Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku "kaunis" turkkiliasen miehen nainen kertoi miehensä kauhistelevan suom.naisia

Vierailija
30.10.2008 |

ja niiden rumuutta. Mutta miksköhän useimmat etelänmaalaisten miesten naiset mihin itse olen törmännyt ovat kauniista naisesta niin kaukana kuin olla ja voi. Tulee todella sellainen tunne, että mies käyttää rumaa suomalaista naista hyväkseen siinä, että hän pääsee itse muuttamaan suomeen ja vielä "tyhmän" suomalaisen naisen siivellä, jota ei kukaan suomalainen mies huoli!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavaraperheenä ihana turkkilainen aviopari (ei suomessa asuvia). Lämminsydämisiä ja ihania, niin ajattelevaisia ja avulaisia ihmisiä saa etsiä. Mies komea ja pitkä, kansainvälisessä yrityksessä hyväpalkkainen työ ja vaimo kotona vielä. Heitä ei ikinä pizzanpaistajiksi voisi kuvitella.

Inhottaa että turkkilaisista on tietty kuva, vaikka ovat sivistyneitä ja hyvinkoulutettuja. Tokihan ne eivät ehkä tänne Suomeen ole ensimmäiseksi pyrkimässä vaan ns. maalaiset vuoristoista :) jotka siellä rannikoillakin naisia vikittelee lomaromanssiksi.

Vierailija
22/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten varmasti niitä löytyy myös ulkomaalaistenkin vaimoista. Mutta eiköhän se niin että suurimmalla osalla on ihan suomalainen (ei komea) mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun italialaiset alle 35-v kaverit elää kotona vanhempiensa luona kun ei ole varaa/halua hankkia omaa asuntoa, lapsia ja perhettä. Kyllähän siinä on aikaa itseään laittaa ja meikata :-D Mamma vielä päälle päätteeksi tekee ruuat ja pesee pyykit. Ja kun tuo kenet tahansa italialaisen Suomeen vuodeksi niin kyllä siinä rusketus katoaa ja heille hyvin tyypillinen akne alkaa kukoistaa: nähty on sen sata kertaa.. Että kyllä tää pohjolan kylmyys siis kalventaa kovimmankin Fabion tai Manuelan.. Ihan turha vetää tuommoista Italia-korttia. Voisit muuten ite vastata, että mistä johtuu, että Italia johtaa tilastoja syömishäiriöissä ja naisten mielenterveysongelmissa.. Siellä kun avioero on tabu niin miehet juoksee vieraissa ja naiset sulkevat silmänsä..

ovat RUMIA!!!!!!!!!!! lihavia ja epäsiistin näköisiä.

Asun itse Italiassa ja siellä ei kyllä tuollaisia virtahepoja näe. Anteeksi nyt vaan.

Sanokaa mistä tämä johtuu? Puollustautukaa..

Vierailija
24/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla on hoikka, nätti ja huoliteltu vaimo.

Vierailija
25/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mun italialaiset alle 35-v kaverit elää kotona vanhempiensa luona kun ei ole varaa/halua hankkia omaa asuntoa, lapsia ja perhettä. Kyllähän siinä on aikaa itseään laittaa ja meikata :-D Mamma vielä päälle päätteeksi tekee ruuat ja pesee pyykit. Ja kun tuo kenet tahansa italialaisen Suomeen vuodeksi niin kyllä siinä rusketus katoaa ja heille hyvin tyypillinen akne alkaa kukoistaa: nähty on sen sata kertaa.. Että kyllä tää pohjolan kylmyys siis kalventaa kovimmankin Fabion tai Manuelan.. Ihan turha vetää tuommoista Italia-korttia. Voisit muuten ite vastata, että mistä johtuu, että Italia johtaa tilastoja syömishäiriöissä ja naisten mielenterveysongelmissa.. Siellä kun avioero on tabu niin miehet juoksee vieraissa ja naiset sulkevat silmänsä..

Asun itse Italiassa ja siellä ei kyllä tuollaisia virtahepoja näe. Anteeksi nyt vaan.

Vierailija
26/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen mistä? Siitä, että minulla on hyvä aviomies, terve ja hyväntuulinen lapsi, olen koulutettu ja minulla on hyväpalkkainen, joustava ja mielenkiintoinen työpaikka, joka maksaa minulle myös nyt äitiyslomalla täyden palkan. Tämän lisäksi asun omakotitalossa ja olen ihan nätti. Harrastin pitkään tanssia ja kilpailinkin tässä lajissa. En ole kyllä yhdellekään vanhempiensa luona asuvalle, stressaantuneelle italialaiselle kateellinen, jonka on pakko olla tiptop joka kerta kun ulos ovesta astuu.. Italiassa muuten on paljon pahempi kilpailu työpaikoilla ja yliopistoissa, mikä vähentää paineita taas Suomen päässä. Ai niin.. Mutta eihän täällä pääsekään kaikki yliopistoon ;-) Kolahtikohan kenties sinuun :-D

Vierailija
27/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallejakin on kovin erilaisia. Ehkä hän on ollut "comedy side-kick" tai mainostanut jotain Halloween-hirviöitä. Muistuttaako hän ET:tä?

tai paljon ja paljon, emme asu sielläpäin.

