Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB Martin heitti että 50 % suomalaisilla naisilla on silikoonit, huh huh...

Vierailija
17.10.2007 |

Mitä mieltä olette??? Kuinka monella täällä on esim. silikoonit?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi nyt vaan 21:lle, ettei silikoneja todellakaan aina oteta sen vuoksi, että ei kestä rintojen " valahtamista" imetyksien ja iän myötä!

Joillakin tissit ovat aina olleet pienet ja aina " kärsineet" siitä.

Itselläni A85 kuppi ollu aina. Raskauden ja imetyksenkin ajan, aina samanlaiset. Nyt olen 24 vuotiaana tullut siihen tulokseen, että silikoneja varten alan säästää! Enää en kärsi niiden pikkuisuudesta!

Vierailija
22/32 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyihmisten haudoista löytyy käsittämättömät määrät kaikenlaista maatumatonta rojua, silikoni palleroita ym. Yök, grousy!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäitejä ja yli 30v. Ei se niin kummalista ole.

Vierailija
24/32 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ehkä niillä oli muutakin ajateltavaa kuin tissinsä??? Kyllähän tämä on markkinamiesten ja -naisten ja elokuvateollisuuden luoma juttu. Säälittävää. Jos katsoo esim. jotain vanhempaa elokuvaa, niin kyllä siellä on ihan päärooleissa naisia, joilla ei mitkään kumipallot ala heti leuan alapuolelta.

Ymmärrän toki, että jonkin kirurgisen (terveystekijöistä johtuvan) toimenpiteen jälkeen voidaan joutua rintaa täyttämään esim. silikonilla, mutta muuten en voi käsittää tätä ja olen pienirintainen, imettänyt nainen. Ilmeisesti olen liian vanhanaikainen.

Vierailija
25/32 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin kävisi kampaajalla tai kosmetologilla. Ei sen kummempaa. Nykyään ei muuten tehdä enää palloja tai yli suuria silikoni rintoja vaan tulos on tosi luonnollisen näköinen. Silikoni rinnat alkavat roikkua ihan niinkuin aidotkin = maanvatovoima toimii...

Vierailija
26/32 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon maksaisi sellainen rintojen kohotus, kokoa ei tarvi mutta muoto on kahden lapsen imetyksen jälkeen roikkuva, ja en tykkää itse... miehelle kyllä kelpaa eli siitä ei kyse:)

Vierailija
27/32 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman isompi leikkaus on silikonien laitto ja parantuminen on samaa luokkaa. Usein laitetaan silikonit jos rinnat eivät roiku todella paljon koska tällä saadaan rintoihin ryhtiä ilman näkyviä arpia ja pienempi leikkaus

Vierailija
28/32 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko se ainoa vaihtoehto kun ei ne arvetkaan oo kivoja...

joo alan ehkä säästämään:) Oliko tämä hinta suomessa tehtävälle leikkaukselle? Kuulostaa ihan kohtuulliselta.

Olen myös miettinyt että kuin isot ne pitää olla etta saisi niska kipujen ym takia avustusta :) Mulla d-kupit ja itse olen tosi pienikokoinen ja selkä on jumissa koko ajan... liikuntaa harrastan ja kaikki hieronnat ym..kokeiltu

Vierailija
29/32 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en usko että kukaan mies haluaa naiselleen silikonitissejä. Kyllä tissit saa olla vähän riiput niin ovat silti kiihottavat. Nännipihojen koko ja missä kohtaa ovat tisseissä vaikuttaa enempi kiihottavuuteen.

m38

Vierailija
30/32 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettänyt olen kolmea, mutta ei valittamista, olen tyytyväinen omiin a-kuppeihini, ja mieskin rakastaa niitä.;)

Vierailija
31/32 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei saa, niin mikä on pointtisi? Voiko isot nännipihat korvata seksikkäällä, urhelilullisella perseeellä?

Vierailija:

Nännipihojen koko ja missä kohtaa ovat tisseissä vaikuttaa enempi kiihottavuuteen.

m38

Vierailija
32/32 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon järkevämpää olis korjata nännipihoja jos jotain täytyis tehdä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi