Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttu naureskeli, että sossu maksoi heille aikoinaan

Vierailija
15.10.2007 |

kaikista kalleimmat yhdistelmärattaat, matkarattaat, hoitopöydän, sängyn, sitterin, vaatteita ym heidän lapselleen. Ei kuulemma penniäkään tarvinnut itse noihin laittaa. Saivat maksusitoumuksen ja kalleimmat valinnat menivät sossussa läpi.

No, nyt vanhemmat ovat jo työelämässä. Olisimme ostaneet heiltä nuo hyvin säilytetyt ja vain yhdellä lapsella olleet varusteet, mutta hintapyyntö oli niin törkeä, että ei kiitos! Itse saivat veronmaksajien kustantamina ja vielä jaksavat kehua asialla.

Laskevat, että varusteet ovat nykyhinnoilla yhtä arvokkaita kuin myytävänä olevat uudemmat mallit, vaikka ne ovatkin 7 vuotta vanhoja. Olisimme olleet valmiita maksamaan nykyhintatasoon nähden 40% hinnasta (koska ovat laatutuotteita ja käytettyjä kuitenkin), mutta pitivät tarjoustamme naurettavana.

Siinäpähän säilövät perheensä historiaa kaapit ja varastot pullolleen. Mielestäni nuo varusteet olisi ihan kohtuullista palauttaa takaisin sossulle, jossa niille voisi löytyä uusi käyttäjiä. Ei kait kaikkille sossun asiakkaille tarvitse ostaa vain uutta?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli, olen erityisope koulutukseltani, Km hallinnon ja suunnittelun koulutusohjelmasta+erityisopeopinnot päälle. olen opiskellut sosiaalityötä melkein cumun verran (jatkan siis yhä opintoja, tavoitteena olisi syventävät opinnot), haluaisin sosiaalityöntekijäksi, " kehtaanko" näillä opinnoilla kysellä alan töitä? (sijaisuuksia siis)

ei asenneongelmia päihdeongelmaisia, maahanmuuttajia jne kohtaan, niin TERVETULOA! Meillä on sossuina maalareitakin, joten etköhän mahdu joukkoon =)

T: Sossu

Vierailija
42/45 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suurperheen äiti, ja muutama vuosi sitten jouduimme käyttämään " sossun rahoja" muutaman kuukauden. Se nöyryytys ja häpeä mennä luukulle oli viimeinen vaihtoehto. Vaakakupissa oli nälkä lapsilla- sossun rahat.

Saimme mukavasti ruokarahaa tai kuitteja ruokakauppaan. Heti kun mies pääsi loukustaan elimme omillamme, vaikka sossun tädit kehoittivat jatkamaan etuuden hakemista.

Ei ole todellakaan kadehdittavaa, maksaa valtsun kassalla sossun lapulla naama punaisena, kun jono takana kuuntelee kun myyjät huutelee: miten nää sossun avut piti näpyttää tänne koneelle. Silloin oli vaikeaa meidän perheellä ja syynä oli vain Rahan loppuminen.

Ps. Silloin meillä isi ja äiti söivät homeisetkin leivät, jota sattui saamaan leipäjakelusta.....lapsille priimaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohta on maksaa rahana tilille ja jokainen käyttää rahansa parhaaksi katsomallaan tavalla. Jos tarvitsee harkinnanvaraista tai on syytä epäillä päihteiden väärinkäyttöä niin annetaan maksusitoumuksena jonka voi käyttää vain elintarvikkeisiin.

sossu

Vierailija
44/45 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten valitettavasti voi kertoa tarkemmin.

Ei mitään Hästens-tyyliä, mutta ei paljon puutu siitäkään.

Mitä taas niihin puolustuksiin tulee, että ttt:stä voi säästää ulkomaanmatkan, niin eihän sitä tukea pitäisi saada, jos on säästöjä!

Itse olin pienistä tuloistani säästellyt hammasimplanttia varten, enkä niin ollen kriisin tultua kehdannut edes yrittää saada sossusta rahaa - minullahan oli rahaa! Nyt heiluvat hampaat, ja toivon löytäväni kunnon töitä ennen kuin on myöhäistä :(

Vierailija
45/45 |
15.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutten valitettavasti voi kertoa tarkemmin.

Ei mitään Hästens-tyyliä, mutta ei paljon puutu siitäkään.

Mitä taas niihin puolustuksiin tulee, että ttt:stä voi säästää ulkomaanmatkan, niin eihän sitä tukea pitäisi saada, jos on säästöjä!

Itse olin pienistä tuloistani säästellyt hammasimplanttia varten, enkä niin ollen kriisin tultua kehdannut edes yrittää saada sossusta rahaa - minullahan oli rahaa! Nyt heiluvat hampaat, ja toivon löytäväni kunnon töitä ennen kuin on myöhäistä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi