Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Stockmann-verkkokaupasta?

Vierailija
01.04.2013 |

Tilasin sieltä ekaa kertaa pari viikkoa sitten, lähetystä ei ole tullut, mutta nyt tuli meiliä että pitäisi arvostella ostamani tuotteet kun nyt olen saanut niitä muutaman päivän kokeilla ?!?! Miten te muut, miten teillä on toimitukset sujuneet?

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole Stockan verkkokaupasta muuta kokemusta kuin kahden Stokka-muumimukin verran, mutta ei ongelmia, maksoin verkkopankissa ja tavarat tuli viikon sisällä tilauksesta.

Vierailija
2/83 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tilasin ennen joulua. Tulivat nopeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luvatut toimitusajat eivät kohdallani pitäneet. Muuten ei olisi haitannut, mutta just silloin joulun alla haittasi, kun olivat lahjoja.

Vierailija
4/83 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useasti, koska meillä ei stokkaa täällä käpykylässä ole. On tullut joka kerta todella nopeasti, noin 3 päivän sisällä. Eikä ole ikinä ollut moitittavaa.

Vierailija
5/83 |
01.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Stockalta tilannut, mut piti tulla tähän ketjuun ihmettelemään, että miksi monilla suomalaisilla verkkokaupoilla on hämmästyttävän pitkät toimitusajat verrattuna esim. joihinkin englantilaisiin (Next, Gap). Englannista tilatessa tavarat on kotiovella 2 vuorokautta tilauksesta, suomalaisista ei kahden viikon päästäkään kuulu mitään.

Ymmärrän, että osa tavaroista pitää tilata jostain jne., mutta ei aina voi olla toimitusvaikeuksia. Suomessa nopeaa toimitusta ei ilmeisesti pidetä tärkeänä.

Vierailija
6/83 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopea toimitus, helpot verkkosivut ja laadukasta tavaraa. Ei mitään ongelmia. Minua ei suinkaan haittaa, jos tilaus tulee esim. 5 arkipäivän kuluessa. Minulle se ainakin on riittävän nopea. Tärkeintä on ennakointi. Jos haluaa tuotteen heti, niin sen voi hakea ihan kaupasta. Viimeksi tilasin leluja kummitytölle: http://leikiten.blog.co.uk/2014/04/18/leluja-stockalta-18272473/

Vierailija
7/83 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin pari viikkoa sitten kys. verkkokaupasta tuotteita eikä vieläkään ole kuulunut. Kyselin asiasta sähköpostitse, mutta asiakaspalvelukaan ei vissiin ole kiinnostunut vastailemaan asiakkaiden sähköposteihin. 

Onhan tässä pyhiä ollut, mutta pyhä sylvi kun joka sivuilla ja tilausvahvistuksessa luvataan 2-4 päivän toimitus! Jatkan siis tulevaisuudessa ulkomaalaisissa nettikaupoissa shoppailuja, sillä niiden kanssa ei ole mitään ongelmia ollut toimituksen tai asiakaspalvelun suhteen. 

Vierailija
8/83 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen tilannut, toimitus kesti 2 viikkoa vaikka tavaraa piti olla asiakaspalvelun mukaan varastossa. Kerran soittelin jo perään, kun tila oli vain tyyliin "käsittelyssä". Eivät osanneet sanoa mistä viive johtui, mutta kyllä se paketti sieltä sitten lopulta tuli. Ei vakuuttanut, mutta sain tuotteen hyvällä hinnalla (Hay-pöytä -20%).

Vierailija
9/83 |
07.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa tilannut, ihan ok sujui.

Vierailija
10/83 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Stockkan verkkokaupasta muutaman itemin, jotka olivat varastossa. Nouto tavaratalosta, no yli viikon meni että saivat toisen tuotteen tavarataloon ja toinen jälkitoimituksena. Aivan onnetonta toimintaa, tänä päivänä se ei vaan toimi. Hidas ja kankea, en suosittele.

