Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB Martin heitti että 50 % suomalaisilla naisilla on silikoonit, huh huh...

Vierailija
17.10.2007 |

Mitä mieltä olette??? Kuinka monella täällä on esim. silikoonit?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä harmita laittaminen yhtään. Kolmen lapsen imettämisen jälkeen jäljellä ei ollut kun nahkapussit ja ongelma alkoi olla minulle henkisesti jo hirveä. Niinpä kävin laittamassa silikonit ja oma itsetuntoni kohosi huomattavasti. Tuomitsijoita olen kyllä saanut ja paljon, mutta en siitä välitä, koska elämänlaatuni parani huomattavasti. Olen ammatiltani sairaanhoitaja, joten olen nähnyt kyllä, että kauneus on katoavaista ja elämässä on muutakin kuin permanentti, mutta valitsin näin enkä valintaani ole katunut.

Vierailija
2/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että BB martin ei tietäisi? Ei kai se televisioon olis pässyt jos ei tietäisi. Sitäpaitsi tämäkin ketju osoittaa että oikeassa se on. Ykkösellä ei ole ja kakkosella on. Koska kolmonen eli minä olen mies niin oikea vastaus on se 50 prossaa. älkäänythelvettiepäilkökaikkeatollot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertailu muihin median laatimiin naiskäsityksiin ja siinä kilpailussa " pärjääminen" vai esim. ettet riittänyt miehellesi tms?

Itse en tajunnut, että minun pitäisi näyttää povekkaalta, mutta mies ilmoitti olevansa isojen tissien perään. En silti ole hankkimassa silikoneja, koska se tarve ei lähde minusta ja jos mies häipyy sen takia, niin on vähän hassu tilanne, koska en ole ikinä ollutkaan povekas.

Vierailija
4/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä te äidit tiedätte miltä rinnat näyttää sen jälkeen.

Minäkin harkitsen silikonit... mietin vaan missä. täällä vai tallinnassa.

kokemuksia?!

Vierailija
5/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän hyvin miltä näyttää kun ei ole mitään.

Mutta ei se saa mua silikoneja ottamaan. Eikä mies edes sallisi.

Ja joo harmittaa kun tiedän että vaatteet istuis paremmin ja näyttäis paremmalta kun olis jotain muutakin kuin nännit. Mutta ei se mulle ole elämässä niin tärkeää. Ja mitä mä niillä isoilla tiseillä saisin - enemmän huomiotako? Sitä saa nykyäänkin ihan riittämiin ettei se tosiaankaan ole isoista tisseistä kiinni.

Vierailija
6/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kyllä ottaa, mutta ei ole ylimääräistä rahaa.

En tiedä edes ketään kaveria, jolla olisi silikonit!

Vierailija
7/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en minäkään tunne ketään, kellä olisi... (paitsi julkkiksilla)

huhuu... silikoninaiset, missä olette?

ehkä jollai muilla sivuilla kun täällä??? =)

Vierailija
8/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska oli huomattavast halvemmat kuin täällä. Palvelu oli moitteetonta.

Vierailija:

ja kyllä te äidit tiedätte miltä rinnat näyttää sen jälkeen.

Minäkin harkitsen silikonit... mietin vaan missä. täällä vai tallinnassa.

kokemuksia?!

Vierailija
9/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse en vain tuntenut itseäni kokonaiseksi. Miehelleni se oli aivan se ja sama, hän olisi " tyytynyt" vanhoihinkin. Olen tyytyväinen edelleenkin päätökseeni eikä ole kyse siitä, että saanko miehiltä huomiota, koska sain sitä aivan riittämiin ennen silikonirintoja. Oma mieleni on parempi ja tekisin edelleenkin saman.

Vierailija
10/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

naista, joilla on silikonit. Molemmille ne maksoi tuolloiset miehet (miehet oli jotain kehonrakentajia tms, joille ulkonäkö taisi olla kaikki kaikessa). No joo, enpä voi sanoa, että kadehtisin kumpaakaan naista, vaikka itsellä imetyksen jäljiltä hädin tuskin B-kupin lätkät. Saahan ne enemmän huomiota baarissa miehiltä, muttei se varsinkaan toisessa tapauksessa taannut mitään onnea, ei edes siihen parisuhteeseen, missä ne hankittiin. Itsetunto on kyllä mun mielestä kiinni vähän muusta.