Mutta olen ammatiltani liikunnanohjaaja ja olen todella timmissä kunnossa, ohjaan jumppia ym. Olen hoikka ja kaunis.

Samoin mieheni on pitkä ja komea, huomattavasti paremman näköinen kuin moni muu mies täällä. Hän on toiminut jopa mallina.

Vierailija
28/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misten voi ajatella että kaikilla italialaisilla menee huonosti kun he eivät elä niinkuin sinä?

Tuskin olet sinäkään olet yhtään yliopistoa nähnyt muuten kuin ulkoapäin? ;)

Vierailija
29/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehnyt Suomessakin näytettyjä tv-mainoksia. hän on toiminut myös elokuvissa avustajana.

Et voi kieltää ettetkö olisi suomalaiskansallisesti kateellinen??

14.

Vierailija
30/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä taitaa kenkä puristaa ja katkeruus kummuta.

Vierailija
31/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ulkoilla lasten kanssa. Vai ihanko totta korkkareissa siellä vesilätäkössä seisot?

Vierailija
32/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny DeVitolta ja on ollut myöskin mainoksissa eli ei se ole mikään kriteeri että on mainostoimiston listoilla...

Vierailija
33/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnitin huomiota. Myönnän suoraan että en olisi kahdesti katsonut jollei hän olisi ollut niin komea kuin on.

Miesten vaatemainoksiin ei kyllä rumia miehiä oteta.

14.

Vierailija
34/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sinua pientä typerystä :-) Toivottavasti sait edes ammattikoulun loppuun suoritettua. Sisälukutaitohan on suurin ero koulutettujen ja kouluttamattomien välillä. Mutta hei, ei kannata olla kateellinen parempi osaisille: kulutat siten vain omia voimavarojasi..

Misten voi ajatella että kaikilla italialaisilla menee huonosti kun he eivät elä niinkuin sinä?

Tuskin olet sinäkään olet yhtään yliopistoa nähnyt muuten kuin ulkoapäin? ;)

Vierailija
35/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan silmään pisti.

Vierailija
36/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia,lihavia ym johtuu? Joka maassahan on kaiken näköisiä,kokoisia,tyylisiä muijia,ei suomalaiset ole yhtään sen kummallisempia kuin muutkaan.

Vierailija
37/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään harva yli kolmekymppinen on niin onnekas, että pystyy näyttämään tykkihyvältä ilman jatkuvaa laittautumista.

Toiseksi, suurimmalla osalla on muutakin tekemistä kuin syynätä itseään peilistä. Eritoten, kun kukaan muukaan ei katso.

Kolmanneksi, tässä ilmastossa on niin pimeää, että kenestäkään ei näy kuin heijastin ulkoillessa, hiukset liimautuvat poskille vesisateessa, rusketuskaan ei tule ilmaiseksi, ja syödä pitää jo lämpimikseenkin (sitäpaitsi mitä muutakaan täällä tekisi?).

Mielestäni on hienoa, että tässä maassa naisen status ei riipu ulkonäöstä (naisilla onmahdollisuuksia pärjätä muillakin elämän osa-alueilla), ja tätä pitää kannustaa. Pysytään siis joukolla rumina, lihavina, kalpeina ja meikittöminä :)

Vierailija
38/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän parhaat naurut irtosi tästä ketjusta. "Italiattaret viiksineen päivineen...."

Eiköhän se niin ole, että jokaisesta maasta löytyy kaiken näköistä tallaajaa. Riippuu myös katsojasta.

Vierailija
39/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on osannut kiteyttää tämän sanontaan: Määrittele lesbo? Nainen jolla on mukavat kengät. Tosiaan suomalaiset naiset on sen verran sinut itsensä kanssa ettei niiden tartte koko ajan koristella itseään. Rumat ne meikeillä laittautuu. Kaikkein rumimmathan ovat niiden ulkkisten kanssa kun siellä kulttuuriin kuuluu kokoajan kehua toista.

Vierailija
40/59 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ilmeisesti myös sinulla itselläsi, sinähän ihan kiehut siellä raukka.

Parempi kun myönnät itsellesi että olet kade, niin ehkä sitten voit tehdä asialle jotain.