Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisi vuotta laina-aikaa jäljellä. Mitähän sitä sitten teksis?

Vierailija
15.10.2007 |

Alkaisiko matkustelmaan vai olisiko kesämökki ajankohtainen. Ihanaa en malta odottaa olen alle 35-vuotias ja talo maksettu. Lapset on sitten kyllä siinä iässä että alkavat harrastamaan, mutta tuskin lainanlyhennyksen suuruisilla summilla ;).

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me maksoimme kesällä viimeisen erän asuntolainasta. Nyt on velaton koti ja kaksi pientä lasta.

Me emme kesämökkiin hassaa rahojamme. Mielummin vietämme pari viikkoa vuodesta ulkomailla ja lisäksi elämme aika leveästi. Tosin nyt on alkanut kutkuttelmaan ajatus uudesta, isommasta, kodista. Ehkäpä sen hankimmekin, kun nyt on mukava väliraha jo säästössäkin, eikä lisälainaa tarvitse oikeastaan lainkaan =).

Vierailija
2/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestanne - melkein kateellinen. Meillä vastaava tilanne on edessä noin viiden vuoden kuluttua (olen silloin 33-vuotias). Tosin luultavasti emme asu siihen asti nykyisessä 68 neliön kämpässämme. Vauva on tulossa, ja joka paikka täynnä jo nyt. Suuri uusi velka lienee siis tulossa paljon ennen kuin olisimme vanhasta kämpästä velattomia. Jatkan siis hyväntahtoista kateuttani teitä onnellisia kohtaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltaispa itsekin tuossa tilanteessa. n 17 vuotta vielä lainaa jäljellä.

Vierailija
4/4 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesämökin ostimme jo pari vuotta sitten. Sitä nyt makselemme, mutta myös matkailemme - sisustamme sekä mökkiä että juuri rempattua kotiamme.

Kun mökkilainakin loppuu, alamme ostaa sijoitusasuntoja. Meillä on kolme lasta, jotka saavat ensin halutessaan asua niissä ja myöhemmin niistä tehdään mieheni ja minun eläketurva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä