Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia tyyppeja ovat tuntemasi sairaanhoitajat? Ainakin vanhoista koulukavereistani hoitajiksi paatyivat juuri ne koulussa huonoiten parjanneet, hieman keskimaaraista tyhmemmat

Vierailija
16.10.2007 |

tapaukset. Ne, jotka eivät päässet opiskelemaan oikein millekään älyllisesti vaativammalle alalle.

Entäs teidän tuttavapiirissä av-mammat? Millaisia hoitsuja siellä on?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olisivat kovasti halunneet lääkäreiksi, mutta rahkeet (eli älykapasiteetti) ei riittänyt siihen hommaan. Monelle näistä jo lukion loppuun saattaminen oli liikaa, saati että olisi lääkikseen päässyt... menivät sitten hoitajakouluun, sinne kun pääsee kaikki halukkaat, vähän paskemmillakin papereilla.

Vierailija
22/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuleman mukaan on ihan ok hoitaja mutta naapureilleen peto, ilkeä akka!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat empaattisia ja fiksuja nuoria naisia jotka ovat loistavia työssään ja potilaat pitäävät heistä kovasti.

Vierailija
24/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätyi muutaman sattuman kautta alalle, ja tykkää olla ihmisten kanssa töissä. Ei edes halunnut lääkäriksi, vuosikaudet koulussa ja sitten päivät pitkät töissä eikä edes perhettä ehtis nähä... suunnittelee kyllä jo mitä seuraavaks tekis, ei aijo alalle jäädä ihan siitä syystä että mukava elämässä kokea vähän muutakin. Mut ihan normaali mies, ei jakorasia, viinaan menevä tai tyhmä kuin saapas ja mitä muuta tässä nyt tuli esille. :D

Vierailija
25/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät oikein muutakaan keksineet. Keskivertotasoa tai parempaa koulutodistuksissa, mutta hyvin vähän kunnianhimoa.

Sh:ksi lukemaan lähtemisen kynnys on alhainen - niitä kouluja kun on joka niemessä ja notkossa.

Vierailija
26/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihan oikeasti ymmärrä, mistä on kyse kun sh:jia haukutaan ja lynkataan, oletteko kateellisia vai mkä ihme tää juttu on?? Jokainenhan omat päätökset tekee tämänkin asian tiimoilta vai eikö mammojen mielestä enään saa itseään irti sanoa työsuhteestaan?

Ja en ole sh vaan edelleen lh

Vierailija
27/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä hauku hoitsuja, olen vain erimieltä heidän palkkavaatimuksiensa kanssa. Ja edelleenkin, minun luokallani olleet hoitsut olivat ihan tavallisia ja hiljaisia ihmisiä, missä haukku?

Älä sinä tule yleistämään, kiitos.

Vierailija
28/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaanhoitajat eivät kyllä olleet tyhmimmästä päästä. He päätyivät (siis tyhmimmät) lähihoitajiksi....

Tuntemani sairaanhoitajat ovat kivoja, empaattisia, ja ylpeitä ammatistaan. Minäkin olen halunnut sairaanhoitajaksi, mutten päässyt kouluun. Opiskelen siis yliopistossa, jonne oli siis helpompi päästä...

Vierailija
29/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v tehnyt töitä hoitajien kanssa. Todella mukavia, ammattiinsa paneutuneita ihmisiä, useat erittäin taitavia.

Tämä työtaistelu ei nyt ole ihan fiksusti suunniteltu. Kun oma ammattiryhmäni oli lakossa, kannoimme huolta siitä, ettei kukaan jäänyt paitsi kiireellistä hoitoa ts päivystys, teho, synnytykset ja ä-neuvola toimivat normaalisti, samoin kiireelliset leikkaukset. Nyt Tehy ihan turhan saa lokaa niskaansa.

Vierailija
30/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähti yliopistoon miettimään omaa alaa ja ovat osa vieläkin opiskelijoita. Ikää yli kolmekymmentä.

Hoitoalalle harva lähti, mutta jos totta puhutaan niin joka alalta löytyy näitä paskoja, idiootteja, ihania ja mahtavia...ei mikään ala ole kummosempi toista. Lääkäreiksi lähti opiskelemaan ne luokan hiljaisimmat ja nörtit. Näkeehän tuo et yleensä lääkärit eivät ole ulkonäöllä kehuskeltavia.

Itse olen toki hoitsu, mutta en hauku mitään ammattiryhmää lyttyyn vain sen takia et olisin katkera näille ihmisille. Olen huomannut tehdessäni hoitotyötä et minusta ei olisi lääkäriksi, koska he jäävät niin kauas ihmisestä. he käsittelevät ihmisiä papereilla, mutta se oikea läsnäolo puuttuu ja tuntemani lääkärit ovat sanoneetkin, et on helpompaa tehdä työtään kun ei ajattele potilasta tavan ihmisenä vaan vain tapauksena muiden joukossa.

Itse oisin kyllä lääkikseenkin päässyt, mutta ei kiinnostanut toi kauhia opiskelu.

Vierailija
31/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kolme tuntemaani sairaanhoitajaa ovat jokainen ihania ja herttaisia ihmisiä. Yksi heistä päätyi opiskelemaan hoitoalaa kun ei oikein ollut varma mihin menisi. Huomasi pian olevan oikealla alalla. Nämä kaikki kolme ovat olleet keskinkertaisia oppilaita, sosiaalisia, reippaita ja pirtsakoita likkoja. Niitä joista kukaan ei ikinä puhu pahaa kun ei heistä ole mitään pahaa sanottavaa. Ovat työssään ahkeria ja empaattisia.

Vierailija
32/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sairaanhoitajaksi lähdin (vaikka yliopistoon pääsee lukemaan useaa ainetta helpommin kuin sairaanhoitajaksi, kannattaa tutustua tilastoihin paljonko suurimpiin " sairaanhoitajakouluihin" on hakijoita)

Ja millainen olin: ahkera, kiltti, aktiivinen, halusin tehdä käytännön työtä

Vierailija
33/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin tosiaan sanoa, että alalla on hyvin monenlaisia ihmisiä. Erittäin älykkäitä ja vähemmän älykkäitä jne. Totta kai, ei kai kukaan ole väittänytkään, että sh:t olisivat Suomen älykkäin työntekijäryhmä.

Itse olen kyllä sosiaalinen, yli ysin keskiarvo koulussa jne. En edes hakenut aikanaan muualla kuin sh-kouluun.

Vierailija
34/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani nuoremmat hoitajat ovat olleet koulussa alle keskitason oppilaita, joita ei mikään napannut silloin ja vaikea kuvitella, että energiaa ja lahjoja olisi sittemmin tullut lisää. Siksi en ymmärrä, miksi työtä pidetään niin kauhean vaativana, jos siihen oikeasti on jo viimeiset 20 vuotta hakeutunut aika lahjatonta ja laiskaa porukkaa. Ehkä se tuntuu juuri siksi niin vaikealta, kun ei ole kapasiteettia...?

Vierailija
35/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä missään tapauksessa älyllä loista mun tuntemat sairaanhoitajat

Vierailija
36/36 |
16.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen on ollut aina vanhempiensa johdateltavana ja liikaakin heidän tukemansa. Ei oikein ole onnistunut luomaan omaa elämää, vaikka onkin ykdinhuoltaja. Toinen on jakanut lempeä enemmän kuin lääkkeitä. Mukavia ihmisiä kumpikin, mutta jokaisella ihmisellähän on omat puutteensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan