Vieläkö miehiltä katsotaan kutsunnoissa...?
Katsooko kutsuntalääkäri miehilltä vielä vehkeet?
Kommentit (155)
Ei katsota eikä ole koskaan katsottu.
Nämä homojen fantasiat jaksaa elää vuosikymmenistä toisiin.
Se varmaan riippuu lääkäristä. Kutsuntojen ennakko tarkastuksessa lääkäri kopeloi sukukalleuteni. Sitte intin alokas tarkastuksessa piti lääkärin ja hoitsun edessä olla alasti. Siellä lääkäri tarkasti peniksen kivekset liikutti esinahkaa ja tunnusteli sormella peräaukon. Myös kuume on mitattu kerran takakautta .
En tiedä miten tää iän ikuinen legenda vaan elää, mutta ei ole ikinä katsottu, ei kutsunnoissa eikä intissä, eikä muuten myöskään ala-asteella hoitaja kopeloi poikien palleja. Näin aikuisena olen yrittänyt saada useammankin naislääkärin kopeloimaan ja yhdeltä kysyin voisiko varmistaa kun epäilen että penikseni maistuu oudolta, mutta ei vaan onnistu.
Kun vain katsoittaisiinkin mutta kun kopeloidaan ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Niin olen ymmärtänyt ettei vehkeitä enää noissa tarkastuksissa katsota.
Ei katsottu 1980-luvullakaan.
Miehiä alistetaan samaan aikaan kun naiset viettävät välivuotta vuodattaen somen täyteen miesvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä 40% miehistä hylätään, vapautetaan tai keskeyttää.
Syy: munattomuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei katsota eikä ole koskaan katsottu.
Nämä homojen fantasiat jaksaa elää vuosikymmenistä toisiin.
40% miehistähän on.
Yksi pääsi inttiin asti homoilemaan. Tumputti niin että huonekaverit ärtyivät ja tekivät ilmoituksen.
Miesten sukuelinten yleisin rakennepoikkeama on fimoosi. Se voi johtaa nekroottiseen tulehdukseen. Se olisi hoidettavissa paikallispuudutuksessa tehdyllä pikku viillolla.
Toiseksi yleisin on, että virtsaputken aukko sijaitsee peniksen varressa tai tyvessä.
Älkää ikinä menkö lääkäriin vaan hävetkää anomaliaanne kunnes kuolette yksinäisinä neitseinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä 40% miehistä hylätään, vapautetaan tai keskeyttää.
Syy: munattomuus.
Naisetkin sinne pääsevät 😌
Siemennestenäytekin otetaan sairaanhoitajan avustuksella. Vanhemman hoitajan suorittamana onnistuu selvästi heikommin kuin nuoremman hoitajan suorittamana. Joskus onkin vaihdettava hoitajaa.
Kyllä sen näytteen lääkintämies ottaa.
Totta. Lääkintämies sen tekee. Mä olin juuri ennen inttiin lähtöä tyttöystävän kanssa useaan kertaan tyhjentänyt siemennesteet joten lämäri ei millään meinannut saada näytettä vaikka kuinka vatkasi. Lopulta se onnistui kun toinen lääkintämies napsautti kumihanskan käteen ja työnsi sormen peräreikääni. Sitten se alkoi hieroa eturauhastani toisen vatkatessa penistäni ja kovalla työllä vihdoin saatiin näyte purkkiin.
Vuoroin perärööristä ja sitten suuhun seuraavalle.