Kokemuksia Stockmann-verkkokaupasta?
Tilasin sieltä ekaa kertaa pari viikkoa sitten, lähetystä ei ole tullut, mutta nyt tuli meiliä että pitäisi arvostella ostamani tuotteet kun nyt olen saanut niitä muutaman päivän kokeilla ?!?! Miten te muut, miten teillä on toimitukset sujuneet?
Kommentit (83)
Jäätävää paskaa, anteeksi kielenkäyttöni. Nyt on mennyt kaksi viikkoa tilauksesta, ei mitään ole tapahtunut. Vahvistuksessa toimitusajaksi luvattiin 2 - 4päivää. Edelleen näyttää paketti olevan vastaanotettu, muttei mitään muuta.
Kokoja ei ole koskaan vaatteissa riittävästi tarjolla.
Elkää vain tilatko ainakaan tavaratalo noudolla. Ei ihan heti tule.
Stockmannin verkkokaupan toimitukset kestävät kovin kauan. Sitä Stockmannin olisi syytä parantaa ettei menetä asiakkaita. Muut verkkokaupat Suomessa ja maailmalla suorastaan kilpailevat nopeudesta. Nopeus on nykyhetkessä valttia!
Tilasin ennen joulua, eikä VIELÄKÄÄN ole pakettia edes lähetetty. Ihan uskomatonta! Pitäisikö vaikka sulkea koko kämänen verkkokauppa, jos ei ole varaa palkata tarpeeksi pakkaamoon työntekijöitä. Ihan järkyttävän hidasta.
Stockmannilla kestää kaikki kauan. Tilausten toimitukset, palautusten käsittely, viesteihin vastaaminen. Aina samat selitykset, että on alennusmyyntejä, hulluja päiviä yms.
Rex kirjoitti:
Jäätävää paskaa, anteeksi kielenkäyttöni. Nyt on mennyt kaksi viikkoa tilauksesta, ei mitään ole tapahtunut. Vahvistuksessa toimitusajaksi luvattiin 2 - 4päivää. Edelleen näyttää paketti olevan vastaanotettu, muttei mitään muuta.
Mulle on käynyt noin monesti ja lopulta tulee ilmoitus, että tuotetta ei ole ja tilaus peruutettu. Eli myyvät tuotteita joita ei ole. Rahat kyllä kelpaavat heti.
Vierailija kirjoitti:
Stockmannin verkkokaupan toimitukset kestävät kovin kauan. Sitä Stockmannin olisi syytä parantaa ettei menetä asiakkaita. Muut verkkokaupat Suomessa ja maailmalla suorastaan kilpailevat nopeudesta. Nopeus on nykyhetkessä valttia!
Esim. Kärkkäinen on useimmiten todella nopea. Ja aika usein Saksan Amazonistakin tavarat tulevat muutamassa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
En ole Stockalta tilannut, mut piti tulla tähän ketjuun ihmettelemään, että miksi monilla suomalaisilla verkkokaupoilla on hämmästyttävän pitkät toimitusajat verrattuna esim. joihinkin englantilaisiin (Next, Gap). Englannista tilatessa tavarat on kotiovella 2 vuorokautta tilauksesta, suomalaisista ei kahden viikon päästäkään kuulu mitään.
Ymmärrän, että osa tavaroista pitää tilata jostain jne., mutta ei aina voi olla toimitusvaikeuksia. Suomessa nopeaa toimitusta ei ilmeisesti pidetä tärkeänä.
Posti
joo ei ole tilausta tullut vaikka muutama viikko mennyt tilauksesta : ))
Tilasin joku aika sitten farkut. Ne toimitettiin niin, että varashälytin oli kiinni farkuissa. Huolimatonta toimintaa, ja harmitusta asiakkaalle. Viimeinen kerta oli minulle, kun sieltä tilaan yhtikäs mitään.
Mulla taas ensimmäinen todella positiivinen kokemus Stockan nettikaupasta: arvio oli 1-4 arkipäivää, kesti 2 - ennen on kestänyt paljon kauemmin. Tilasin heti joulun jälkeisestä alennusmyynnistä.
Stockan tapauksessa: 2-4 päivää, että joku jossain myymälässä hakee tuotteen räkistä ja saa sen pakettiin. Sitten 2-4 arkipäivää kuljetuksessa.
Auttamattoman hidasta nykyaikana. Ei muuta valittamista. Jos nyt ihan välttämättä haluaisin jonkun tuotteen mikä heillä on vihreänä, eikä sitä muualla ole, niin mielummin haen itse sieltä myymälästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole Stockalta tilannut, mut piti tulla tähän ketjuun ihmettelemään, että miksi monilla suomalaisilla verkkokaupoilla on hämmästyttävän pitkät toimitusajat verrattuna esim. joihinkin englantilaisiin (Next, Gap). Englannista tilatessa tavarat on kotiovella 2 vuorokautta tilauksesta, suomalaisista ei kahden viikon päästäkään kuulu mitään.
Ymmärrän, että osa tavaroista pitää tilata jostain jne., mutta ei aina voi olla toimitusvaikeuksia. Suomessa nopeaa toimitusta ei ilmeisesti pidetä tärkeänä.
Posti
Voi valita myös Matkahuollon, mutta suurin viive on siellä lähettämisvaiheessa.
Olen tilannut Stockmannin verkkokaupasta lähinnä Hullareiden aikaan. Kaikki on mennyt hyvin, toimitukset ovat olleet nopeita ja palautus (1 kerta) hoitui myös hyvin.
Sivut toimii tosi hitaasti. Toimitusajat pitkiä. Tosiaan kaikkia tuotteita ei 593saatavana nettikaupasta. Miksi ne ovat siellä??
Kallista toki on, mutta tuotteet on mitä luvataan ja tulevat ajallaan.
Ainakin minulla ihan hyvin toiminut.
Tosin kokemusta vaan hajuvesien osalta.
Stockmann on ehdottoman luotettava kauppakumppani, mutta se toimitusvauhti ei oikein aina vakuuta. Vaikea uskoa, että niillä olisi siellä jatkuvasti valtava tilausruuhka päällä.
Hidasta on edelleen. Asiakaspalvelu ei vastaa kysymykseen joka lähetetty säpo viisi vuorokautta sitten. Soittaessa aspaan iloisella äänellä kerrotaan, että tavara kyllä tulossa, mutta kestää koska sitä ei ole verkkokaupassa vaan haetaan myymälästä..? Ok, jää silti epävarma olo. Seurantalinkki toimii, neljä päivää kesti, että tilaus käsiteltiin ja Matkahuollon lähetyskoodi luotiin. Katsotaan miten seuraavat vaiheet menevät. Onneksi tilasin laskulla. Harmi, jos Stocka on edelleen jämähtänyt kivikaudelle.