Paljostako vetoa, että Tehy ei saa sitä 24 % korotusta?
Veikkaan, että pääsevät 16-17%. Arvostus laskee ja seuraavalla kerralla on turha pyytää mitään, kun juuri saitte noin isot korotukset, seuraavalla kerralla on oikeasti korkeakoulutettujen matalapalkkanaisten vuoro.
Kommentit (12)
Aika surkea vedonlyöntikohde, koska kyse on niin vakavasta asiasta. Ei huvikseen tehtävästä esim. urheilusta tms. Ei minulla ole motiiveja savustaa sairaanhoitajia ulos julkiselta alalta saatikka laskea julkisen terveydenhuollon tasoa tai supistaa sitä.
Maksettakoon se vaikka kunnallisveroissa, ei lienee kenellekään konkurssin paikka jos verot nousevat 0,5%?
Vai onko niin, että kun asia EI_NYT satu koskettamaan omaan napaa niin ei haluta maksaa, mutta sinä päivänä kun olet itse hoidon tarpeessa, olette vaatimassa hoitoa heti_mulle_nyt?
Kuntajohtajat arviovat että ainakin 5% pitäs nostaa kunnallisveroa sopimuskauden aikana jotta lisäkulut saatas katettua
Tapoihini ei kuulu käyttää karkeaa kieltä mutta nyt teen poikkeuksen: Haista kuule pitkä paska, ap!! Nyt riittää jo hoitajien mollaus. Mitä helvetin idiootteja te ämmät olette kun ette koskaan voi seistä muiden naisten tukena, ei vaikka mikä olisi. Aina on tällaisia ap:n kaltaisia inisijöitä jotka yrittävät kaikkensa talloakseen muita naisia kun pitäisi seistä tukena.
tehykin koko ajan viestittää, että korotus kuuluu vain sairaanhoitajille ei esim. lastentarhanopettajille.
miksi meidän pitäisi seistä teidän tukena, kun ei mekään saada mitään tukea teiltä
Vierailija:
tehykin koko ajan viestittää, että korotus kuuluu vain sairaanhoitajille ei esim. lastentarhanopettajille.
Tehy on liitto, jonka tehtävänä on ajaa vain ja ainoastaan tehyläisten etuja. Näin tekee jokainen liitto. Esim. oma liittoni, kemian liitto, vaatii taatusti korotuksia vain meille, ei kenellekään muulle. Muutenhan koko liitosta ei olisi mitään hyötyä.
Eivät tietenkään saa. Olisikin maailmanhistorian ensimmäinen kerta, kun työntekijäpuolen vaatimukset menisivät sellaisinaan läpi. Neuvottelutulokseksi veikkaan 15-17 %.
Vierailija:
Eivät tietenkään saa. Olisikin maailmanhistorian ensimmäinen kerta, kun työntekijäpuolen vaatimukset menisivät sellaisinaan läpi. Neuvottelutulokseksi veikkaan 15-17 %.
Ja sitten on tiedossa joukkoirtisanoutuminen tehystä, kun eivät saaneetkaan tuhatta prosenttia, vaikka liitto niin lupasi. Mä oon nähny tehyn kosintakirjeen, jossa luvataan lähihoitajille yli 1900 euroa palkkaa. Ja tuolla meidän duunissa varsinkin vanhemmat hoitajat on vaihtaneet liittoa " koska tehy LUPAA ison palkan" . Eikä ne kuunnelleet, vaikka yritettiin selostaa, miten homma menee. Heidän mielestään tehy on luvannut ja sillä sipuli.
hyvä jos 1% jo luvatun päälle.... ei kertakaikkiaan ole mistä antaa