Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Karsein kikkelikokemuksesi?

Vierailija
29.10.2008 |

.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tooosi ihastunut ja seurusteltiinkin. Olin silloin aika nuori ja kokematon, mutta ihmettelin kyllä, miten seksi ei tunnu miltään...

Meidän suhde sitten lopahti aika pian, tosin muista syistä. Muutama vuosi sitten näin lehdestä, että kaveri oli mennyt naimisiin... kyllä säälitti se vaimo jotenkin.

Toinen pienimunainen tuttavuuteni meni naimisiin sellaisen naisen kanssa, joka kuului uskonlahkoon, joka kielsi esiaviolliset suhteet. Eli ei ollut parempaa kokenut :-)

Vierailija
42/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pienimunainen tuttavuuteni meni naimisiin sellaisen naisen kanssa, joka kuului uskonlahkoon, joka kielsi esiaviolliset suhteet. Eli ei ollut parempaa kokenut :-)

jos hääyönä paljastuisi joku viisisenttinen tappi miehen housuista =(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei oma alapää muistuta messuhallia. Kahden tavallista isomunaisemman kanssa olen nuoruudessani ollut, ja liekö myytillä ison kalun mahtavuudesta ollut tekemistä sen kanssa, että kumpikaan ei osannut mitään esileikkiä lainkaan. Pelkän ison elimen olisi kai pitänyt riittää kiihokkeeksi. Ja kun liian isoa elintä yrittää työntää kuivaan v*ttuun, niin eihän siitä mitään tule.

Anteeksi vaan suorapuheisuuteni.

Vierailija
44/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkosella. Samassa kaupungissa, vaan ei nyt niin romanttisten treffien jälkeen, vaain ihan normitreffit. Mä en oo pikkukaluihin törmännyt, oisko mahdollista että seisokki ei oo ollu noissa 4 cm:n tapauksissa täydellinen?

Vierailija
45/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti,ihan ehdoton ykkönen.. Tämä sankari on nykyään aviomieheni,mutta tämä erehdys ei ole toistunut..

Vierailija
46/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti,ihan ehdoton ykkönen.. Tämä sankari on nykyään aviomieheni,mutta tämä erehdys ei ole toistunut..

Vierailija
47/47 |
30.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta teoriassa ajattelisin, että kauheimmaksi yksittäiseksi kokemukseksi jäisi järkky hajumuna, jos sellaiseen törmäisin - laatta meinas lentää jotain noita kuvauksia lukiessa. Tietty hajusta pääsee pesemällä, joten minimuna/valtava mela olis kai pitemmän päälle pahempi.