Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tänään hoplopissa

Vierailija
15.10.2007 |

kaksi naista ja mies toivat hoploppiin kaksi isompaa lasta. heillä oli myös mukana pieni vauva, en tarkalleen osaa arvioida ikää, mutta ei osannut vielä istua tuetta.

tulivat kaikki kengät jalassa sisään, eivätkä ottaneet niitä pois koko aikana. kävivät aina välillä ulkona ne vanhemmat, ja taas kengät jalassa sisälle. mies kävi välillä oven eteen parkkeeratussa autossa vetämässä leijonaviinaa suoraan pullosta, räkimässä asfalttiin ja eikun takaisin sisälle.

pikkuvauvalle syötettiin valion mansikkajogurttia ja puffet-jäätelöä.

mustalaisia olivat. että se on minusta joka kerta niin surullista, kun stereotyypit vahvistavat itseään. ja aivan stereotyypeistä ja kansanryhmistä irrallisena asiana, ärsyttää kun ihmiset käyttäytyvät yhteisissä paikoissa kuin maailman valtiaat piittaamatta yhteisistä säännöistä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää.

Vierailija
2/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellet sitten itse käynyt autollasi vähän väliä tekemässä ties mitä!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jogurtti ja jäätelö muutaman kuukauden ikäiselle vauvalle - kuvastaa hyvin sitä, että kun ei välitetä pienistä asioista, ei välitetä isoistakaan.

jotenkin häiritsevää katseltavaa oli.

ap

Vierailija
4/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei ne kyllä ole kertaakaan puuttuneet siellä sukattomiin/kengällisiin ihmisiin, kun minä olen siellä ollut (ja joka kerta siellä joku ilman sukkia on).

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi