekö?
Myöskään joku Hulks on minusta äklöttävä.. olen tavannut erään heistä tosin ja hän oli miellyttävä ihminen mutten ole koskaan nähnyt esitystä, minua ei sellainen voisi vähempää kiinostaa... joten jätän senkin teille.
54.
Voi teitä kun aina pitää tuoda ne kateuskortit esiin...
Mun puolesta italiattaret saa loistaa niin paljon kun vaan jaksavat, olen niin tyytyväinen elämääni ettei ketään =)
t: läski suomalaisnainen
Olkaamme tyytyväisiä itseemme, silloin eivät toistetkaan ärsytä.
Muahahaa :-D Päivän paras.. Vai shamppanjaa. Jepjep. Täällähän melkoinen sankari on: puhuu kuin rekkamies, kirjoittaa ei osaa ja vielä juo shampanjaa. Loistavaa!
Suusta ulos.. Nimenomaan. Pesetköhän sitä suutasi koskaan?
Hulks. *vääntelehtii naurusta*
Sun pitäis oikeesta kokeilla stand up:ia. Vai ootko kenties jo valmis koomikko?
en itse käytä juuri ollenkaan alkoholi.Mutta silloin kun juon, juon mieluiten
joko shamppanjaa tai puolikuivaa valkoviiniä.Ihmisen sivistyksen tason määrittelee, ei se mikä menee suusta alas vaan se mikä tulee sieltä ulos.. ymmärrättekö?
Myöskään joku Hulks on minusta äklöttävä.. olen tavannut erään heistä tosin ja hän oli miellyttävä ihminen mutten ole koskaan nähnyt esitystä, minua ei sellainen voisi vähempää kiinostaa... joten jätän senkin teille.
54.
ekana haukutaan ulkkisten vaimot rumiksi ja rankasti arvostellaan ulkonäköä sitten aletaan puollusteleen miksi suomalaisella naisella on oikeus olla SIKARUMA.