Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskauden salailu kavereilta - vinkkejä kaivataan!

17.10.2007 |

Raskautta on takana 6+3, ja ennen ensimmäistä ultraa en haluaisi kenellekään ulkopuoliselle kertoa.

Ongelmani ovat uhkaavasti lähestyvät synttärit. Tiedän, että kaverit ovat suunnitelleet siihen jo juhlat, ja ne eivät tule olemaan alkoholittomat. Aikaisemmin en ole juuri juhlissa lasiin sylkenyt, ja olemmekin vitsailleen kavereiden kanssa, että minun raskauteni paljastuu sillä hetkellä, kun ekan kerran kieltäydyn kaljasta. Nyt se ei enää olekaan vitsi :(

Mitä keinoja te olette käyttäneet tilanteissa, joissa on pitänyt kieltäytyä alkoholista? Toimiiko lääkekuuri-väite, ja jos toimii, niin olisiko tarjota mulle jotain pätevää sairautta ja siihen sopivaa lääkettä? Sairauden pitäisi olla sellainen, jonka kanssa ei tarvitse ottaa saikkua, kun ei viitsisi työnantajaa vedättää tällaisen takia :)

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin toimi seuraava taktiikka:

Mulla oli yksi luottokaveri, joka tiesi asiasta rv 9. Laivalla oltiin työkavereiden kanssa. Ensin ajattelin ottaa vedellä täytettyjä siideripulloja mukaan, mutta ajattelin, että jos jään kiinni, niin se on todella noloa. Niinpä vaihdoinkin taktiikkaa.

Koko illan join milloin mitäkin alkoholitonta: alkoholittomia drinkkejä, vettä, alkoholittomia oluita. Luottokaveri joi salaa alkoholillisia juomia mun laseista tai sitten kaadoin/unohdin niitä jonnekin. Käytiin jopa syömässä porukalla, mutta tein niin, että menimme luottokaverin kanssa istumaan pöytään vähän aiemmin ja kävin etukäteen tiskiltä tilaamassa alkoholitonta bisseä itselleni. Täydestä meni koko homma, vaikka täytyy sanoa, että mullekin on aina maistunut alkoholi myös tuossa porukassa.

Jos asiasta tekee numeron tai alkaa selittelemään/valehtelemaan, niin se pahentaa asiaa. Mä oon ainakin niin huono valehtelija, että olisin jäänyt heti kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla