Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aatelkaa kun Marttina luovuttaa nii sitten kun kuulee mitä muut kilpailijat

Vierailija
15.10.2007 |

ovat puhuneet hänestä. En haluaisi olla niisä bileissä kun kohtaavat ja ottavat pari lasillista. Mutta saapahan taas seiska jutun aiheita moneksi viikoksi.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa mennä vanhaksi koko juttu. Taas se on niin lähdössä sieltä talosta, kun ei kestä. Miten se meni, että ei saa olla heikko, ei saa luovuttaa. Vain luuserit luovuttaa..? Kyllä on vaikia olla Martina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme