Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Karsein kikkelikokemuksesi?

Vierailija
29.10.2008 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojistanne noin???

Vierailija
22/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne pesua näkemättämät haisuliveikkoset

kyllä sitä puhutaan pimpeistäkin vaikka mitä joten miksei kikkeleistä

Eihän se koko mitään, jos rakkauspuoli on kunnossa...ja pesulle voi aina patistaa..

mut jos on parempaa tarjolla niin ..;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla seisoksissa 3-4 senttistä???

Vierailija
24/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä kokoinen on sitten teidän mielestä pieni?

Kommentteja?

Vierailija
25/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja moralisoinnit koskettaisivat äitiänne tai isoisäänne. Johan loppuisi puheenaiheet tykkänään.

Vierailija
26/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen pahinta on... jaa enpä sano että minimuna, siis tosi pieni kuin ehkä mun nimetön sormi (7cm/n.1cm)

V a a n pahinta kaikista oli pesemätön, sissijuusto kikkeli ja sit se ois pitäny suuhun ottaa... yök

Vierailija
27/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis en pystynyt suunnilleen syömäänkään kun olin niin ihastunut... Vihdoinkin päästiin tositoimiin, niin se muna oli pieni (stondis alle 10cm) ja jännityksestä ei kuulemma oikein saanut seisomaankaan ja kumi häiritsi. Pari kertaa kokeiltiin ja siihen loppui se suhteen poikanen.

Oma poikani on "onneksi" isomunaisten sukua, vaikka tosin voisin laittaa toiseksi karseaksi kikkelikokemukseksi sen, kun yökerhossa pari pikkuveljeni naispuolista kaveria alkoi kehua miten mieletön lerssi veljelläni on. Juu kiitos, puhutaanko jostain muusta...

Vierailija
28/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkauta niiden esinahkaa? Ei olisi tollaisia hajumunia.

Niin ja kyllä se 3-4cm muna on olemassa, olen nähnyt sen kanssa eikä voinu kuin nauraa!!

Vierailija
29/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun poikani ovat isomunaisia, kekseliäitä rakastajia ja kestävät kuin progebiisi... Sanoisin vielä että testattu on.

Olette kaikki kyllä aikamoisia!! Ajatelkaa, jos joku kirjoittaisi teidän

pojistanne noin???

Vierailija
30/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoilet millainen pojallasi on? Vai oletko taas idioottiäiti joka 5-vuotiaasta pojasta päättelee että tällä pojalla on iso...

siis en pystynyt suunnilleen syömäänkään kun olin niin ihastunut... Vihdoinkin päästiin tositoimiin, niin se muna oli pieni (stondis alle 10cm) ja jännityksestä ei kuulemma oikein saanut seisomaankaan ja kumi häiritsi. Pari kertaa kokeiltiin ja siihen loppui se suhteen poikanen.

Oma poikani on "onneksi" isomunaisten sukua, vaikka tosin voisin laittaa toiseksi karseaksi kikkelikokemukseksi sen, kun yökerhossa pari pikkuveljeni naispuolista kaveria alkoi kehua miten mieletön lerssi veljelläni on. Juu kiitos, puhutaanko jostain muusta...

Vierailija
32/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun poikani ovat isomunaisia, kekseliäitä rakastajia ja kestävät kuin progebiisi... Sanoisin vielä että testattu on.]

Vierailija
33/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen rasta-äiti

Vierailija
34/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
35/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miniä kehui vasta kuinka iso ja mahtava muna on miehellään, eli siis mun pojalla :)

Repikää nyt siitä

Vierailija
36/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös törmännyt moiseen. Muka niin hot naistenmies ja housuista paljastui pikkurillin kokoinen pippeli, sitä ei voinut muuksi kutsua. Olen nähnyt neljä vuotiaalla isomman pippelin kuin tämä esitys

Vierailija
37/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä aukko sivistyksessä kun en ole ikinä "törmännyt" pienimunaiseen mieheen vaikka niitä vehkeitä on yks jos toinen tullut nähtyä tähän ikään mennessä... Päin vastoin pari on ollut niin valtavaa että huh huh, on todellakin tuntenut saaneensa melasta.

Teiniajoilta (silloin oltiin vain käsikopelolla) muistan yhden pojan jonka vehje oli todella kiero, siis ei osottanut kohti napaa vaan ennemminkin lonkkaluuhun. Se tuntui aika erikoiselta nuoresta tytönheitukasta.

Vierailija
38/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakoilet millainen pojallasi on? Vai oletko taas idioottiäiti joka 5-vuotiaasta pojasta päättelee että tällä pojalla on iso...

Oma poikani on "onneksi" isomunaisten sukua, vaikka

Vierailija
39/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi pienipippelisiä, postinkantajan kohtuukomeaa vai putkimiehen metrimelaista sukua :-DDD

[Vierailija - 30.10.2008 16:09 (ID 911674)

On ihan vaippaiässä vielä, enkä sanonut että se olisi ns. isomunainen

i]

Oma poikani on "onneksi" isomunaisten sukua, vaikka

Vierailija
40/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen oli eräs mustaihoinen (vahvistan tässä stereotypioita, anteeksi jo etukäteen) mies, jolla oli aivan järkyttävän suuri. Lähemmäs 30cm pitkä ja erittäin paksu, stondis oli jo pelottava. En mä kyennyt lopulta harrastamaan seksiö hänen kanssaan, ei mahtunut yksinkertaisesti.

Toinen ''kammottava'' kokemus oli mies, jolla taas oli pieni. Ei varmaan maailman pienin, mutta kovana jotain kymmenen senttiä ja kauhea töpö. Ei tuntunut miltään, enkä halunnut tavata enää ekan kerran jälkeen, vaikka mies innokas olikin.

Kaveri taas kertoi kohdanneensa OIKEASTI pienimunaisen miehen. Kalu oli kuulemma vain viiden sentin mittainen, ja kaverini oli ollut erittäin järkyttynyt. Eikä seksiä oltu harrastettu.