Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selität CV:n aukot?

Vierailija
29.10.2008 |

Minulla on CV:ssä noin kuuden vuoden aukko perhevapaiden kohdalla. Sen jälkeen olen kyllä työllistynyt, mutta haluaisin nyt vaihtaa työpaikkaa. Miten katan hakemuspapereissa tuon aukon? Hakemuskirjeeseen ei oikein luonnu mikään "by the way, cv:ssä näkyvä kuuden vuoden aukko koostuu perhevapaista". Itse cv:ssäkään ei varmaan voi olla kohtaa Perhevapaat, johon sitten merkkaisi esim. 1999-2005.

Eli "normaali" selitys aukolle toki on, mutta onko luontevaa tapaa päästä antamaan se selitys papereissaan?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aukot on suuria, kannattaa reilusti laittaa syy niihin - työnantajalle on aina huono merkki jos niitä joutuu kysymään eli tulee mieleen miksi niitä piilottelee...

Tuo äitisyloman / hoitovapaan merkkaaminen on yksinkertaista - ethän voi ajatella että ilmoitat silloin olleesi töissäkään, vaikka sulla työpaikkakin olisi (?) ainakaan jos olet hommissa, joissa maksetaan palkan lisiä työvuosien mukaan...

Vierailija
22/22 |
29.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko sitten huono merkki, jos ei merkitse esim työttömyyttä erikseen hakemukseen? Tuntuisi jotenkin omituiselta merkitä cv:n työhistoria-kohtaan ajat, jotka on ollut työttömänä.

jos aukot on suuria, kannattaa reilusti laittaa syy niihin - työnantajalle on aina huono merkki jos niitä joutuu kysymään eli tulee mieleen miksi niitä piilottelee...

Tuo äitisyloman / hoitovapaan merkkaaminen on yksinkertaista - ethän voi ajatella että ilmoitat silloin olleesi töissäkään, vaikka sulla työpaikkakin olisi (?) ainakaan jos olet hommissa, joissa maksetaan palkan lisiä työvuosien mukaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme