Kokemuksia Stockmann-verkkokaupasta?
Tilasin sieltä ekaa kertaa pari viikkoa sitten, lähetystä ei ole tullut, mutta nyt tuli meiliä että pitäisi arvostella ostamani tuotteet kun nyt olen saanut niitä muutaman päivän kokeilla ?!?! Miten te muut, miten teillä on toimitukset sujuneet?
Kommentit (83)
Korkeat toimitushinnat. Tilasin n.15 euron hintaisen mukin. Lähetys maksoi saman verran. En päässyt Stokkalle tuotetta ostamaan, koska Helsinki niin syrjässä..;D.
Olen tehnyt tilauksen joulun alla. Sain tuotteen nopeasti.
Usein hyviä tarjouksia, postitukset sai ilmaiseksi ainakin joulun alla.
Kyllä monet suomalaiset verkkokaupat lähettävät paketteja seuraavaksi päiväksi, jos on tilannut ennen klo 14 (posti saattaa joskus viivästyttää päivällä). Kyse on siis stokkan kohdalla lähetystavasta, tai siitä että paketin lähetys varastolta kestää liian kauan.
Mikä idea tuossa on että kun haet tuotteita niin siellä näkyy listat että missä tuotetta on myynnissä?
Haloo jos minä olen Stockmannin NETTIKAUPASSA niin tottakai oletan että niitä tuotteita olisi nimenomaan saatavilla sieltä NETTIKAUPAN kautta, sillä eikö ihmiset käytä nettikauppaa juuri siksi kun eivät ehdi tai jaksa lähteä tavarataloon jonottelemaan???
Lisäksi kun täppäät vaihtoehdoksi että nettikauppasaatavuus, niin hakutuloksiin ilmestyy tuotteita joita ei kuitenkaan ole saatavilla nettikapan puolelta. Outoa toimintaa!
Stockan nettikauppa on mennyt huonommaksi valikoimaltaan. Harmi. Tulee tilattua vähemmän.
Myös kanta-asiakas tarjoukset nykyään huonompia, toivottavasti tyyli muuttuu nyt kun on uusi toimitusjohtaja.
Tietääkö kukaan, milloin kevään 17 hullut päivät on?
Stockman on melko juoru kauppa. Parhaimmat juorut olen kuullut hajuvesi osastosta.
Ei enään ikinä verkkokauppaostoksia tai muutakaa Stockalta. Tilasin Stockalta tuotteen, joka oli varsatossa. Tuote ei ole saapunu 10 päivänkään kuluessa. Surkea esitys. Kuntilaan tuotteita ulkomailta, niin saan tuotteet 3 päivän kuluessa.
Uskomattoman hidas toimitus, samalla kun Saksasta ja Espanjasta tilattu tavara on tullut jopa kahdessa päivässä. Kestää ja kestää, jopa pari viikkoa.
Toimitusmaksut ovat kalliit, joten ostan harvoin. Kosmetiikkaa ostelen Briteistä, koska hinnat halvemmat ja toimitusmaksut 0 euroa.
Ihmetyttää myös toimitusten hitaus. Tilasin verkkokaupasta tuotteen missä ilmoitetaan 1-5 arkipäivän toimitusaika. Ajattelin että kyllä nyt yksi huppari kolmessa päivässä tulee, kun varasto on Suomessa. Vaan eipä tullut. Sähköpostista tiedustelin mahdollista toimitusta kun olin tuotteen lahjaksi ostanut, ja se tuli saada tiettynä päivänä. Nouto olisi ollut Hgin keskustasta. Kukaan ei kahteen päivään vastannut meiliini. Soitin asiakaspalveluun josta eivät voineet toimitusta nopeuttaa. Näkivät että tuote on tulossa huomenna eli juuri tuon 5:n arkipäivän sisällä, mutta minulle liian myöhään. Synttärit ovat tänään ja huomenna olen jo lomamatkalla. Näyttää sille ettei Stockmann voi yhdessä päivässä mitään toimittaa, vaan aina menee tuo max. 5 pvä. Olisin voinut käydä ostamassa tuotteen liikkeestä suoraan ilman odotteluja. En käytä heidän verkkokauppaansa enää koskaan. Harmittaa!
Hidasta, luvataan 1-3 pvää eikä 7 pvän jälkeen tullut. Eikä vastata meileihin, 4 pvää nyt mennyt. Kolme tuotetta seitsemästä peruutettiin koska ei löytynytkään. Pettynyt.
Kai ne hullarien paketit on sentään jo tulleet kaikille? Uskalsin nyt tilata tuotteen, toimitusaika 1-7 vrk, saas nähdä... Viimeksi luvattiin 1-3 vrk, meni muutamalla päivällä yli.
Hitaasti tulee. Tilasin vyön joka oli saatavilla. Nyt 5 päivää mennyt eikä vielä näy eikä kuulu.
Tein tilauksen verkkokaupasta 14.5. Tilaus perillä 25.5.
Harmittavan hidasta toimintaa Stokkalta.
Hullujen Päivien tuotteet tulivat nopeasti.
Stockmann on saneerauksessa ja ostakaa vain luottokortilla
Vieläkö se Stockan verkkokauppa on toiminnassa? Oliko paljon villapipoja alella kesän seasonal salessa 😃 ?