Vierailija
11/83 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan paljon ja otan aina pikatoimituksena kotiin. Tulevat jo seuraavana päivänä. Loistavat tuotteet ja palvelu!

Vierailija
12/83 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen odotellut paketti tavarataloon saapuvaksi yli kaksi viikkoa. Luvattiin viime viikolle, mutta eipä kuulu ilmoitusta paketin saapumisesta. Asiakaskyselyihin vastataan kahden päivän päästä. Surkeaa toimintaa.

Vierailija
13/83 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kaksi viikkoa sitten tuotteen sain toimitusvahvistuksen jossa luvattin toimitus 3-5 arkipäivän sisällä.

Lähetin asiakaspalveluun kyselyn kolme päivää sitten kysyäkseni että onko tuotetta edes lähetetty minulle. En vieläkään ole saanut mitään vastausta tai postin saapumisilmoitusta. Miten se voi kestää Suomessa noin kauan. Keski-Euroopastakin tuotteet tulevat kotiin kolmessa päivässä ja heti saa seurantakoodin mistä näkee koska paketti on kotona..Eipä ihme jos myynti sakkaa.

Vierailija
14/83 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin joulun jälkeen alesta "nouto tavaratalosta" -toimituksella ja jäin odottelemaan. Odotin ja odotin ja odotin ja lopulta parin viikon kuluttua ilmoittivat tavaroiden loppuneen. Maksoin luottokortilla heti oston yhteydessä ja Stocka palautti rahat pantattuaan niitä itsellä tuon pari viikkoa. Huono maku jäi kuitenkin hommasta enkä aio enää toiste tilata verkkokaupasta, vaan käyn suosiolla liikkeessä, jos jotain pitää ehdottomasti saada.

Vierailija
15/83 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös kesti toimitus luvattua pidempään.

Vierailija
16/83 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa hidas toimitus ei johdu verkkokaupoista vaan itellasta. Verkkokaupassa tavara on lähtövalmiina viimeistään seuraavana päivänä, mutta itella vastaa noutopyyntöihin joskus päivienkin viiveellä. Lisäksi postin kuljetuksessa menee pari kolme päivää kun paketti seilaa autoissa, lajittelupisteillä ja lopulta lojuu puolipäivää postin rullakossa ennenkuin se kirjataan järjestelmään noudettavaksi.

Vierailija
17/83 |
18.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin urheiluvaatteita. Tulivat muistaakseni kolmessa päivässä. Ei valittamista.

Vierailija
18/83 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitus kestänyt 3 viikkoa VARASTOTUOTTEILLE, eli rahat viedään samalla kun teet tilauksen mutta tuotteita ei näy. Tulee fiilis että onko koko pulju menossa konkkaan sillä asiakaspalvelu ei vastaa sähköposteihin. Suomen aivan ehdottomasti surkein nettikauppa toimituksineen kaikkineen.

Sokos sentään toimittaa kaiken 2-3 vuorokaudessa, ja lähettävät kosmetiikkanäytteitäkin.

Vierailija
19/83 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran tilannut nettikaupasta. Toimitukset olen joko hakenut myymälästä tai sitten postista.  Toimitukset ovat tulleet nopeasti. Kerran kun epähuomiossa en hakenut pakettia ajoissa ja se oli palautunut takaisin Stockalle, he lähettivät sen uudestaan kuluitta. 

Palvelu siis on aina ollut hyvää ja sukkelaa. Se mikä siellä nettikaupassa tökkii on tuotteiden esiinpano, hakemisen hankaluus ja älytön aikasääntö, että 20 minuutissa pitää suorittaa tilaus , muuten ostoskorin kamat siirtyvät suosikkilistalle. Mikseivät ne muka voi pysyä ostoskorissa?

Vierailija
20/83 |
13.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään valittamista. Tavarat tulee nopeasti. Pienemmät tavarat haen infosta ja suuremmat tulee suoraan kotiin. KM

Näin Turussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme