G: Karsein kikkelikokemuksesi?
Kommentit (47)
ja ne pesua näkemättämät haisuliveikkoset
kyllä sitä puhutaan pimpeistäkin vaikka mitä joten miksei kikkeleistä
Eihän se koko mitään, jos rakkauspuoli on kunnossa...ja pesulle voi aina patistaa..
mut jos on parempaa tarjolla niin ..;)
voi olla seisoksissa 3-4 senttistä???
Minkä kokoinen on sitten teidän mielestä pieni?
Kommentteja?
ja moralisoinnit koskettaisivat äitiänne tai isoisäänne. Johan loppuisi puheenaiheet tykkänään.
jälkeen pahinta on... jaa enpä sano että minimuna, siis tosi pieni kuin ehkä mun nimetön sormi (7cm/n.1cm)
V a a n pahinta kaikista oli pesemätön, sissijuusto kikkeli ja sit se ois pitäny suuhun ottaa... yök
siis en pystynyt suunnilleen syömäänkään kun olin niin ihastunut... Vihdoinkin päästiin tositoimiin, niin se muna oli pieni (stondis alle 10cm) ja jännityksestä ei kuulemma oikein saanut seisomaankaan ja kumi häiritsi. Pari kertaa kokeiltiin ja siihen loppui se suhteen poikanen.
Oma poikani on "onneksi" isomunaisten sukua, vaikka tosin voisin laittaa toiseksi karseaksi kikkelikokemukseksi sen, kun yökerhossa pari pikkuveljeni naispuolista kaveria alkoi kehua miten mieletön lerssi veljelläni on. Juu kiitos, puhutaanko jostain muusta...
leikkauta niiden esinahkaa? Ei olisi tollaisia hajumunia.
Niin ja kyllä se 3-4cm muna on olemassa, olen nähnyt sen kanssa eikä voinu kuin nauraa!!
minun poikani ovat isomunaisia, kekseliäitä rakastajia ja kestävät kuin progebiisi... Sanoisin vielä että testattu on.
Olette kaikki kyllä aikamoisia!! Ajatelkaa, jos joku kirjoittaisi teidän
pojistanne noin???
Vakoilet millainen pojallasi on? Vai oletko taas idioottiäiti joka 5-vuotiaasta pojasta päättelee että tällä pojalla on iso...
siis en pystynyt suunnilleen syömäänkään kun olin niin ihastunut... Vihdoinkin päästiin tositoimiin, niin se muna oli pieni (stondis alle 10cm) ja jännityksestä ei kuulemma oikein saanut seisomaankaan ja kumi häiritsi. Pari kertaa kokeiltiin ja siihen loppui se suhteen poikanen.
Oma poikani on "onneksi" isomunaisten sukua, vaikka tosin voisin laittaa toiseksi karseaksi kikkelikokemukseksi sen, kun yökerhossa pari pikkuveljeni naispuolista kaveria alkoi kehua miten mieletön lerssi veljelläni on. Juu kiitos, puhutaanko jostain muusta...
minun poikani ovat isomunaisia, kekseliäitä rakastajia ja kestävät kuin progebiisi... Sanoisin vielä että testattu on.]
mun miniä kehui vasta kuinka iso ja mahtava muna on miehellään, eli siis mun pojalla :)
Repikää nyt siitä
olen myös törmännyt moiseen. Muka niin hot naistenmies ja housuista paljastui pikkurillin kokoinen pippeli, sitä ei voinut muuksi kutsua. Olen nähnyt neljä vuotiaalla isomman pippelin kuin tämä esitys
Mulla on kyllä aukko sivistyksessä kun en ole ikinä "törmännyt" pienimunaiseen mieheen vaikka niitä vehkeitä on yks jos toinen tullut nähtyä tähän ikään mennessä... Päin vastoin pari on ollut niin valtavaa että huh huh, on todellakin tuntenut saaneensa melasta.
Teiniajoilta (silloin oltiin vain käsikopelolla) muistan yhden pojan jonka vehje oli todella kiero, siis ei osottanut kohti napaa vaan ennemminkin lonkkaluuhun. Se tuntui aika erikoiselta nuoresta tytönheitukasta.
Vakoilet millainen pojallasi on? Vai oletko taas idioottiäiti joka 5-vuotiaasta pojasta päättelee että tällä pojalla on iso...
Oma poikani on "onneksi" isomunaisten sukua, vaikka
miehesi pienipippelisiä, postinkantajan kohtuukomeaa vai putkimiehen metrimelaista sukua :-DDD
[Vierailija - 30.10.2008 16:09 (ID 911674)
On ihan vaippaiässä vielä, enkä sanonut että se olisi ns. isomunainen
i]
Oma poikani on "onneksi" isomunaisten sukua, vaikka
Ensimmäinen oli eräs mustaihoinen (vahvistan tässä stereotypioita, anteeksi jo etukäteen) mies, jolla oli aivan järkyttävän suuri. Lähemmäs 30cm pitkä ja erittäin paksu, stondis oli jo pelottava. En mä kyennyt lopulta harrastamaan seksiö hänen kanssaan, ei mahtunut yksinkertaisesti.
Toinen ''kammottava'' kokemus oli mies, jolla taas oli pieni. Ei varmaan maailman pienin, mutta kovana jotain kymmenen senttiä ja kauhea töpö. Ei tuntunut miltään, enkä halunnut tavata enää ekan kerran jälkeen, vaikka mies innokas olikin.
Kaveri taas kertoi kohdanneensa OIKEASTI pienimunaisen miehen. Kalu oli kuulemma vain viiden sentin mittainen, ja kaverini oli ollut erittäin järkyttynyt. Eikä seksiä oltu harrastettu.
pojistanne noin???