Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enskojen Hämeenlinnan treffit

14.10.2007 |

Elikkäs oliskos innokkaita treffaamaan Hämeenlinnassa? Ehdottakaas päivämäärä, kellon aikaa ja paikkaa! :)

Bejpi ja Eveliina

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos soittaisin rossoon ja ilmoittaisin että me olemme tulossa jos vaikka voisivat laittaa pöytiä sillee mukavasti kasaan ja kerätä tarpeeksi syöttötuoleja sinne likellle ettei tartte mesästää koko ravintolaa sitten läpitte.

Montako syöttistä tarvittaisiin?

Vierailija
22/38 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitaan syöttis, mutta toki voidaan syöttää vuorotellen. Muistelen, että ei niillä kovin montaa syöttistä ollut, kun viimeksi oltiin, mutta varaaminen ei varmasti haittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varaamisesta ei varmasti haittaa. Ja me tarvittais kans syöttis ruokailun ajaksi, mut eiköhän muuten pärjää rattaissa. :)

Bejpi ja Eveliina

Vierailija
24/38 |
29.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerkesin nyt vasta tänne, lukemassa oon kyllä käynyt, mutten oo saanut kirjotettua, eilen olin työpaikan joulujuhlissa, ja töissäkään en siis oo kerennyt kirjottaan, mutta nyt aattelin tulla sanomaan

KIITOS TEILLE!!! Olipa kiva nähä teitä kaikkia! (arvatkaapa mihin aikaan oltiin kotona tiistaina? Kymmentä vajaa kasi!!!)

napero ja Eetu 1v9,5kk

Vierailija
25/38 |
30.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös iso kiitos kaikille treffeillä olleille! :)

Bejpi ja Eveliina

Vierailija
26/38 |
22.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

27.11. klo 14 sopii myös meille! Ja mielellään kans joko ruokapaikka tai mistä saa jotain suolaista syömistä. Rosso oli ainakin mun mielestä ihan kiva paikka treffata, mitäs mieltä muut on?

Joku saa sit neuvoa hyvän (ilmaisen)parkkipaikan, missä nyt treffataankaan. Me huristellaan täältä Riksusta autolla mihin vaan, kunhan tiedetään osoite. :)

Ja mekään ei välttämättä tarvita rattaita, jos paikassa on syöttiksiä tarpeeksi, tai sit otetaan matkikset..

Bejpi ja Eveliina

Vierailija
27/38 |
02.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kokonaan unohdu

Vierailija
28/38 |
05.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostoa ylöspäin ja samalla BEJBILLE, että Hämeensaaren parkkis on ainakin maksuton parkkipaikka. (ajo-ohje moottoritieltä tullessa käänny heti Anttilan jälkeen oikealle, ja aja suoraan ohi VapaaValinnan ja Hämeenkaaren ja sitten oikealla (tie päättyy) ja sit jo näet sen parkkipaikan. Siitä ei ole kuin noin 100-200 metrin kävely Rossoon, mikäli siis siellä tavataan, sen " ison" tien ali, ja sitten oikealle kaartaen linja-autoaseman ohi, ja siitä sitten tien yli,niin Rosson pitäis jo näkyä... ja onhan sulla mun puhnro jos et löydä, niin opastan lisää...)

napero ja Eetu 1v9kk(niisk!)

Vierailija
29/38 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että eihän täällä oikein ole paikkoja. Millaisissa paikoissa normaalisti on treffattu? Mieleeni tuli aika uusi iso kahvila cafe reska (jos nimen oikein muistan, siinä " uudella" reskalla. tai sitten cafe vera. se tosin voi käydä ahtaaksi jos on kaikilla vaunut mukana. Rosso on myös hyvä vaihtoehto mun mielestä. Muut ruokapaikat mitä ehdottaisin taitaa olla turhan hankala päsyisiä (toisessa kerroksessa, pitkien rappusten päässä tyyliin).

Vierailija
30/38 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki meillekin joku muu päivä ehkä sopii, mutta tuossa tosiaan oli mun aamuvuoropäivät, joten sen takia niitä ehdotin... EHKÄ saan vaihdettua, jos löydätte jonkun muun päivän, mutta hankalaa se tuppaa välillä olemaan...