Molemmat ovat perusluonteeltaan sellasia muiden mielipiteitä liikaa kuuntelevia, toinen on hyvä ystäväni, joten ollaan ihan puhuttukin aiheesta. En osaa oikein sanoa omaa suhtautumistani silikoneihin, ehkä se kuitenkin tuntuu pahalta, että joku luulee onnellisuutensa ja itsetuntonsa olevan implanttien varassa. Aika pinnallista onnea.

Vierailija
11/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. seiska. fi/arkisto/julkkiskuvat/_a24945/martina+aitolehti++playboykuvat+osa+1/?p=5

Itse pidän enemmän keskikokoisista, joilla ei ole imetetty.

M30

Vierailija
12/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martina tarkoitti lähinnä julkkisnaisia. Niissä varmaan toteutuu toi 50% ennemminki kuin koko kansaa. Tai jos ajatellaan että puolet suomalaisista on naisia toinen puolikas miehiä. Ja sitten näistä naisista kuinkas suuri osa on sitten täysi-ikäisiä eli sellaisia jotka voisivat harkita ja päättää itse oman kehon silikonitäydennyksistä. Jospa tästä ryhmästä se 50% mitä tarkoitettiin. Meniköhän jo hiukan sekavaksi.

Vierailija
13/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi irtonaista kumipalleroa. Eikö silikoneista todellakaan saa tuon aidomman näköistä vai onko nuo tyypit niin pihalla, ettei ne edes halua aidon näköisiä?

Vierailija
14/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim te tässä ketjussa kirjoittaneet silikonien omistajat, näyttävätkö teidän tissinne samalta kuin Martinan? Ovatko ne teistä kauniit?

Vierailija
15/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis välttämättä tarvi olla mitenkään tosi isot ja huomiota herättävät, mut nykyään niin monilla +30v naisilla on niin hyvät rinnat et vaikee uskoa et on aidot. Voihan tietty olla jonkun muunkin rintaleikkauksen läpikäynyt.

Mä haluaisin kanssa rintaleikkaukseen, nyt on 70c ja imetyksen jäljiltä " hieman" venähtänyt malli.

Vierailija
16/32 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kyllä näytä tollasilta palloilta vaan ihan tavallisilta rinnoilta.

Vierailija
17/32 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaksi lasta imettäneenä tiedän myös miltä rinnat näyttää.

Nämä on tosin muotoutuneet IISOIKSI (DD70) eli silikoneja ei tarvittaisi edes, vain hieman kohotusta ja pienennystä.

Vierailija
18/32 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun puhutaan silikoneista tulee ihmisille mieleen heti Pamela. Saatavilla on pisaramallisia eli anatomisia jotka näyttävät luonnollisilta. Harva laittaa mitään isoja ja niin isoja kuin Pamelalla on ei edes laiteta Suomessa. Yleisin koko saattaa olla 245 tai 300 g jolla saa vain yhden kuppikoon lisää. Monet laittavatkin silikonit siksi kun imetys vie rinnat. Voin sanoa että kolmen imetyksen jälkeen rinnat olivat kamalat ja nyt seksikin sujuu paremmin kun ei tarvitse miettiä miten patalaput roikkuu eri asennoissa..

Ostavathan miehetkin uuden auton jos vanha ei kelpaa. En koe laittaneeni 5000 e hukkaan.

Vierailija
19/32 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kummallista ajattelua. Kyllähän jokaisen perusjärjellä varustetun ihmisen pitäisi tietää, että ikä ja elämäntilanteet tuo mukanaan muutoksia. Pitäisikö mieskin vaihtaa uuteen, jos esim. hiukset harmaantuu, eikä suostu värjäämään niitä, tai jos erehtyy jopa kaljuuntumaan?

Siis kyse ilmeisesti puolison menettämisen pelosta ja siitä ettei ole enää riittävä, koska ei pysy 20-kymppisen muotissa? Pitääkö nainen vaihtaa myös silloin, jos kehittyy persoonana erilaiseksi kuin oli aikaisemmin tai vaikka opiskelee itselleen eri ammatin kuin aiemmin?

Vierailija
20/32 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsetuntoaan ja traumojaan miten haluaa. ja pitäähän plastiikkakirurgienkin elää. toivottavasti hoitavat ne hylkimisreaktiotkin sitten omilla rahoillaan. tai niiden kehonrakentaja ukkojen pillerinmyynnistä saamilla rahoilla.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme