Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on työttömyyskorvaus kai jotain 1300 €/kk käteen kuussa,

Vierailija
11.11.2008 |

.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihan tarkkaan tiedä, kun en ole viitsinyt tarkistaa paljonko se on. Oon kyllä ollu jo puoli vuotta työttömänä.

Veroa meni ilmeisesti yli 40 prossaa, kun tuli 3 kuukauden korvaukset kerralla (taitaa mennä yliprosentilla osa), ke"tu, kun ei jaksais kirjotella niitä lappuja.

Pitäis kai kohta päästä töihin, kun toi ansiosidonnainen lienee alle 40 % palkasta. Vois varmaan tänä vuonna yrittää tosissaan töihin.

Vierailija
2/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites ittelläs, kai oot muistanu ottaa omas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

, ke"tu, kun ei jaksais kirjotella niitä lappuja.

Sinun ongelmasi on korviesi välissä.

Vierailija
4/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

rykäsee kerralla.

Voishan sen niinkin hoitaa, että ilmoitan itseni työnhakijaksi ja ilmoitan jos jotain muuttuu. Pitääkös sitä joka päivälle kirjoittaa sama itsestään selvä asia yhä uudestaan ja yhä uudestaan.

En mä töissäkään ole koskaan jaksanut samaa asiaa tehdä moneen kertaa turhan takia, sitä varten on copy toiminto, jota ei valitettavasti voi työttömyyskorvauslapuissa käyttää.

En näe siinä mitään ongelmaa. Vai haluatko itse kirjoitta 60 kertaa saman asian ja oikein päivämäärineen. No eihän siinä paljon aikaa kulunut.

Vierailija
5/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sinulla menee yli 40 % veroja, niin mene vero.fi sivuille tekemään itsellesi uusi verokortti.

Vierailija
6/6 |
11.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen veron saa sitten korkoineen takaisin ensivuonna.

Ja jos sinulla menee yli 40 % veroja, niin mene vero.fi sivuille tekemään itsellesi uusi verokortti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yhdeksän