Paikoista ei mulle tuu oikein muuta mieleen kuin tuo Rosso, Reskallahan (kävelykatu) on myös se " vanha" kahvilakin, siellä kauppakeskus optellissakohan se nyt oli? Ja linja-autoaseman vieressä Palokunnankadulla (lähellä Rossoa) on kanssa yksi kahvila (ainakin ollu?) Tosiaan noita ruokapaikkoja on aika niukasti Hämeenlinnassa, siis sellaisia minne pääsee kärryillä. Mutta täytyy etsiskellä vielä...

Niin ja noista kärryistä puheenollen, me emme ota kärryjä mukaan...

napero ja Eetu

Vierailija
31/38 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

optellissa on juuri tuo cafe vera. Rosson tykönä on cafe kukko, mutta mun mielestä siellä olis kovin ahdasta jos mukaan tulis vaikka vaan kolmetkin vaunut.. se cafe reska on sellanen välkempi paikka, ainakin itse tuuppasin vaunuilla ihan avajaisviikolla sisään ja mahtui hyvin vaikka olikin porukkaa ja siellä myös on sellainen " taka" soppi jossa saisi olla vähän rauhassa...

Vierailija
32/38 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille käy ehdotetuista päivistä 24.10., 29.10, 5.11. ja 27.11.

Ja me ei kans tarvita rattaita mukaan, jos vaan päästään autolla tulemaan.

Sen verran tunnen Hml:n paikkoja, et Kukkoon ei kyllä varmasti mahduta kovin hyvin, muuten se on kyllä tosi kiva paikka!

-Osse ja typy

Vierailija
33/38 |
17.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yritän päästä mukaanne, vaikkakin asumme täällä pääkaupunki seudulla mutta H.linna on niiiiin ihana kaupunki että varpilla tullaan. En tunne paikkoja siellä, muuta kun yhden todella hyvän thaikkuruokalan :) mutta sinn emme mahdu :( joten olen teidän muiden armoilla, ja marraskuun lopulla sopii meille mainiosti.

Kun paikka on päätetty, saatte alkaa neuvoa missä päin se on =)

Olisikin kivaa nähdä muitakin kun täällä asuvia!

Lycka ja H

Vierailija
34/38 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mekin voitais harkita taas hämeenlinnaan lähtöä, matkakaan ei turhan pitkä ole.

meille käy noista ehdotetuista päivistä muut paitsi 5.11.

terkuin tikru

Vierailija
35/38 |
18.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukana olisivat siis:

-beijpi

-emka

-hannah

-napero

-osse

-lycka

-tikru

vai olenkos väärässä?

Koitin tuossa katsella mikä olisi mahd.monen ehdottama/monelle sopiva päivä.Tällä hetkellä näyttää että tuo27.11. voisi olla sopivin.

n.Klo 14 olisi ainakin myös meille sopiva aika.

Mietin paikka taas kerran. Ollaan tänään lähdössä kaupungissa piipahtamaan ja yritän pitää silmät auki josko joku hyvä paikka on jäänyt huomioimatta. Millainen paikka olisi toiveissa? Kahvila?Ruokapaikka?jos ruokaa minkä tyylistä?? vai jotain ihan muuta??

Vierailija
36/38 |
19.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaampas hieman :)

Onko nyt sitten 27.11 lyöty lukkoon? Laitan sen itsellenikin kalenteriin ylös =)

ja paikkaa vielä mietitään....kukas siellä asuikaan..EMKA?

Luulempa että monikin ottaa matkikset, joten mahdutaan varmaankin helpommin :)

Kiva " avartaa" maailmaa!!

Lycka ja Höpis kohta jo 7kk

Vierailija
37/38 |
20.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki mulle käy kahvilakin, josta saa jotain suolaista.

Ja tikru, voitaiskohan me mennä samaa kyytiä, jos joka tapauksessa autolla mennään?

Minäkin merkkasin nyt tuon 27.11. klo 14 kalenteriin, pidetäänkö siitä kiinni?

Vierailija
38/38 |
21.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, minä se olen joka täällä hämeenlinnassa asustelen. Tuo rosso voisi olla hyvä paikka jos joku haluaa syödä kunnolla ja toiset vaikka vähän vähemmän. Ainakin joskus on ollut mielettömän hyviä leipiä tms. siellä on muistaakseni myös syöttätuoleja ja lastenhoitohuone.